PDA

Pogledati punu verziju : Vasa iskustva sa odredjenim modelom automobila


Stalan posao preko interneta

Strane : [1] 2

Chubbs
13.05.2010, 23:45
Otvaram temu za iskustva sa automobilima koje posedujemo ili smo posedovali. Sta ste sve vozili, pozitivna, negativna iskustva, u sta bi opet voleli da sednete a u sta ni za zivu glavu, udobno, neudobno, prakticno, neprakticno, kvarljivo... itd. pustite masti na volju :)

Kosovic
14.05.2010, 19:21
Da probam da opišem nekako ova dva automobila koja imam.
U kući Kosovića se voze dva Opel-a,

Opel Kadett E (Suza) 1.6D, 1986. i Opel Astra G karavan 2.0DTI 2002.

Pa da krenemo sa Suzom.
U našem vlasništvu je već sad punih 6 godina. Mogu reći da je to jedan od onih automobila kakvima mnogi ljudi teže, malo troši i ne mora se skoro ništa ulagati u njega. Nažalost, ali tako je. Moj otac je naprasno odlučio da vodi takvu politiku, da s minimumom održavanja prelazi velike kilometraže, što, mogu vam reći i uspeva, kako - ne znam. :lool:
Kupili smo auto od dečka koji ga je čuvao kao oči u glavi i imao je rokovnok u kojem je beležio bukvalno kad mu je šraf promenio, kao i cenu istog. Došao je u naše posedstvo i tata mu uradi generalnu,a bilo ih je ukupno 3, no o tome malo kasnije. Kod nas je do sada prešao oko 150k km. Čak sam bez nekih većih problema kad sam položio vozački otišao s njim na more i napravio za mesec dana 5k km. Jedini defekt su bile prednje pločice.

-Limarija-

Pa ovako, sa limarijom i nismo imali nešto velikih problema, s tim što smo, čini mi se, 2x radili trepne. Tata nastoji da ga svake godine zaštiti odozdo i mogu vam reći da u tome uspeva. Mada evo sad, posle 6 godina kod nas, počela je polako da izbija korozija na vratima, za sada ništa alarmantno. Dobio je od mene poliranje prošle godine (3 sata teškog rada, jer je matirao jako), međutim, nismo kasnije još jednom prešli, tako da je stanje opet isto.

-Motor-

Najgora moguća stavka i boljka i nazovite je kako god hoćete je motor! Do sada 3 generalne, pa što je mnogo - mnogo je. Što reče Tomo (@dieselman), taj motor nije bio srećan ni kad je napravljen. Ne znaš ni sam kako ga voziti, šta mu raditi, ma... Zimi nema šanse da pali, možeš da ga moliš, klečiš, plačeš neće pomoći. Znači, kad dođe zima, komšije, braća, prijatelji priskaču u pomoć (šlepaju). Sad, možda mu se može malko oprostiti, jer troši jako malo, srče svakavu naftu... :D Tomo mu uradi pumpu, pa sad može da prođe nekako.
Rezime motora kratak i jasan: Ako se ne palite na štednju, nemojte kupovati auto s ovim motorom.

-Enterijer-

Podosta potrošen (nije mu ni čudo od godina), mada još uvek funkcionalan. Vozačevo sedište je dosta propalo, mada tata kaže da mu je idealno jer je on vozač autobusa, pa ima bolesnu kičmu. Plastike su sve čitave i u dobrom stanju, malo ih namažem kad stignem do auta i kad ga operem, sve u svemu može da prođe.

Rezime kompletnog automobila:
Pravi "radnički" auto, koji je jeftin za održavanje i veliku većinu stvari možeš sam uraditi. Dobro se pokazao za sve ovo vreme, a kompletan utisak bi verovatno bio bolji da nije tog jadnog motora, koji nas toliko muči.


Opel Astra G karavan 2.0DTI 2002.
Uvežena iz Italije od poznanika, na satu imala 138k km (mada i u servisu su rekli da je prava po stanju auta). Oprema ELEGANCE, baš lepo stanje. Urađen odma servis i odmah sam je isprobao do mora. Pokazala se odlično na putu, a utisak mi je jedino kvarila turbo rupa i sedišta tvrda kao kamen.

-Limarija-

Za sada odlična, s tim što smo imali par čukanja po parkinzima (ne možeš pobeći od idiota), mada je sve odrađeno i eventualno bi valjalo jedno detaljno poliranje i da zasija punim sjajem.

-Motor-

2.0DTI po meni sasvim ok motor, ali ima jednu manu, a to je turbo rupa i to baš izražena. U ravnici i ne smeta mnogo, ali u brdu baš ide na živce. Sem toga, za sad (pu pu pu) nikakvih problema sa samim motorom nije bilo.

-Enterijer-

U odličnom stanju, doduše, pošto ga najviše keva i sestra voze, pa ga ne usisavaju i ne peru i onda to padne na mene sve, ali mi nije teško da sredim. Kao što napomenuh, najveći minus su sedišta tvrda kao kamen i dosta neudobna. Nema podešavanja "lumbalnog" dela, pa je to verovatno tome doprinelo i jednostavno ne možes se ugodno namestiti.

-Kvarovi-

Dosadašnji veći kvarovi su bili: protokomer, EGR motor klapne od digitalne klime (mada nije crk'o, nego zaglavio), sva 4 grejača, sonda za merenje spoljne temperature (zaglupela, naprskah je WD sprejom i proradi) i mislim da je to sve. Nije malo, a nije ni mnogo kvarova. Bilo je tu još dosta sitnica koje su kidale živce. U suštini, ovaj auto ubijaju tako neke sitnice.

Rezime:
Sasvim dobar automobil za ove pare, koga ubijaju sitnice, ali uz dosta dobre volje i malo manje živaca sve se može sanirati. Lično ja sam ljubitelj Italijana (kažu za njih da ih klju sitnice, pa mi zato ovo možda ne pada teško :D ), ali eto silom prilika dva "Nemca" u kući.

Eto ljudi, možda sam udavio, možda ovo nekome pomogne, a možda i odmogne. :D

Hermes
14.05.2010, 22:11
Napomena o bmw-ima: zadnje serije,kupljena u manje-vise fabrickom stanju, posebno E30. Kilometraza vrlo verovatno originalna.

BMW E30 318i:

kupljen na 187000, presao jos 47000, nikad veci problem (promenio set kvacila, termostat, alnaser i jos ponesto, ali uobicajene stvari),
sve pohvale za preglednost, startnost, otpornost na razna kidanja, uglavnom tih, i ekstra za zabacivanja u krivinama( kad je kisa uglavnom, jer nije bas mnogo jak)....sve u svemu, objektivno prezadovoljan, pa sam presao na E34


BMW E34 520i:

kupljen na 211000, zasad presao oko 5000, za klasu bolji,a mozda i za dve, tisi, brzi sto se tice maks. brzine i ubrzanja od 60 pa navise, u svakom segmentu bolji auto, pruza osecaj visoke klase u voznji, preveliki mi je za gradsku voznju i nezgodan za parkiranje, nema eksplozivno ubrzanje kao kockica (koliko 318 moze da ima), vozac nema osecaj koliko se brzo krece, sto je nekad dosta nezgodno,vrlo stabilan i na snegu, verovatno, jer je preko 1,5 tone tezak, itd.
Previse nekako direktorski auto sto se mene tice, stalno pricam da mi je kockica vise odgovarala......a kad probam kockicu, smesno mi je sta sam vozio.

YUgisa
14.05.2010, 23:19
Yugo, 1,1 EFI, 2002. g.

Evo ja vozim Yuga sa kojim sam prezadovoljan :lool: No salu na stranu, meni je super auto i smatram da sa dobrim odrzavanjem i nekim malim modifikovanjem moze biti mnogo dobar autic za voznju kod nas ali ne bih sad da ulazim u dalju raspravu oko njega (posto ce se ovde verovatno mali broj ljudi sloziti sa mnom oko toga), jedino temu oko njega koju bih da posebno naglasim je motor... Iz mog iskustva koliko ga ja vozim a to je sad vec treca godina (inace je 2002 godiste, kupio sam ga polovnog), mogu samo da kazem reci hvale na motore sa ubrizgavanjem... Imam 1.1EFI motor (4.6 sistem ubrizgavanja) sa kojim sam prezadovoljan, nisam nikavih vecih problema imao sa njim, nedavno je jedino promenjen dihtung glave i semering na bregastoj i menjan je semering na radilici ali to nije nista sobzirom na to da je prosao sito i reseto i kod mene i kod bivseg vlasnika... Kad je skinuta glava sve je bilo kao novo i posle 60.000km (mislim na same sklopove motora). Ni potrosnja za mene nije ogromna, 11l gradske voznje ali pod punim gasom, vecim delom do blokade plus vrti 175/55 R15 gume... Ako se potrudite, vozeci se 60-70km/h van grada mozete da potrosite i nekih 3.5l benzina na 100km... Ne trosi ni kap ulja, izduvni gasovi cisti ko suza i pored skinutog katalizatora, prlicno zivahan motor pogotovo kad krenete preko 3500 obrtaja... Pali uvek bez problema bez obizra na vremenske uticaje... Za mene, svetlosnu godinu ispred modela sa karburatorskim motorima...

Renault 11, 1,4, 1989. g.

Inace se setih sad i da napisem i za caletov auto... Reno 11, pa da kazem za mene blagi ocaj od auta... Prvo volan koji nije dobro postavljen tj levu ruku mozete da ispruzite a desnu morate da savijete posto stoji nakrivo fabricki :lool: 1.4 sa 75ks, trosi istih onih 11l kao i Yugo gore, samo ovaj morate da vozite lagano za tu potrosnju plus i da ga gazite do daske nemoze da sustigne Yuga... Mnogo mekan trap... iako vizuelno izgleda visok, izduv je postavljen prilicno nisko, tako da je tesko popeti se na ivicnjak jer odvalite auspuh... Skupo odrzavanje, tj delovi... Prednji migavci osetljivi na nase puteve tj rupe jer se odlepljuju plastike sa njih a nov migavac je 50e... Konstantan problem sa zakljucavanjem tj u zavisnosti od ugla pod kojim auto stoji ne moze da se zakljucaju neka vrata (ima fabricki CB)...

TheWickerMan
15.05.2010, 17:44
Fiat punto 60s Mk1 1.2 8V 43 kW 1996.godiste

Kod mene je malo manje od 2 godine,predjeno 40000 km,a nije vozen 6 meseci zbog raznoraznih gluposti......

LIMARIJA
Pocinkovana karoserija,nigde rdje osim sto sam imao rupicu ispod krila zadnjeg desnog tocka jer tu se nalaze creva od goriva i filter goriva pa se zadrzavala so i vlaga,sto je uspesno danas sredjeno.... :applause: Osim toga nista bitnije...Farban pre 3 godine iz razloga zena vozac + BG = silne sitne ogrebotine...

MOTOR I MENJAC
1.2 8V,176.A7000,monopoint,trenutno po kilometar satu oko 210000 ail ima oko 300000,izuzetno lepo radi,za svoju kubikazu i snagu pristojno vuce,(pet odraslih i pun gepek na autoputu 150 km-h po GPS-u ) , standardan problem sa ovim motorom je curkanje dihtunga poklopaca ventila sto je moj majstor resio( ne znam kako) ali vise ne curi... :applause: potrosnja ulja je oko 0.8 l-10000km,do sam sipana Selenia Vision,od danas na Valvolinu MaxLife 15w40,videcemo ponasanje... imao problema oko ler gasa,posle skodanja i ciscenja ler-motorceta,sve ok... potrosnja goiva je oko 7 u gradu (kraljevo),otvoreno od 5.5 pa na vise,u zavisnosti od toga koliko ti je teska noga na gasu,sve je ovo na domacem BMB95... sto se tice redovnog odrzavanja motora,delovi su relativno jeftini ,filter ulja MANN 500 din,filter goriva 800 dinara,filter vazduha 400 dinara...
Menjac petostepeni sa potapajucim rikvercom,klasican Fiatov,staje oko 2 l menjackog ulja (tacnije 1.7 l 75w90),sasvim lepo salta i dosta je precizan uz malo duze hodove.. set kvacila (lamela,korpa i druk lezaj ) Valeo je 6900 din a LUK je 5800 ...

ENTERIJER
Ponuda prostora odlicna za automobil duzine 3.76 metara... nared za vozaca dovoljno mesta kad se povuce sediste skroz nazad (visok sam 1.92 m) i ostaje dovoljni mesta za noge putniku iza (vozim cesto i Punta Mk2 i Mk1 ima vise prostora),gepek dovoljne velicine za neke normalne potrebe ,relativno pravilnog oblika...kvaliter materijala zadovoljavajuci,osim cestog skripanja zadnje daske sto se resava podmetanjem tankih sundjera... grejanje dobro,hladjenje donro (nemam klimu)... piksla na OK mestu...

OSTALO
Preglednost zadovoljavajuca,stalene povrsine su velike,posebno sofersajbna,jedino malo masivni A-stubovi ali se lako naviknes i iako sam vison ne vidim prednji kraj ali se lako naviknuti dokle je... Ogibljenje ok,na nasim putevima skracena je trajnost selen-blokova pozadi (zamena materijal + ruke = 80e) i iglicastih lezajeva pozadi (oko 2000 po komadu a ima ih 2)... kocnice ok koce (prednje Lucas plocice oko 1800 dinara,paknovi pozadi ne znam,dobio sam ih)...fabricni nosi 155\70 R13 ali najbolje mu lezi 165\65 R13 ako se ostaje na trinaesticama... Vrata velika za lak ulazak i izlazak,kod verzije sa 3 vrata se ne pomera celo sediste vec samo naslon narpred pa je ulazak na zadnje sediste malo otezan....

Sve u svemu,veoma zahvalan autic za grad,mala registracija (oko 12500 dinara),odrzavanje jeftino,po meni bestbuy u kategoriji do 2300-2400e...

sErGiO
06.07.2010, 16:30
Renault Clio 1 Phase 2 1997.

Moj prvi auto. Na njemu sam naučio da vozim ali zahvaljujući svom neiskustvu i nestrpljenju kupljen je dosta loš auto.

Motor
Motor je 1.2 E7F od 1172 ccm 8v i 54KW, sa monopoint ubrizgavanjem. Slabašan motor i prilično nepouzdan, relativno jeftin za održavanje. Menjano je ulje na svakih 6k km, sipano je ELF polusintetičko ulje i ujedno su uvek menjani filter ulja i filter vazduha. Alternator je za 20k km remontovan 2 puta (jednom sam uleteo u vodu sa njim, što je moja greška), zamenjen jedan nosač motora, svi kaiševi i španeri...Na motoru je nakon zamene kaiševa počeo da se čuje čudan zvuk, pa je majstor intervenisao (navodno nije dobro ušpanovan), nakon 2 nedelje je ponovo počeo da se čuje isti zvuk na šta je majstor prokomentarisao da mi se čuju ležajevi alternatora (koji je repariran po drugi put samo mesec dana ranije). Potrošnja ulja je bila zanemarljiva, što je poseban kuriozitert jer je motor bio prilično mastan a i kapalo je pomalo :lool: Da ne dužim previše, nakon nekog vremena auto nije hteo da upali utorkom uveče :lool: :lool: bez šale :shock: Niko živ nije uspeo da ustanovi zašto auto radi 7 dana normalno a onda utorkom uveče neće da upali :roll: Zbog toga je i prodan na kraju.

Trapovi
Užasno mekano podešeno ogibljenje je odlično za laganu vožnju po gradu, auto je izuzetno udoban, ali ako nedajbože treba da se popnete sa njim na Košutnjak lako vam se može desiti da ispadnete kroz prozor :lool: Sedišta nemaju nikakvu potporu sa strane što u kombinaciji sa mekanim ogibljenjem daje užasan osećaj za vožnju po krivinama.

Limarija
Sasvim solidna, nisam imao ni najmanjih problema za oko godinu ipo dana koliko sam ga vozio i po snegu i po kiši i po suncu.



Alfa Romeo 164 Twin Spark 1991.

Ovo je moj drugi auto. Hteo sam da kupim nešto malo veće i malo jače :lool: U prvom planu je bila Alfa 155 1.8 ili 1.7 TS ali pošto nisam našao ni jednu dobru ovo je bila prva sledeća opcija. Pošto sam na Cliu, silom prilika, naučio mnooogo stvari o redovnom i neredovnom održavanju nisam se bojao glasa koji bije AR, naprotiv ;) Do sada je kod mene nekih 18-19 meseci i prešao je 131k km, što mi deluje vrlo verovatno sudeći po mnogim stvarima.

Motor
Svetla tačka ovog auta je motor od 1962 ccm i 107KW. Obrtni moment je oko 190 nm na 4000 o/min, ima 2 bregaste, 8ventila i 2 svećice po cilindru (kao i 2 bobine). Relativno je jednostavan za održavanje jer ima lanac, 8v i obično multipoint ubrizgavanje. Slabost su mu dihtung dekle, semering radilice i neredovno proveravanje ulja :lool: Moj TS motor voli da srkne i do 300-330 gr/1000 km Selenie 20k ali kažu ljudi, koji se bolje razumeju od mene, da je to normalna potrošnja. Ravnomerno vuče i nema izraženu rupu ali najbolje vuče u opsegu od 3500-5000 o/min. Auto je bio generalno dobar kad je kupljen, ali pomalo zapušten pa sam morao da zamenim sledeće stvari: semering radilice, akumulator, svećice (2 puta), kablove (isto 2x), gumice na usisnoj grani, kaiševe i termostat. Inače ono što najviše volim kod ovog auto je zvuk motora i to svi koji su seli da voze auto potvrđuju. Jednostavno mami osmeh na lice :cool Nedavno je ugrađen sekvent (Stag-Valtek-Tomaseto kombinacija) kod IvanaT i za sada sam prezadovoljan. Potrošnja je ispod 10l na otvorenom i oko 13-13.5 po gradu.

Trapovi
Kažu majstori da su mu trapovi u odličnom stanju. Za sada su menjane gumice na balans štangli, kugla prednjeg, desnog točka i silen blokovi. Ležanje međutim nije onako kako bi trebalo jer izgleda da nisu dobri ležajevi amortizera/gumice/prednji amorti ili možda šolje ali rešićemo i to uskoro.

Limarija
Odlična rekao bih. Ni posle skoro 20 godina ekspoloatacije nema tragova rđe ni na jednom mestu uključujući sajtne, podove i rubove.

Overall
Veliki, udoban, relativno jak i brz auto sa odličnim zvukom motora. Jako lep osećaj u vožnji. Auto je, kako bih rekao, niskog profila (kad stane pored Dacije Logan deluje mi da je pola metra niži a nema skraćene opruge) i položaj sedenja je dosta nizak, što ja lično volim. Preglednost solidna, nazad nešto slabija. Ono što kvari ukupan utisak su sitnice kao što su na primer osetljive kvake (i spoljne i unutrašnje) koje lako pucaju ako brava nije dobro podmazana i razrađena, nešto lošija struja (kontakti) u kabini i možda nedostatak 6. brzine.

Bojan1212
06.07.2010, 18:45
Opel Kadett D 1.6d 1983. karavan

Auto koji je bio u porodici od kad sam se rodio pa do pre cini mi se tri godine. 99% stvari o mehanici i samoj koncepciji rada kako motora tako i svih ostalih mogucih delova sam prakticno naucio sa ovim autom :shock: :roll: Ko zna zasto je to dobro :lool: Secam se drustvo me zove da se igramo, a ja moram da pomazem caletu da popravlja Kadett-a :lool:

Motor
1.6d 55ks ko sto su rekli pre mene veliki Opelov promasaj. Nikad nije bio dobar, stalno je moralo da se radi nesto. Radjeno osvezavanje par puta, a na kraju i generalna. Mislim da nije bio presao vise od 300k. Zimsko paljenje je bilo ludilo, bilo nekih cudnih koncepata za paljenje o kojima ne bih ovde :oops: Radjena generalna i posle tog je bio relativno dobar dok je bio u nasem vlasnistvu bar po pitanju motora.
Sto se tice performansi znamo svi da je kanta ali moram reci da je isao bolje od drugarevog Golfa II 1.6d :twisted:

Limarija
Naravno opet krs. Kao i svi Opeli iz tog perioda auto strasno podlozan koroziji.

Ostalo
Sa kocnicama je takodje imao cesto problema...

Ukupan utisak
Kanta na kvadrat. Iako je stalno koriscen kao radni auto ipak je jaaako los automobil, pa ga nikom ne preporucujem, a prvenstveno zbog motora. Utisak u voznji, ne bih da dajem misljenje jer bih bio subjektivan, ipak je to auto na kojem sam ucio.


Mercedes C220 diesel W202 1996
Bio kod nas godinu i po dana.

Motor
95ks@5000rpm i 150Nm@3100. Izdrzljiv motor sa kojim nismo imali nikakvih problema ali po meni jako velika mana su mu performanse. Jako kasno razvija snagu i to mu je po meni veliki minus. Fino se on vozi 120-130 ali kretanje sa semafora mi je bilo naporno stalno je isao gas patos.

Limarija
Nema preteranih problema, ali moj je bio udaran pa je poceo da izbija na krilima.

Ukupan utisak
Relativno dobar auto za tu klasu dosta udoban, ali performanse nula. Cale mi bar ne vozi brzo pa ga je nervirao kako vuce. Takodje volan mi se nije svidjao jer je za moj ukus bio preterano lagan pri vecim brzinama. U principu ako se izuzmu performanse sasvim solidan auto.

Opel Ascona C 2.0i 1987. hatchback

Kod nas oko 3 godine i posle Kadett-a koristi se kao radni auto.

Motor
116ks@5400rpm 170Nm@3000rpm. Po meni najveca prednost ovog auta je motor. Izuzetno pouzdan, nikakvih kvarova nije bilo. Po nekim podacima jedan od najboljih Opelovih motora... Performanse jako dobre 10s do 100. Pri 150km/h na cajgeru (realnih oko 135-140) jako se lagano vozi i potrosnja oko 7.5l. Potrosnja u 80% gradskoj voznji pri cestim opterecenima od 400+kg je oko 11l. Kupio sam ga kao dobar primerak, motor bio i ostao suv. Ne trosi ulje. Bukvalno nikakvih zamerki na motor.

Limarija
Uzeo sam ga sredjenog, ali sad su poceli rubovi da korodiraju naravno kao i svi Opeli iz tog perioda. Kosevi zdravi i realno mislim da ih nema mnogo zdravijih Ascona trenutno kod nas. U sustini samo rubovi su za sada zahvatili i planira se sredjivanje.

Ukupan utisak
U voznji extra auto za potezanja. Zaista mnogo dobro ide za tu zapreminu ali za ostalo nije. Kocnice nisu bas najsjajnije, a i nisam bas zadovojan ukupnom stabilnoscu. U sustini za te pare opet bih ga kupio. Mene je odusevio pouzdanoscu motora i dobrim ubrzanjima...

BMW E39 523i 1997.

Kod nas godinu i po.
Motor
170ks@5500rpm i 245Nm@3500rpm. 6 cilindara i dobro ide. Kvarova nikavih nije bilo samo redovno odrzavanje. Potrosnja na bordu u poslednjih 7-8000km 10.2 70% na otvorenom. Zvuk jako dobar mada se sa zatvorenim prozorima i ne oseca previse. Samo mi fali eksplozivnosti na papucici gasa. To mi se svidja kod Ascone. Njoj kad zabodem gas u prvoj zaslajfa na cemu su se mnogi iscudjavali, a u drugoj i trecoj pri nizim obrtajima trzne ko blesav, ali mu zafali obrtnog momenta kasnije da to opravda. Toga kod BMW-a nema on kad krene uvija samo sa obrtnim momentom i to je to.

Limarija
Dobra, nema znakova korozije.

Opsti utisak
Po meni najkompletniji auto koji sam vozio, a provozao sam dosta novijih i skupljih od njega. Zaista pruza dobar osecaj za volanom koji mi bas odgovara. Dobre performase, kocnice, udoban, ma sve u svemu jako sam zadovoljan sa njim. Enterijer po mom ukusu idealno kako estetski tako i funkcionalno dizajniran. Mozda samo kad bi bilo malo vise prostora pozadi... E39 po meni u dobrom stanju za svaku preporuku.

gorans
11.07.2010, 14:09
Prvi auto jos pre punoletstva mi je bio

FIAT 127 SPORT 70HP

MOTOR:
Za to vreme (1980) pravo cudo,1049ccm 70ks pri 6500 rpm.Vrteo se fantasticno uz zvuk kao da ima bar duplo vecu kubikazu.Mana mu je bila dugotrajnost jer sam ga otvarao na svakih 10 hkm a i 3 puta je kidao zupcasti kais.Do duse ja sam ga uvezao kada je vec bio star 15 god i stalno sam ga vozio gas u patos a i ko zna kako je vozen u Nemackoj tako da me ne cudi.

LIMARIJA:
Za divno cudo nigde traga trulezi!

ENTERIJER:
Fantazija,Fabricke kadice,sport volan,obrtomer,pritisak ulja i jos neke sitnice koje i danas retko koji auto ima.
Voleo bih da opet mogu da ga provozam bar 1 dan!

Drugi auto mi je
OPEL ASCONA B 2.0S

MOTOR:
Prostiji motor i auto u zivotu nisam video,u motornom prostoru sve prilazno i na dohvat ruke.Razvijao je okruglo 100ks i uz masu od 850kg isao je odlicno-190kmh.Posle sam joj ubacio menjac i diferencijal iz 1.6 sa 60ks i to je bilo ludilo od ubrzanja ali nije htela preko 150km/h.S obzirom da ima zadnju vucu a malu masu i veliku snagu bila je odlicna za drift.

LIMARIJA:
Kao i vecina Opela trula kao dinja pa sam morao komplet da je uradim i ofarbam.

ENTERIJER:
Identican kao u Manti GT/E,sve sto vam treba i vise od toga.

Sledeci auto je
PEUGEOT 405 1.9GRI

MOTOR:
1905ccm 110ks,odlican motor koji je mogao da nagura 200km/h,potrosnja plina 10l u gradu a 7,5 na otvorenom.Naj vise mi se svidjalo kod njega sto je hteo lepo da potegne u 5-oj brzini i pri 60km/h.

LIMARIJA:
Verovatno auto sa najboljom limarijom iz tog perioda,pocinkovan i bez traga korozije cak i na mestima gde je ogrebana boja,jedino sto je bio mekan na uvijanje.

ENTERIJER:
Udoban maximalno,sve kvalitetno,nema skripanja i puckanja.

Posle sam uzeo
PORSCHE 924 2.0 125ks.

MOTOR:
poreklom iz audia ali sa malo slicnosti.Sa 2000ccm i samo 125ks taj auto je izvlacio 230kmh kad hoces.Potrosnja oko 10l.

LIMARIJA:
Pocinkovana,bez korozije i jak kao tenk.

ENTERIJER:
Ispucala instrument tabla,sve ostalo ok.Lep,zavaljen,polozaj za volanom,kratka rucica menjaca blizu volana.Neverovatno ali izuzetno udoban za voznju.
Motor napred,menjac nazad i nisko teziste imaju zaslugu za izuzetno lezanje na putu.

Dzoni_mkv
11.07.2010, 16:39
Zastava 101 1990

Uh da pocnem odavde: Uzet sa ko zna koliko na satu. Motor u poceku dobar, i cim sam zamenio zupcasti, pocinju problemi. DVA PUTA u roku od 3 meseca je pucao napravio havarije. Jednom mi je pumpa ulja otkazala a ona lampica sto obavestava problem nije radila tako da sam video situaciju dosta kasno, i opet motor otisao u majcinu.
Limarija, pa blagi uzas. NIgde nije korodirao (par tackica na sajtni) ali je zato popustio a svim mestima gde se kaci vesanje. Dakle, imao sam srece. Menjac menjan odmah jer je uzasno zapinjao i krcao. Enterijer je bio kakav u zastavi moze biti.

Opel Vectra 1,6 x16szr 1996+LPG

Auto koji je kupio moj deda kada je samo 3 godine bio star. Tada je imala nekih 103 000 km. Ja sam je uzeo kao svoj auto 2003 sa 140 000 ugradio plin, i zamenio pozadi neke selen blokove i to je to. Jednom termostat, ostalo sve redovno. Slatko sam se navozao sa ovim autom. Jeste bila malo lenja, ali udobna i sasvim dobar i zahvalan auto. Jako bezbedna posto sam to testirao uzivo iz prve ruke. Nazalost to joj je i bio kraj (makar kod mene) tako slupana je prodata. Vidjam je i dan danas popravljenu kako se vozi ali ja nikada vise ne bih seo u takav auto. Enterijer je bio odlican, izdrzljiv, udoban i prijatan.

BMW E30 1986 325i+LPG

Kupljen kao projekat auto da sredim za svoju dusu. Mehanicki je bio dobar ali limarijski je imalo dosta toga da radi. Zamenjen set kvacila, zadnji amortizeri, zadnji selen blokovi, pumpa za gorivo. Sada kada premotam film shvatim da, osim ovih inicijalnih troskova, i nije bilo nekih ulaganja. Uglavnom sipam i vozim. Ipak prevelika potrosnja, registracija, i cinjenica da cu morati MNOGO para da ulupam kako bih sredio auto batalio sam sve i prodao ga.

MG ZR 1.4i 2001

Jos uvek gorak ukus. Tek pre nekoliko dana je otisao iz mog vlasnistva iako je bio jako kratko. Namucio me je i naucio da od sada auta kupujem novcanikom i razumom i NIKADA da li mi se svidja ili ne. Nazalost. Povozit auto, jako lepo ide, lezi po krivinama ko pegla, lepo vuce i uopste ne trosi mnogo. Ipak, hronicni problemi Rovera\MG-a tog godista su se svi sjatili kod mene. Glava motora radjena DVA puta, kupljena gomila sitnih delova za popravke, i na kraju te opet ostavi pored puta. Ostatak auta uopste nie los. Enterijer, malo spartanski ali solidan, limarija nema problema.

Za ovaj poslednji neka prodje 4-5 godina pa cu napisati.

markofpi
12.07.2010, 17:03
Yugo Koral 55 1990god.

Auto koji je pokojni deda kupio navedene godine na sajmu automobila u Bg-u. Sat mu je i u miljama i u km pa pretpostavljam da nije bio samo za nase trziste. O jugu je vec sve receno kao autu i sa svime se manje vise slazem ali dal je zbog toga sto je to meni bio prvi auto ili neceg drugog i dalje mi nedostaje, a slagacu ako ne kazem da se nisam slatko navozao. Uz sve njegove mane auto je odlicno sluzio svoji 96kkm koliko je bio kod mene odnosno do prosle godine kad smo ga prodali. Za punoletnog clana i obzirom da nikad nije bio garaziran bio je u odlicnom stanju. Nije matirao jedino sto je limarija polako pocela da daje do znanja koliko godina iza sebe ima. Enterijer klasican ali ocuvan maksimalno. Lik koji ga je kupio nij emogao da veruje kako je enterijer ocuvan i odrzavan. Motor je takodje bio odlican. Jednom nas je ostavio na putu jer je otisla razvodna ruka. Jednom promenjem set kvacila, remontovan alternator, karburator i to je otprilike to. Motor nikad otvaran niti ista na njemu radjeno u vecem obimu. Redovno menjano ulje, filteri, kajsevi, plocice i gume. Ostalo po potrebi. Poslednjih par godina je imao tng sa kojim takodje imam pozitivna iskustva. Palio je na minus na plinu iz prve. Jedina mana mozda je ta sto smo moj otac i ja mogli tako da palimo jer smo mu motor u dusu poznavali, kad sedne neko drugi nema sanse nego se ide skolski i na srecu :) Mi smo to na osecaj! :mrgreen: U svakom slucaju pozitivno iskustvo uz prihvatanje svega loseg sto taj auto sa sobom nosi.

Lada Samara 1300 1988god.

Kupljena nova i bila kod nas do 2004god. kad je prodata. Za nju ukratko mogu reci da su joj motor i menjac odlicni ali da je zato sve ostalo tesko s*anje pogotovo limarija. Zastita nikakva tako da je vec pocetkom '90-tih pocela da truli. Kad smo je prodali zadnji kosevi su bili katastrofa, prednji isto, sajtne takodje i ko zna sta jos, nismo je rasklapali ali verovatno da je tu bilo jos dosta toga. Plastika jako kruta, krska na sve strane, instrument tabla je ispucala od sunca, a ono sto pamtim je da je imala neki gadan miris ako je prebrisem vlaznom jelenskom kozom. :| Jos dok je bila nova elektronika joj je bila bolna tacka, zezala jekontakt brava, komutator i jos neke sitnice poput levog stop svetla koje cas radi cas ne itd. Takodje se secam da nikako nij ekocila, a da li je to razlog eventualnog neodrzavanja u vremenu bezparice ili cega ne znam ali je imala ocajne kocnice dok je recimo Jugo kocio sto se kaze u mestu. Motor i menjac fantasticno upareni. Hodovi kratki i precizni jedino sto je rikverc tako odradjen da ako neko ko nije navikao, a ubacuje u prvu i pritom upotrebi malo vecu silu eto rikverca ocas posla. :lool: Motor tih, umeren potrosac, dovoljno snazan za normalnu voznju iako mislim da bi joj bolje lezao motor od 1500ccm. Ono sto osim motora i menjaca mogu da pohvalim su jedino sedista koja su lepo profilisana i oblikovana i ako se koriste presvlake traju dugo. Prodata je sa 98kkm.


Renault Laguna II 1.9dCi 2002god.

Posle Yuga i Lade reci su suvisne! Moderan, savremen auto, udoban, sa svim gadgetima savremenog doba, motorm dovoljno jakim za tu karoseriju, elasticnim i stedljivim. Zahteva odrzavanje ali zato se oduzi kad se krene na put. Ima dosta elektronike koja povremeno pravi problem ali sa necim se mora ziveti. Ja volim udobne aute pa mu oprastam. Limarija pocinkovana i ako auto nema vecih udesa veoma trajna. Enterijer dosta nezan i podlozan habanju ali opet ako si pazljiv potpuno zahvalan za svakodnevnu upotrebu. Prostrana kabina, veliki prtljazni prostor. Motor za dizela tih, stedljiv na putu, u gradu kao i svi ostali dizeli iste zapremine. Veoma ergonomski auto sto se tice polozaja sedista, volana, retrovizora is vega ostalog jer se sve podesava pritiskom na dugme. Kao sto rekoh motor dovoljno jak ali moze i jaci. Odrzavanje redovno nije skupo i u rangu je sa konkurentima. Naravno ako se cuka moze biti zajebancija po dzep u sta sam oko nove godina imao prilike da se uverim. Od mana da kazem su klasicne boljke vezane za dizel motore, znaci turbina, dizne, plivajuci egr..., oslanjanje ne bi bilo toliko lose da imamo normalne puteve ali ako je za utehu ppruza vrhunsku udobnost u toj klasi. Sedista nemaju izrazene pocne oslonce pa kad se malo brze uleti u krivinu putnici mogu da plesu, a jos ako su sedista kozna kao kod mene... :) KIlometraza je spustana, pretpistavljam da imao oko 240kkm iza sebe ali ko zna, mozda i nisam u pravu. uglavnom enterijer fantastican, motor odlican na putu za sada. ne kazem da nema boljih ali posto je meni ovo prvi moderan auto ja sam zadovoljan.

Alien108
13.08.2010, 04:39
Mercedes 280 SE, W108, 1968.

Motor M130
6 cil. linija, 2.8l, 170 KS (pojačana varijanta-standardna je 160KS), mehaničko ubrizgavanje goriva “kugelfish”
V max 210>!

Aristokratski lep, neverovatno čvrst i kvalitetan, filigranski pedantno izrađen sa stilom!
Veoma komforan, udoban, stabilan čak i za današnje pojmove, brz i pouzdan.
Ukupno sam ih imao sedam, a pet vozio, neki sa karburatorom, a neki sa ubrizgavanjem.

Jedan od poslednjih koji su rađeni po meri čoveka, a ne inžinjera. Posle njega Mercovi su definitivno izgubili svoj kraljevski osećaj u vožnji, pouzdanost i kvalitet.

Stabilnost na pravcu i dugim krivinama je nešto posebno, što brže ide, raste samopouzdanje, npr. novosadski put pre desetak godina, pun rupa zbog kojih moji drugari u GTi III odustaju na oko 200 km/h, Merc ih na tim brzinama ne primećuje bez obzira kolike i kakve su! Pri tom volan držite palcem jedne ruke naslonjene na ogromni naslon u sredini. Pogled preko njegove elegantne njuške daje poseban osećaj sigurnosti i čini se stalno da mu fali bar još stotinjak konja.
Potrošnja, hm od 8-9 lit. na otvorenom umerene vožnje do 16/17 u gradu, a na autoputu mu niko ne odoli pa ide i do 20 lit. na brzinama oko 200-210.

Ovim autima sam prešao preko 450.000 km, sa dva kvara: kondenzator na razvodniku palenja umro jedamput i u vreme krize devedesetih nekoliko ostanaka bez goriva!
To su svakako najlepši trenuci za volanom. Nažalost to je odavno postao veoma skup sport.


BMW 520i E28, 1982. (antihrist br. 1)

Motor M20, 6 cil. linija, 2.0 l, 122 KS, K-jetronic (retka varijanta)
V max oko 200 km/h

Nakon Merca bio sam toliko razočaran ovim autom da je malo zafalilo da ga uistinu zapalim i to snimim! Trebalo je prilično vremena da se savladam i shvatim da više ni jedan neće biti poput W108, a do tada je BMW imao priličan broj ulubina od moje noge. Moji prijatelji su u šali govorili kako imam dobar auto ali moram često da menjam cipele.

U Bgd je bilo svega tri pumpe sa TNG kada sam odlučio da si zagorčam život ugradnjom plina jer K-glava i TNG su bili u pas-mačka odnosu. K sistem zamenih fabričkom granom i karburatorom tj. šerpetinom Solex 4A1 koja je imala istu snagu - 122KS po fabričkim podacima.

To je konačno radilo, a onda se desio tipičan kvar za M20 motore, prslo crevo vode i glava puć!
Stavio drugu, otišo do NS i nazad, kad i ona puć! E tu ja već Grrrrrrrr, izlupetam zlotvora i odlučim da ga prodam ili uništim.

Auto je inače bio limarijski odličan, odbije li se par lično kreiranih udubljenja na prednjim krilima i haubi.
Enterijer je solidan i izdržljiv, pregledan na BMW način.
Vrlo upravljiv, stabilan, tih i udoban automobil uz prijatan zvuk motora. Nije torziono čvrst kao Merc niti uliva takav osećaj sigurnosti, ali ima svoj šarm.
Osetljiv prednji trap tj. veliki silen blokovi na gornjim ramenima što je karakteristika svih velikih BMW-a, obzirom da imaju gotovo identične trapove (E24, E34, E32, E38).
Uz adekvatno održavanje može prećo mnogo, ali se mora voditi računa o rashladnom sistemu koji je za razliku od Merca osetljiv. Ispravna vodena pumpa, visko i čist hladnjak su veoma bitni u protivnom M20 može da se pregreje što gotovo redovno izaziva krivljenje ili pucanje uske i dugačke alu glave.
M30 (2.5 - 3.5l) motori su druga priča i prava mera za ovakav auto.


BMW 635 CSi, E24, 1982. (novija varijanta na bazi E28)

Motor M30, 6 cil. linija, 3.5 l, 218 KS, Bosh Motronic.
V max oko 230 km/h

On je zapravo bio katalizator za prodaju petice, automobil koji sam oduvek voleo i bio spreman da mu oprostim sve mane i otkaze.
Ovo je veliki kupe na bazi petice, a ne sedmice kako mnogi misle i svi delovi trapa i mehanike sa petice E28 mu odgovaraju. Sve šestice imaju izvanrednu opremu: el. retrovizore, el. šiber, el. sva 4 stakla, podesiv kožni volan, kožni enterijer, putni računar!, ček kontrolu!, ABS, servisni interval, 25% blok. dif., kod mene i 5 brzina sa kratkim odnosom tzv. dog leg menjač (prva na dole), i bla, bla...

Ko što rekoh ovakvom ljubimcu čovek oprašta sve kada sedne i provoza jedan krug. A šta da mu se prašta kada je to vrhunski BMW, izrađen kvalitetno, izdržljiv kao malo koji i što je veoma bitno daleko pouzdaniji od petice.
M30 je ponajbolji motor koji sam ikada vozio, izuzetno robustan, snažan, kultivisan, jednostavan, za svoje godine i vreme može se reći umeren potrošač, treba samo pogledati izduv nakon upotrebe u gradu - za primer!

Ovo je automobil koji se ne može voziti polako, jer svaki put kada se nagazi i pređe 3500 o/min osvane osmeh na licu i zaboraviš na sve dnevne probleme i nedaće, a tek zvuk - rika u tunelu.

Ovaj automobil je lek za dušu, srce i telo jer izgleda predivno, elegantno, sportski, ide izvanredno za svoje godine, izuzetno stabilan na velikim brzinama, precizan i veoma upravljiv (nikada ne osetite njegovu veličinu i težinu), napred veoma komotan i udoban, vrhunski GT.

Potrošnjom u gradu od 13-15 lit., a na otvorenom od 7.7 lit (Bgd-St.Stefan-Bgd), autoput: 150 km/h = 10 l, 200 km/h = 16-17 lit.

635 CSi može krstariti brzinama 200, 220 ceo dan a da niko ne oseća zamor, ni mašina ni čovek.
Predivan automobil poput Merca W108, zanimljivo je da je oba skrojio francuski dizajner Paul Braq.
Trenutno na restauraciji.


Mercedes 300E, W124 1989. (Geda)

Motor M103, 6 cil. linija, 2.6 lit, 166 KS, KE-jetronic (bljak)
V max oko 220 km/h

E ovo je priča o jednom antihristu Gedi...
Zadnje tri godine ovo je moj radni konj sa kojim sam generalno zadovoljan, ali...
Od kada sam ga uzeo vozim ga sa nekoliko hroničnih nedostataka, a za Merca jest karaktiristično da je mazga koja kao retko koja može godinama sa falinkama, a onda kad dođe na red opravka...ne pitati ništa.
Šalu na stranu, verujte da je najgori i najskuplji neodržavan Mercedes, a neke stvari na mom su bile zapuštene i još uvek su.
Većina stvari se lako rešava i nije više toliko skup kada su delovi u pitanju, ali jedna je nezgodna za sve benzince do '93 - KE sistem ubrizgavanja.
Ima onih koji tvrde da je to dobar i pouzdan sistem, jedino je problem što su svi ostali bolji i jednostavnji od njega, a pri tom i jeftiniji.
TNG i K sistemi se ne mirišu previše pa tako ni ja nisam izuzetak iako na TNG gotovo da nemam problema, na benzin ne radi ni približno dobro. Potrošnja na benzin je bog zna kolika, a rad na leru loš uz evidentno loše sagorevanje.
KE sistem je dobar samo u top stanju, a za to treba kvalitetno održavanje koje ovde u Srbiji ne postoji posebno za one koji voze na TNG!
Osim ovog po meni kapitalnog nedostatka, automobil je veoma udoban, tih i spokojan prevoz, sušta suprotnost BMW-u koji tera na brzu vožnju.
Izolacija je odlična, sistem provetravanja i klimatizacija takođe (ima klimu), sedišta komforna i udobna sa naslonom za ruke napred i pozadi, preglednost napred izvrsna, vrlo poslušan u vožnji ali ne tako stabilan kao W108 na pravcu, u krivinama iznenađujuće upravljiv i brz.
Serijski ima hidrauličnu blokadu dif. i do 100%, odličnu automatsku transmisiju.
Motor u početku malo trom dok se ne popne na 3000 o/min poput većine šestaka, ovaj automobil je definitivno autoban mašina jer tamo ima dovoljno snage da povuče od npr. 100-160 km/h skoro jednako ubedljivo poput 635 CSi, zahvaljujući i aerodinamici.
Generalno 124-ke su dobri automobili, veoma čvrsti i bezbedni, udobni i komforni, funkcionalni, lako upravljivi, relativno jednostavni za održavanje naročito dizel varijante, sve u svemu zahvalni.
Potrošnja u gradu 17-18 lit. (bila oko 15.5 lit.) TNG, na otvorenom skoro upola manja (problem KE sistema na leru i malom broju obrtaja nije pravilno podešen kod mene)

Ovo nisu svi koje sam vozio, ali nabrojane sam najduže koristio.
Sve automobile održavam sam.
Pored ovih imao sam Citroen DS, W124 250D, W115 230, W115 200D, W123 200D, Audi 100 2.2E, BMW E34 520i, ...

Nakon mnogih koje sam imao prilike da vozim a nisu bili moji mogu reći da je Mercedes automobil koji najmanje smara od svih, a BMW najzabavnija limuzina.

Jaguari i Citroen DS su posebna priča.

Uzelac
13.08.2010, 15:28
Yugo 45 1985 (vozen 1997-1998)
Yugo ko Yugo... zavrsio je karijeru tako sto su ga ukrali.

Lancia Prisma 1.3 1987 (vozen 1998)
Pravi Italijan, ide, "trazi", trosi, navlaci osmeh na lice i probleme u novcanik. U kabini bogat elektronikom od koje polovina nije radila, verovatno otkako je izasao iz fabrike.
I pored raznih cudnih zvukova i ponasanja, nije me nikada ostavio na putu, uvek je bilo uzivanje voziti ga i sada se nasmejem kada vidim koji preziveli primerak na ulici.

Suzuki Vitara 1.6 16V convertible 199x (vozen 1999)
Caletu se dopao kabriolet, pozeraj, pozadi je imao gume 300+. Verovanto je to dodatno pojacalo neudobnost, lose performanse i potrosnju koje su verovanto i kod standardnih bili losi.
Trosio je ozbiljno mnogo, tipa 12-15l na 100km, poskakivao na svakoj rupi, ali zabavan. Volelo ga je vise drustvo nego ja :).
Nije bio dovoljno dugo kod mene da bi imao problema sa odrzavanjem.

Reno Twingo 1.2 8V 1995 (vozen 1999-2001)
Odlican mali auto, ********li su me da je "geymobil" ali sam bio prezadovoljan performansama i udobnoscu. Krov se otvarao skroz, a sedista lako obarala, cak se mogao napraviti "krevet". Nije zahtevao nista sem redovnog odrzavanja, sem na kraju kada mu je crkla ECU. "Sve mi je bilo jasno" kada sam video potpis na njoj, Sagem. Ako ga je i bilo, razloga se ne secam, ali jos bole 300 DM koliko je kostala popravka.

Golf III 1.6 8V 1996 (vozen 2001-2003)
Mnogo bolji automobil od 4rke koje je usledila kasnije, steta sto nije imao klimu, to je inace razlog sto sam ga zamenio. Iako deklarisan na 75ks kao i naslednik, IIIka je isla daleko bolje. Kvalitetan, udoban i brz. Od tada, redovno shvatam da moji automobili trose osetno vise od istih u tudjem vlasnistvu, te da ja cesce menjam plocice i diskove. Tada mi je to bilo cudno, kasnije sam shvatio da imam "tesku nogu".

Golf IV 1.4 2000 (vozen 2003-2005)
Sranje, razlog sto ne volim VW familiju. Tezak, spor, doduse ne cudi obzirom da ima 1.4 motor. Ipak, posle IIIke ovo je bilo lose iskustvo. Crko mu je menjac, kao i mnogima slicnima, pa je neplanirano isao do Gorana u Zemunu.
"Poslo mi je za rukom" i da mi ga ukradu, pa je 1/3 vrednosti naknadno "doplacena" odredjenim personama. Placen je 7200e, i prodat dve godine kasnije sa 60 000 km vise za 7000e. Golf :)

Ford Focus 1.8TD 2002 (vozen 2006)
Ajd reko da probam dizele, valjda ce me manje "vuci" da ih gazim i manje kostati. Greska. A i Ford je tada (moguce jos uvek) imao neki nenormalan dizajn kljuceva sto je navodno uz generalnu nedopadljivost lopovima delovalo kao garancija da mi se nece ponoviti ono sto i sa golfom.
To je radilo dobro, ali kombinacija dizel i ja nisu. Nije trosio mnogo, odlicno je isao, ali je kratko trajalo. Mada, kriva je i fabrika koja nije stavila ljudski limiter na broj obrtaja. Naime, ovaj Ford je taaaako lako isao u crveno, da sam se nebrojeno puta zaneo i prilicno kasno shvatao da pomenuti limiter ne postoji/ne radi. Auto je bio udoban i secam se da sam bio prezadovoljan osnovnim paketom opreme. Cetiri podizaca posle glupog VW koji nije imao ni jedan i centralna brava... na primer.
Ipak, vrlo brzo je poceo da piski ulje na turbini. Nisam cekao vece probleme, otisao je i on.

Subara Impreza WRX 2001 (od 2006)
Konacno auto kakav sam oduvek zeleo, pre toga finansije nisu dozvoljavale.
Sve sto sam ocekivao od Subarua se ostvrilo, cak i vise, pa je ovo auto koji ubedljivo najduze vozim. Cak sta vise, ne vidim kad i sta ga moze zameniti.
Limuzina sa 4 vrata, a pravi rally/sportista. Udoban sa kadicama. Visok za svaki ivicnjak/lezeci a lezi kao malo koji prevoz.
I za put i za stazu, pri tome nisam imao pravi kvar sve ove godine. Jednom je puklo crevo za povrat tecnosti za kladjenje, drugi put je zamenjen hladnjak jer je prethodnog pojela so.
Kupljen sa 54 000, sada ima 115, za sve to vreme promenjeni prednji diskovi, jedno kvacilo, nekoliko setova plocica i mnogo ulja i filtera. Servis radim na 5000-6000 km, kapiram da je to najjeftiniji i najbolji nacin da motor ostane tip top.
Da vozim mirnije sigurno bi mnogo manje jeo benzin gume i kocnice, ali ma koliko se trudio, ne mogu. Potrosnja je od 9l na 100 na otvorenom putu i voznjom do 140 km/h, do 13l kada se ide do 180 km/h. Po gradu je to 13 do 20, mada je najcesce 14,5-15l.

nidzola1
30.10.2010, 13:54
Zastava 101 1.1 1976 god.
Kupljen nov 1976 godine, placen 7000 din. Cale ga vozio, uz redovan servis nije bilo takoreci kvarova. U medjuvremenu su dolazili i odlazili razni automobili, a ovaj je ostajao. Uporedo je stigla Zastava 128 1989 god. Tada je 101 zavrsio u selu, i bio ganjan... gde nije bio... Na kraju ostao motor i menjac od njega, odlican sa manje od 100.000 na satu, jer je skoljka propala. Ta skolja prodata je u gvozdju za 5000 din. prosle godine. Enterijer, odlican bio i ostao, sedista su od neke vrste skaja..

Zastava 128 1.1 1989 god
Auto kupljen kada je bio star nekih otprilike 4-5 godina, bio u vlasnistvu rodjaka, dosao je kod nas 200x godine za to vreme mu je bila uradjena generalna, zamenjeni svi delovi ako trapa, zasticen, stegnut... Odlicno je isao koliko to moze da ide i sluzio... Bez vecih kvarova, odrzavanje jeftino... Stavljena zadnja klupa u njega od 101, 2 puta udobnija je bila, gepek uzasno glupo napravljen, ne moze da se stavi nista malo vece jer se ne dize ceo deo (peta vrata) itd... Sada je taj auto zavrsio u selu, i dan danas radi, sluzi, ide... Stigo Fiat Bravo 1.9 TD 55kw/75ks 1998 god.

Fiat Bravo 1.9 TD 55kw/75ks 1998 god.

Posle zastave 101. Menjac dzojistik, cudno kad 2 brzinom izvlaci preko 40km/h :) itd... Posto je auto bio blago cuknut kada sam ga uzeo, nije ispao iz ose isl... Menjao sam branik 35e nov crn, far -50e polovan, haubu 50-60e ne mogu da se setim, majsotr da ga sklopi, prenos, registracija, servis, menjano sve, filteri, ulje, stavljena nova remenica na radilici - oko 50e ako nije i vise, nov kineticki zglob 40e... Kada je bio sredjen navozah se sa njim... Curkao je tu i tamo negde od ulja, na kraju sve sanirano i prodat je... Enerijer mu je bio stvarno ok, lagan servo, prostoran komotno za cetvoro, gepek isto tako, imao je klimu, koja kada se ukljuci bas se i oseti u voznji, tako da je nisam ni palio...hehe.., jedina mana mu je bila sto nije imao obrtomer, imao glasan rad u leru, ali u voznji ne, trosio je bilo uz gas do poda, ili umerenu voznju uvek oko 8 do 10 l... Svetla su mu isto bila losa, sve u svemu ok auto.

Citroen Saxo 1.4 VTS 55kw/75ks 2002 god.

Auto koji sada vozim, kupljen uz punu servisnu istoriju od kada je kod nas odrzavan u vitru... Auto je ispunio sva moja ocekivanja, od kada sam ga uzeo placeno je za njega: registracija, mali servis, ulje, filteri, prednje plocice za kocnice, sada uzete svecice spremne za zamenu. Uzet sa 15" alu felnama, gume koje nosi 195/45 R15, jako dobro lezi u krivinama, i ako mislim da bi sa 14" bio lepsi za voznju, jos sam u dilemi da li da menjam ili ne, takodje i izduv mu je menjan, skinut fabricki stavljen malo glasniji ;)... Ima Klimu, 4 x airbag( 2 u sedistima,+ jos jedan za vozaca i suvozaca), el. podizace stakla, kadice, ABS, alarm, centralnu bravu itd... Brz, mali, nije veliki potrosac, kvalitetan, itd... Mane su mu, plastika koja zna da skripi, ali moze da se utegne i sredi, kad pogledam to je to :) za na dalje cemo videti...

zli mario
30.10.2010, 14:40
1984 alfa romeo giulietta td2000 god
Sudbina svake alfe dizela je da crkne,naravno i ova je ubrzo pustila dusu,na prvom mrazu :)
srecom sam imao jos dve za delove pa sam prebacio motor 1,6 benz
isti kvarovi kao i svima,neodrzavanje,u to vreme je i bilo tesko naci dobar primerak
bez servo volana,i ostalih gadgeta,driftovanje sa 13 coli felnama,itd
lose kocila,sa losim sinhronom 2ge,rucnu nastelovati ,ubiti se
giulietta je bila matora,dobar auto za pocetak,bolje to nego yugo
,ali se onda mastalo o alfi 75
zavrsila je po sred bandere,malo sam prevideo uslove puta :)

1991 yugo koral 60 2001
yugo je dosao zbog nedostatka finansija,mada u to vreme su bili skupi do kosti,nikad gori auto,nije mi ama bas nista odgovaralo na njemu
kupljen od prvog vlasnika,uzasno los auto,za 6 meseci sam 3 puta kocnice radio,nikad nije dobro kocio
menjac sam polomio 6 puta,zgadio mi se za sve pare
prodat da se kupi alfa

1992 alfa romeo 33 1,5 ie 2002
iako sam tad hteo 16v ,nije ih bilo
na kraju zavrsio sa najslabijom varijantom,nije isla bog zna kako ,a nije ni trosila,lepo sam se vozao sa tim autom,ali
slabe kocnice,menjac,limarija,imala je bolje farove ,brisace i grejanje od yuga,a kostala je skoro isto :)
33 ka,opet nije 16v,sve bile lose trule,lose odrzavane,ove sto su i licile na nesto bile preskupe,bio mi zanimljiv auto,bukvalno adio kao sat,crkla je lambda sonda,to je bio jedini kvar ja sam polomio menjac,to ne racunam,navozao sam sa njom bas lepo,ali sam hteo neki jaci auto,a i nekako mi je dosadila
prodata jer sam nasao dobru 75 za iste pare


1991 alfa romeo 75 1.6 2002
perfektan auto,taman,uvezen iz italije,bukvalno bez zamerke,pizdeo sam sto nije ts,lepo bilo za vozati,puno bolja od 33 ke
ali preslaba,opet sa slabom opremom
dam drugaru da ode sa nekom devojkom,ovaj olupa auto
prodata posle popravke,jednostavno to vise nije bio onaj auto u mojim ocima i kraj

1991 alfa romeo 164 turbo2003
tesko ludilo od auta,sa svim brdima sijalica i svim mogucim komforom postojecim
super za voziti,ali gremlini cinili svoje sa italijanskim poluproizvodima od elektrike
i konstantni problemi sa prednjim trapom,jednostavno nije u stanju da prenese snagu na podlogu
enigma

1988 bmw e30 318 i 2008
prvi bmw,malo sam ga vozio,nabavio delova da nmestim 2,5 ali sam odustao zbog finansija
100 % standardan na 14 felnama,visok kao kotarka,i bez servo volana ,polukruzno kada radis okreces volan kao veverica
nikad bolji menjac nisam vozio

1989 honda crx2008
vozio sam je 10 km
i ostavio
kupio na nevidjeno i nije mi se svidela boja

NEPREZALJEN AUTO,i dalje besnim sto ne moze da se kupi neka normalna,nelupana,nefarbana

1997 suzuki gsxr 750 srad 2009
crko bi da nisam kupio motor
debeli ruzni suzuki,kao da jases krmacu
isao kao ******,otimao se iz ruku
ali kad sednes na novije rakete tipa r1,cbr 1000 rr,ili r6 ,sontas da je to takva taraba da se use..s u zivot
morao je da ode,nije mi imao vise upotrebnu vrednost

gorans
01.11.2010, 22:06
VW TOURAN 2.0 TDI DSG 140KS

Uvezen ove godine u junu,kupljen u nemackoj od prvog vlasnika sa oko 170hkm a sada vec 185hkm tako da vec mogu da kazem da imam iskustva sa njim.Sasija izuzetno robusna,zategnut kao pracka i prilicno tvrd na 205/55 r16 gumama.Od opreme ima bukvalno sve,od ABS,ESP preko digitalne klime i koznih sedista pa do 10 vazdusnih jastuka.Instrument tabla nemacki jednostavna ali sve pregledno i na dohvat ruke.U enterijeru 1000 pregrada i stekova,7 sedista koja mozes da podesavas kako ti volja.
Motor je pravo cudo,ne oseca masu od 1750kg kad je prazan a nema ni razlike kada sedne nas 7,uvek vuce bez problema a potrosnja od 5-8l zavisi od voznje.Naj vise mi se svidja DSG menjac koji salta kao da mi cita misli :lool:
Jedina mana mu je sto kad god treba familija da ide na neku sahranu ili svadbu u Bosnu ili crnu goru odma zovu mene da ih vozim posto moze nas 7 da ide u jednom (mom) trosku.Trazio mi ga je i drugar kad je isao u Grcku na more i ujak kad je isao u Crnu goru.Ako ne das onda si djubre a ako das onda sedis kuci i razmisljas.
Vozio sam i komsiju u neko selo iza Vranja,u tazbinu,komplet sa decom i stvarima a u povratku sve to isto+sir,kajmak,paprika i svasta nesto.Tako natovaren krenem uz jedno brdo i vidim da nece da salta u veci stepen ispod 3000 obrtaja i vec pomislim kako je nesto pobrljavio,kad vidim znak za uspon od 27% :shock: .Znaci stvarno je mrcina.

Rih
18.03.2011, 11:53
Ovo je priča o jednom automobilu. Tačnije,ovo je priča o jednom "automobilu". Ovo je priča o Vartburgu.
--- 1986. ćale došao do neke love i odluči da kupi nov auto.Ja tada imao 10god,pa se, naravno,nisam ništa pitao.Kakve su bile mogućnosti više se i ne sećam,al izbor padne na novog Vargasa.Bio je to "nov" model,sa promenjenom maskom i ,po prvi put,menjačem dole,na podu.Drečavo crven,čini mi se da je u dozvoli pisalo "crvena 74".
Bio je u upotrebi do pre 2-2.5 godine,znači pune 22,poslednjih nekoliko malo vožen...prešao je ukupno oko 186 000. Prevukao je "boga-oca",krš i lom razno-raznih stvari.Gepek ko sanduk,500l,samo otvoriš poklopac i trpaš.Kao novog,ćale je zaštitio pragove i zadnje koševe,u pragove je sipao bitumen,dal baš čist bitumen ili neku smešu ne znam,ali to je i dan-danas zdravo i čvrsto.Tukao sam čekićem po njima,drška popušta,al pragovi ne.Zadnja krila (koševi) isto,al prednja su menjana nekoliko puta,odvrnu se šafovi i menjaš.Nisu bila zaštićena,zašto ne znam.
---Motor...uh,ko još ne zna kako zvuči Vargas? Brum,brum...brum,brum...bruuuuuuum. "Cvajtak",3 cilindra,990kub,50 ks.Kad podigneš haubu,ima mesta da komotno stane još jedan.Radio je "kao sat" (ovo jos niste čuli) do nekih 183 000,a onda crko...onda ćale kupi drugog Vargasa za 110e,prepakuje mu motor(komšija je to uradio za jedno 3-4 sata :lool: ) i teraj dalje .Čak ga je i 1 ili 2 puta i registrovao sa tim drugim motorom,kad sam mu ja nakon toga rekao da to i nije "baš po propisima",slegao je ramenima,"otkud znam?" Valjda broj motora niko nije ni gledao :? Ulje se ne menja,nema kartera,motor se podmazuje dvotaktolom koji se sipa u benzin,2.5%.Zato Vargasi "ostavljaju tragove dima"...Inace,nema motornog kočenja,kad ga je moj drug probao,rekao je "Čoveče,pustiš mu gas,a on ide još brže"
--- Udobnost....ne postoji :lool: Što bi rekli Atheist Rap: "Šasija mu čvrsta,debela dva prsta,amortizeri tvrdi,stradala mi krsta....branik od betona,možeš ubit slona,sedišta mu meka,ko k**a poneka..." Zvučna izolacija ne postoji,prostora dovoljno,nema nikakvu pregradu između nogu vozača i suvozača,ni pozadi..."Komandna tabla" prostija biti ne može,rupa za radio ispred suvozača,ako je sam u kolima,vozač mora da bude dugoruk...ali,na primer,imao je dva tajmera za brisače, na 3 i 5 sek,to nisam nigde još video. :idea: .
---Sta je popravljano?... A šta nije.... Uvek je u gepeku stajala rezervna sajla kvačila,pucala je nekoliko puta.Najteži deo kod zamene je bio oprati ruke posle.Al realno,može i bez kvačiila,ono se pritiskalo samo za prvu,iz 2.u 3.,posebno iz 3.u 4.,ide glatko i bez kvačila.Poluautomatik :lool: ...Pa "zvezda"-to je neki deo što spaja motor sa menjačem,oglođu se ivice tog šestougaonika,ubaciš u brzinu,auto ne kreće...onda zašušti i uz trzaj krene,menjano nekoliko puta.Amortizeri nikada nisu menjani ,nikad trap nije regliran,čini mi se.Kad nece da upali,samo se skine crevo koje vodi u karburator,i u njega sipa benzin...pali ko mina!Šoferšajbnu razbio kamenčić od točka kamiona ispred,još pre 15-20 god,pukla u milion delića.I dan-danas se u autu pronađe po delić tog stakla.
--- Znake konačnog umiranja je počeo da pokazuje pre 2-3god,i od tada je vožen samo po selu.Vozili smo ga po moravskim budzacima i vukojebinama,preko njva i oranja(bukvalno).Auspuh je otpao,zvuk...uh! Volan je imao lufta pola metra,nikad se nije znalo na koju će stranu,točkovi su stajali pod čudnim uglom... Ali, Vargas je IŠAO!!
--- Konačno je stao pre godinu i po,dve...Onda je došao komšija i dao ćalu 80e,i oterao ga.Priznajem da mi je stajala knedla u grlu! Komšija je na svog Vargasa (al noviji model) prepakovao vrata,i još po nešto...Ćale je ostatak onog što je kupio za 110e prodao u staro gvožđe još pre par godina, za 100e.Biznis!
Sve u svemu,legendaran auto,kanta na točkovima,al ide..Ima ih po Nemačkoj,odlično očuvanih,restauriranih,prodaju se kao antikvitet za par hiljada evra. Ukratko-NENADJEBIV AUTO!.
P.S. Pre 10-ak god sam kupio Vektru,kasnije Audija,sve su to svemirski brodovi u odnosu na Vargasa,al mi kilometri pređeni sa njm pomalo nedostaju!!!
P.S. 2 Imao je komšija Vartburga (sad ispade da ovde svi voze Vargase,al nekad ih je zaista puno bilo),sprema se cela porodica da krene na neku svadbu,a on uzme da časkom zameni svećice. Skine stare,krene da vadi iz kutije nove,odvrne onaj mesingani šrafčić na vrhu,on mu ispadne iz ruke-i pravo u cilindar!!! Okupi se komšiluk,kako da to izvade,ne može magnet,klip u DMT...žena pizdi,kasne na svadbu,on se iznervira,i kaze-sedajte! Vozio ga je tako još nekih 700-800km,dok nije "zakovo".

agamemnon
20.06.2011, 14:47
- Trenutno sam pod jakim impresijama, kakvo zadovoljstvo, prijatnost i pouzdanost u vožnji pruža stari Audi 100, karoserija 44 (C-3), 1987.g. Radi se o dizelašu sa turbokompresorom, 2.0 ltr, 5 cilindara (SOHC), 87KS, maksimum momenta 172Nm na 2750obr/min. Jedino 2.2E od 140KS iz serije Audi 100 ima neznatno jači maksimalni obrtni moment. Potrošač je ekstremno mali s obzirom na godište i kubikažu, u opsegu 90-110km/č, mirnije vožnje, ispod 5ltr/100km. Vožnja u gradskim uslovima veoma retko prelazi 6,5ltr/100km. Trenutno auto ima pređenih blizu 250000km, radi mirno, nema buke, nema glasnog klasičnog dizelaškog štektanja iako je stari tip pumpe (rotaciona).

- Sipam mu Lukoilov Evrodizel i nema problema, ni sa pumpom, ni sa raznoraznim gumicama u sistemu goriva. Lukoil sipa aditive za podmazivanje pokretnih delova u sistemu tako da nema potrebe ni za aditivom za podmazivanje pumpe. Sve u svemu, motor radi fenomenalno i pouzdano. Pali iz prve na bilo kojoj temperaturi (- ili +). Jedino imam problem u radu pri startovanju na nižim temperaturama (ispod +15), ali razlog tome je slabiji akumulator(72Ah) od propisanog(88Ah); međutim, čim ga pokrenem iz mesta, posle 200m puta složi rad i ide bez problema i...bez dima.

- O udobnosti nema šta da kažem, izvanredno. Ko je seo u bilo koji Audi 100, zna o čemu pričam. Ko nije, savetujem da proba. Luksuz za nesrazmerno male pare. Problemi na ovom autu su vezani za prednji trap, zbog velike težine koju nosi prednja osovina i sistem vešanja koji predviđa vožnju po kvalitetnim putevima, ne po putevima sa kraterima i planinskim vencima kakvi su putevi u Srbiji. Iz ovog razloga, ovaj auto nije za našu zemlju u ovom smislu. Ali, zato je za našeg čoveka, koji više voli da uživa, nego i leba da jede...

- Enterijer odličan i funkcionalan, auto prostran ko mali stan, a u gepeku 'ladno staje još jedan motor u slučaju potrebe. Automatska klima radi besprekorno i posle 23 godine (Ševroletova klima). Jedino pazite kada menjate ili dopunjujete freon, u njega ide ISKLJUČIVO
R-12 gas, nikako nešto drugo. Neznalice iz Tipo-klime u Kragujevcu su mi "sipale" gas koji ide u nove automobile što je rezultovalo nizom kvarova posle toga. Klima je sređena i radi ponovo, a Tipo-klimu najozbiljnije preporučujem za izbegavanje. Momci su nadmeni, a ne znaju ništa više od odvrtanja i zavrtanja ventila na bocama. Takvu radnju može da otvori bilo ko od nas ovde.

- Dalje, upravljivost je odlična, auto ima malo širi ajnšlag 11,45m, ali je tako dizajniran da je nadupravljiv kod proklizavanja u krivini. Poseduje antirol-bar. Zadivljujuće je da, kad naviknete na gabarite auta i savladate upravljanje (lako), nemate problema da ga okrenete bilo gde i izvedete bilo kakvu piruetu sa njim.

- Tu je i ABS sistem...prisutan problem sa zaprljanjem senzora.

- Sedišta udobna, vožnja kao u lađi, vibracije minimalne, buka iz okoline odlično prigušena. Ako slušate muziku ili razgovarate, ne čuje se ništa spolja.

- Mane: kvake, bravice, šrafovi, sajle, KUKE ZA SUNCOBRANE (savet je da ih čovek napravi sam od lima), parking-prostor (auto je dug sa kukom 5m, širok oko 1,8m), cena registracije neprimerena, osetljiv sistem za ubrizgavanje goriva, auto je nežan i ne trpi rktanje, nije za preko 120-130km/č i nije za naše puteve, a tek nije za naše ulice, počev od Beograda pa naniže (ne znam za Novi Sad jedino)...
Voditi računa o tome da se auto nikako ne pregreje - besprekoran sistem za hlađenje je ključan, inače strada glava, a gotovo nikako ne može da se nađe druga, a i ako se nađe preskupa je (350evra). Vitalni delovi su veoma skupi, ali se auto retko, retko kvari, tako da to ne treba da brine vlasnika pod uslovom da nije uzeo razdrndanu kantu od nekog prevaranta.

- Strogo voditi računa o ulju koje se sipa (puna ili polu-sintetika za turbodizel). Menjač, isključivo sintetika GL-4. Probao sam GL-5 jedno vreme i morao da ga izbacim. Ne igrati se sa fluidima po sistemima. Meni je u hidraulični servo sistem, neznalica RILE, samozvani stručnjak za VAG automobile iz Kragujevca, sipao ATF ulje i delom mi sj_bo neke ventile u sistemu, a zahvaljujući tome sam "stekao" i probleme sa upravljačkim sistemom...ulje sam posle našao originalno i sipao, a Rileta izbrisao iz svog imenika...

- Glavna mana: retko ko UME da održava ovaj auto i retko ko se razume u složene sisteme u njemu. Veliki je problem naći odgovarajućeg majstora. Vlasnik mora da bude spreman da sve što može uradi sam, a da za ono što ne može, nađe vrhunskog majstora.

- Sve u svemu, izvanredan auto za ne baš tako male pare...ovakav auto, dobro očuvan ne možete da nađete za ispod 3000evra. Ako je ispod te cene znajte da ćete najverovatnije morati da dopunite, bar do te brojke, ako ne i značajno više.

Chubbs
20.06.2011, 15:29
obrisano nepotrebno, idemo dalje.

na forumu postoje posebne teme za iskustvo sa odredjenim majstorima i servisima pa ko sta ima da doda i oduzme, moze to uciniti tamo.

sErGiO
21.06.2011, 16:03
Evo nakon oko dve godine kako vozim skoro svaki dan službeni Mitsubishi L200 2.5 DID pa mogu ponešto i da napišem o njemu.

Auto je 2008. godište ali je u moje ruke stigao godinu dana kasnije. Ima zatvorenu prikolicu i vodi se kao teretno vozilo. Motor je naravno dizel od 2500 ccm i okruglo 100 KW. Nije naročito agilan, pogotovo ako se uzme u obzir težina praznog vozila od skoro 2 tone, ali završava posao sasvim korektno i pouzdano. Zimi je prilično bučan dok se ne zagreje a sporo se zagreva :lool: Iako se u rezervoar sipa NIS-ov evro dizel do sada nije bilo baš nikakvih problema sa istim iako se dešavalo da motor slabije vuče nakon sipanja na nekim pumpama. Vožen je maksimalno 180 Km/h ali na nizbrdici :lool: Inače uz malo muke postiže 170. Nedostaje mu 6. brzina u takvim situacijama jer motor radi na preko 3500 rpm i dosta je bučan.
Auto poseduje servo volan, koji je izuzetno lagan, a da bi se okrenuli točkovi do kraja u jednu stranu mora mnooogo da se mota volan.Zato krug zaokreta vozila skoro isti kao na Ladi Nivi koju sam vozio pre Mitsubishija a koja je duplo kraća.
Auto je do sada prešao oko 26000 km i jedini kvar, uslovno rečeno, je bio prazan akumulator zimus na -10 stepeni C. Pogon je na zadnjim točkovima a postoji mogućnost uključivanja pogona na sva 4 točka kao i redukcije i zaključavanja diferencijala. Od opreme tu su još MP3 plejer, volan i ručice menjača i diferencijala presvučene kožom, parking senzori, klima uređaj, volan podesiv po visini, senzor za vezivanje pojaseva, kuka za vuču, prednja i zadnja svetla za maglu i elektro podizači svih stakala.
Što se terenskih mogućnosti tiče mana je veliko međuosovinsko rastojanje, ali to ne može da se izbegne na pick-up vozilu. Terao sam ga kroz vrlo nepristupačne terene i nikada nije zakazao. Jednom je bilo manjih problema jer je blato bilo duboko, ali je uspeo da se izvuče nakon nekoliko cimova napred-nazad. Nakon toga je bilo manjih problema sa vožnjom preko 60 km/h jer je izgleda ostalo blata u diferencijalu ali to je brzo rešeno bez intervencije majstora. Na autu su inače M+S gume Bridgestone Dueler koje sasvim korektno završavaju posao i po asfaltu i po snegu i po blatu, i leti i zimi. Kočnice su napred diskovi a nazad ogromni doboši, inače su odlične i bez po muke zaustavljaju preko 2 tone težak auto.
Položaj vozača je, naravno visok pa je zbog toga preglednost odlična iako je auto veoma veliki. Dobroj preglednosti doprinose i ogromni elektro podesivi retrovizori kao i već pomenuti parking senzori. Osećaj u vožnji je kao da lebdite na ogromnim jastucima :lool: Rupe oseća mnogo manje od klasičnih automobila. Potrošnja se kreće između 13-14 l/100km gradske vožnje i oko 12l gaženja po auto putu, ovog našek skrnavog evrodizela.
Kvalitet materijala u unutrašnjosti nije baš vrhunski pa se tako ručica menjača već ogulila, a i obruč volana je poprilično načet već posle nepunih 26000 km. Plastika u unutrašnjosti takođe nije vrhunska ali je korektna za vozilo ove namene.
Sve u svemu auto koji je odličan za određene poslove. Pouzdan, relativno okretan, može da se kreće po skoro svakom terenu i ima ogroman prtljažni prostor za opremu koju ja koristim svakodnevno. Vožnja po gradu može da bude problematična manje iskusnom vozaču zbog gabarita vozila ali to je neizbežno u ovoj klasi vozila.

WEST 014
23.06.2011, 00:57
JEEP CHEROKEE 2.1 TDI

Nekih godinu i po dana u posedu, od toga godinu dana prodavan.
1991 godiste, sve od opreme osim koze, roll bar.

Dobre strane: Automobil je meni bio vrlo ugodan za voznju, udobna prednja sedista, menjac neverovatno precizan, prilicno udoban za terenca te generacije. .
Najlepse od svega, ne mislis na rupe, na ivicnjake i trotoare, na bare, blato, sneg itd... Ima limariju i enterijer kao tenk, napravljeno da traje 100 godina.
Spolja je bio KOCKA a unutra kao TRAKTOR ali sam ga ipak voleo, jednostavno ima neki smek i kad sednes u njega moras da ga volis pored svih mana.
E sad lose strane: Renoov motor, veoma slabasan za tu karoseriju. Turbo rupa veoma izrazena, maksimalna brzina oko 130 km/h. Ovom autu je prava mera njegov fabricki motor 4.0 L. Zadnja klupa totalno neudobna. Nikad ni jedan Jeep nije 100 % ispravan, majstor koji ga je odrzavao se prosto obogatio servisirajuci tu marku.. Ili vam crkne servo, ili otkazu kocnice, podizaci i klima odavno ne rade. Onda ode i reduktor a sve to kosta, pa onda gume i dok ne kupite Jeep ne znate koliko je skup za odrzavanje.. Cene su brutalne... Ja sam na njemu sve sredio i onda ga prodao...
Kad bih imao novca viska opet bih ga kupio, samo u varijanti 4.0L za vikend voznje....


Yugo Tempo 1.1 2000 god.

Kupljen od prvog vlasnika, u ekstra stranju.
Auto je koriscen svakodnevno, 4 godine je bio kod mene. Ugradjen mu je plin koji mu je oduzeo i onako mali gepek ali ipak vrlo isplativa investicija...
Dobre strane: Mali potrosac, smesno jeftin za odrzavanje, cak i nije isao lose, meni se pogodio da nisam imao neke kvarove, uglavnom se sve svodilo na redovno odrzavanje...
Lose strane: neudoban, nedostatak servo uredjaja, bucan.. itd...
Sve u svemu dobar auto za pocetnike, za ljude koji zele jeftinu voznju preporucujem dobar primerak, samo strpljenja, posle 15 krseva koje sam video nasao sam sta sam trazio, prodao sam ga u dobrom stanju i verujem da ce i sadasnji vlasnik sa njim da se slatko navoza...

Sigtran
19.07.2011, 20:28
Suzuki Grand Vitara 1.9DDiS (2006-2012)

Konkretno, 2010-to godište, kupljen nov kod Eurosumara, restyling model (od 2009-te naovamo) sa migavcima na retrovizorima, istim renoovim 1.9dci (130KS) motorom, ali malko doteranim (troši u proseku 1lit manje goriva u odnosu na pre restylinga), diskovima pozadi (ranije doboši), doteranoj instrument tabli, boljoj zvučnoj izolaciji itd... U najvišoj je JLX-EL opremi pa ima i kožu, ksenone, šiber, otključavanje i start sa ključem u džepu, itd...

Dobre strane:
- šasija u osnovi, što pruža čvrstinu karoseriji i sprečava njeno "uvijanje", oštećenje, škripu,...
- odlična upravljivost na putu za jedan džip (ima naravno i ESP), ponašanje i osećaj na putu skoro kao u automobilu sličnog međuosovinskog razmaka (2.64m)
- pravi 4x4 sa mehaničkom redukcijom i blokadom centralnog diferencijala, 200mm klirens
- odlične offroad mogućnosti, mnogo bolje od svih crossovera i većine manjih suv-ova tipa Honde CRV, Toyote RAV4, ix35, itd...
- jeftinije održavanje (široko rašireni renoov 1.9dci motor od 130KS), a i u Eurosumaru ne tuku po ušima sa cenom (moj prvi redovni servis je bio oko 11.000din).
- relativno jeftina registracija
- dobra preglenost u svim pravcima, veliki elektropodesivi retrovizori zaista razmaze čoveka skoro pa da prestane da gleda preko ramena

Mane:
- samo 5 brzina, pa je nešto bučniji (u odnosu na druge džipove sa 6 brzina) i nepotrebno puno troši na autoputu pri većim brzinama (preko nekih 120-130km/h) - na 130km/h troši oko 9-10litara (pri 90km/h troši oko 5lit što je stvarno OK za permanentni 4x4).
- jako kratka prva brzina (očigledno prilagođena za off-road, da miliš uzbrdo ili nizbrdo preko neravnog terena)
- omanji gepek (400lit, proširiv obaranjem zadnjih sedišta do samo 800lit)
- fabričke M+S gume Bridgestone Dueler HT687, u svemu prosečne. Zimi mogu da posluže, ali nisu za zimske off-road avanture. Završavaju posao ali ima i mnogo boljih guma na tržištu.
- kažu da je osetljiv na loše (pogrešno) ulje u motoru, da u takvom slučaju očas posla "ode" katalizator i/ili FAP/DPF

Chubbs
08.08.2012, 14:43
poslednji post pre godinu dana. ima li jos ko volje i vremena da napise koju? :)

chaboo
09.08.2012, 01:03
Da poslusamo Chubbsa,pisacu o autu kog vozim poslednjih 6 godina a to je audi 200 turbo quattro.
Sasija je ista kao na audiju 100 C3 sem razlike u farovima ,migavcima,haubi pomalo enterijeru i opremi.
Mane:
Motor: ima veliku turbo rupu treba da predje 2500 rpm da bi iole povukao sto u svakodnevnoj voznji smeta,problem planiram da resim ugradjom manje inertne turbine sa motora 1B.
Servo letva kod ovog modela procuri pre ili kasnije vecinom zbog koriscenja neadekvatnog ulja,nasao coveka koji remontuje iste (samo audijeve ) moja vec 5 godina ne pusta ni kap.
Gepek: veliki zapreminski ali samo manje stvari mogu u njega.
Zadnje koc. celjusti istina manje na quatrro modelima zato sto se sajle rucne kace sa donje strane pa prljavstina manje ulazi u celjust.
PREDNOSTI:
Prostor i komfor u kabini retko je videti model koji ima vise mesta za noge pozadi.
Limarija VRH najbolje pociinkovan auto svih vremena model C4 posle njega iako odlican nije kao C3.Moj i jos mnogi iako stari po 25 godina jos nemaju rdje nigde.
Kocnice: na mom modelu su dvoklipna klesta i veci diskovi i plocice traju preko 50000km
Motori svi petaci sem dizela su neunistivi cak i turbo (rupa mi se i dalje ne svidja) K glave znaju da prave probleme ali moja jos uvek radi odlicno iako vozim na plin vec 6 godina,a plin je u svima koje sam imao (4 komada) radio odlicno
trapovi su ok jedino mi smeta sto se vibracuije prenose na volan.
Menjac malo tvrdji ali izdrzljiv.
A sada najveca vrlina ovog auta to je QUATTRO pogon prve generacije sa vakumskom blokadom srednjeg i zadnjeg diferencijala.LJudi to je toliko dobar sistem da sa dobrim gumama za njega ne postoji sneg,led, blato, trava znaci samo vas klirens ogranicava gde da prodjete.Zimus sam sebi dokazao ono sto sam i znao a to je da je ovaj audi 200 quattro ostavio u podnoziju brda Mercedes ML270 CDI iz 2003.god zaglavljenog i bespomocnog u snegu.Sneg je bio toliki da sam nasedao patosom pa se vracao unazad prtio sebi put dok ML nije mogao da makne iako su oba vozila imala odlicne zimske gume.Posle ove pustolovine cak je i drug ciji je ML i koji je bio takav skeptik priznao da je pogon vrhunski i odusevio se kada sam ga vozio nazad uz drugo brdo po rovokopac da izvuce MLa (samo to je moglo da ga izvuce prvo sto je tezak 2,5 tone a drugo sto je ispod snega livada).U jednom nasem auto casopisu predstavljan je neki off road dogadjaj u okolini Nisa i svi su se zaprepastili kada su posle tri etape ugledali u spaliru audi 200 quattro u fabrickoj varijanti(lik iz NIsa je se priklucio konvoju i prosao svuda gde su mnogo ozbiljniji terenci prosli). Meni sada zimi predstavlja problem kada sednem u "obican" auto jor sam navikao da ne gledam koliki je sneg ,uspon, parkig mesta kol`ko hoces svi traze ocisceno ti samo uteras u sneg.Cak sam i grtal`cu (al se nije zaglav`la) napravio od fosni u obliku trougla nakacim na kuku jedan sadne na grtal`cu i pici ocistim dvoriste caskom a ima 20ak ari:sneg.iz jaraka sam za ovih 6 zima izvukao bar njih tridesetak koji su se tu nevoljno nasli.
Naravno nemojte ma razumeti da je bolji od pravih terenaca kao sto su land kruzer,defender ili nissan patrol ali za jedan putnicki autoaplauz
P.S.Chubbs je zimus sa iX bembarom prtio po onom parkingu u NS pa ako hoce ove zime cu mu pozajmiti grtal`cu da bar ocisti parking da mogu ljudi parkirati:D

Chubbs
09.08.2012, 01:09
Nemam kuku hahaha

'ajmo dalje.

Hermes
09.08.2012, 01:17
poslednji post pre godinu dana. ima li jos ko volje i vremena da napise koju? :)

Evo, ja mogu da se citiram i posle predjenih oko 40.000km, i dalje mislim isto

BMW E34 520i:

kupljen na 211000, zasad presao oko 5000, za klasu bolji,a mozda i za dve, tisi, brzi sto se tice maks. brzine i ubrzanja od 60 pa navise, u svakom segmentu bolji auto, pruza osecaj visoke klase u voznji, preveliki mi je za gradsku voznju i nezgodan za parkiranje, nema eksplozivno ubrzanje kao kockica (koliko 318 moze da ima), vozac nema osecaj koliko se brzo krece, sto je nekad dosta nezgodno,vrlo stabilan i na snegu, verovatno, jer je preko 1,5 tone tezak, itd.
Previse nekako direktorski auto sto se mene tice, stalno pricam da mi je kockica vise odgovarala......a kad probam kockicu, smesno mi je sta sam vozio.

chaboo
09.08.2012, 01:17
ma moz` i na ono gde se vuce ima kratku sajlicu samo ce da bezi desno;)

WEST 014
09.08.2012, 03:01
Ajde i ja jos malo da piskaram.


Skoda Octavia 1.8 20v TNG 1998 god.

Automobil kupljen pre neke 4 godine sa 106 000 km(pravih)

PRAVI AUTO.

Navozao sam se sa njom za 4 godine bez bukvalno jednog dinara ulaganja.
Bila je u fabrickom stanju i jos je samo kod drugog vlasnika. Pre neki dan sam se cuo sa njim, prezadovoljan je autom.
Ja sam joj ugradio sekvent plin (tad skoro 800 eura placen) i radio je svo vreme bez greske.
Automobil je super isao sa svojih 125 ks, i imao lep zvuk.
Od dobrih stvari tu su bile: Solidne vozne karakteristike, ekonomicnost, dobra oprema(SLX), kvalitet materijala unutra, odlican gepek, precizan menjac..
Lose:dosta tvrd auto, tezi ulazak na zadnju klupu, proklete gumice balans stangle koje skripe 3 dana nakon sto ih zamenis i nerviraju do ludila.
Uglavnom vezu me samo lepe stvari za taj auto, kad se setim samo zimus na onim minusima kako je lepo palila, i radila kao satic zaboli me dusa sto sam je prodao.

Posle nje je dosao Audi A3 TDI 110 ks 2001 godiste sa 5 vrata.

Uglavnom nisam kupio auto kakav sam zamisljao zato sto takve aute ne dovoze ovamo..
Autu ne fali nista, ali jednostavno sam prodao bolji auto nego sto sam kupio.
Auto ima pravih 230 000 km i dosta je utegnut. Ulaganja, opet sreca 0 dinara. Samo ulje i filteri.
Prvo sto sam video kad sam seo u njega je da je to ustvari Oktavija koja samo ima drugi znak, sve isto potpuno. Voznja, osecaj, ma sve.. Sa neke strane me odbradovalo to brzo privikavanje a sa druge malo razocaralo to sto sam kupio isti auto bukvalno, sto nisam malo nesto promenio.

Opet od dobrih stvari tu je sve sto je napisano i za Skodu. + Dopadljiv dizajn.
TDI motor iako na papiru slabiji lepse vuce i daje lepsi osecaj u voznji, a i trosi stvarno malo.
Od losih , ocajna plastika unutra, grebe se i ljusti da je to sramota za audi, ali vidim tako je i na golfu, i na bmw e 46 i brdo auta tako da nisu jedini koji fusere na tome. Ali opet Skoda da ima bolji enterijer od Audija mi ne ide u glavu. Opet proklete gumice koje me prate i sa Audijem. To sto vole da se kradu pa ne mogu da ga ostavim bilo gde sa kljucevima unutra kao Skodu je isto minus od mene.

sErGiO
09.08.2012, 11:20
Alfa Romeo 156 1.8 TS Progression

Ima već par meseci kako sam uzeo ovaj auto pa evo malo iskustava. Auto je inače 2001. godiše i ima osnovnu opremu što znači 2 airbaga + 2 u sedištima, radio kasetofon, abs, manuelni klima uređaj i podizači na prednjim vratima. Nema nikakvih kožnih detalja, dugmića na volanu, nema čak ni prednjih maglenki. Od svega toga meni jedino fale alu felne i prednja svetla za maglu što nije problem ugraditi.

Motor:
U pitanju je dobro poznati 1.8 (1747) 16V Twin Spark motor sa 103 KW i nešto malo Nm (~140). Dosta elastičan za jednog atmo benzinca. Malo zna da štucne pri kretanju kad je uključena klima, ali sve u svemu lepo nosi karoseriju od oko 1300 Kg. Mnogo je komplikovaniji motor od starog 8v ali je to valjda normalno. Zvuk motora je nekako neodređen, nije ni probližno dobar kao na 8v koji je bio pokretan lancem. Veliki servis sam platio oko 30000 dinara (~250-260€), a to je obuhvatilo zamenu seta zupčastog kaiša, vodene pumpe, svih filtera, ulje Selenia Racing i reparaciju varijatora faze.
Jedno neprijatno iznenađenje je bio dihtung glave koji je propiškio rashladnu tečnost pa je morao da se menja. Potrošnju nisam precizno merio ali se kreće između 10-11 l/100 km gradske vožnje sa uključenom klimom. Na otvorenom nisam još merio.

Trap:
Nešto osetljiviji ali ne toliko koliko se priča. Komplikovaniji je utoliko što ima i gornje i donje viljuške napred pa je samim tim nešto skuplji za održavanje. Za sada nisam ništa menjao ali ću na proleće verovatno morati jer su obe gornje viljuške pomalo načete i čuje se "žvakanje". Osim zvuka nema nikakvih drugih manifestacija, auto odlično leži, drži pravac i ne lupa nigde. Pored nešto skupljeg održavanja mana prednjeg trapa je i u tome da je krug zaokreta prilično veliki jer točkovi ne mogu mnogo da se zakrenu. Volan je jako precizan i ima svega 2-3 kruga od kraja do kraja. Upravljivost je vrhunska i pruža veliko zadovoljstvo u vožnji. Fabriči trap je odličan kompromis između dobrog ležanja i udobnosti. Auto je vrlo udoban i ne oseća rupe, a pritom se ne naginje previše u krivinama.

Enterijer:
Prijatno sam iznenađen kvalitetom enterijera u ovom automobilu. Po nekim pričama očekivao sam da sve škripi i krcka ali nije tako. Plastika je veoma prijatna na dodir, pomalo uleže kad se pritisne ali ne odaje nikave naznake da će da škripi. Standardna boljka je odlepljivanje poklopca suvozačevog airbaga iako nije izletao. Za razliku od većine 156-ica koje sam imao priliku da vidim kod mene nema mnogo ogrebotina po rukohvatima, enterijer nije mnogo istrošen, volan nije ni izgreban, svi dugmići rade, sve lampice rade...Ne radi sijalica koja osvetljava prekidač podizača na vozačevim vratima suvozačevog prozora. Sve ostalo je u odličnom stanju. Sedišta su vrlo udobna, izrađena od kvalitetnog materijala i imaju dosta solidnu bočnu potporu. Potpuno su mehanička i imaju podešavanje visine. Volan se takođe podešava po visini, ne znam za dubinu, nisam pokušavao. Ručica menjača je malo duža u stilu tradicije italijanskih vozila. Nekome to smeta, ko voli german style sa kratkim ručicama, meni je super ovako. Polugice za otvaranje gepeka i rezervoara se nalaze jedna pored druge i smeštene su pored praga vozačevih vrata tako da su vrlo pristupačne u većini situacija. Na centralnoj konzoli se nalaze 3 okrugla instrumenta koja pokazju stanje u rezervoaru, sat i temperaturu motora što daje pomalo sportsku notu celom enterijeru. Komande za klimu su smeštene ispod radio-kasetofona i pregledne su, mada su pojedini dugmići na samim komandama dosta mali. Oduševila me funkcija za odmagljivanje stakala koja se uključuje okretanjem srednjeg kruga komandi skroz u desno čime se automatski zatvara dovod spoljašnjeg vazduha, uključuje kompresor klime, ventilator radi na maksimumu, uključuje se grejač zadnjeg stakla, a klima izbacuje topao vazduh bez obzira na koliko je podešena i usmerava ga ka staklima. Ova funkcija odmagljuje stakla bukvalno u roku od par sekundi. Fabričko ozvučenje me isto tako veoma prijatno iznenadilo. Iako nije u pitanju BOSE, zvuk je vrlo jasan i ravnomerno raspoređen po kabini. Mana je što je u pitanju radio kasetofon, pa nema mogućnost reprodukcije MP3 sadržaja.

Opšti utisak:
Dosta povoljan iako sam imao nepredviđenih ulaganja u vidu dihtunga glave i benzinske pumpe na kojoj je napuklo kućište. Auto je dobar kompromis između udobnosti i ležanja, između limuzine i manjeg gradskog auta, između totalnog uživanja u vožnji i moderne konfekcije. Nedostaje mu 6. brzina da bi bio kao stvoren za autoput, nedostaje mu nešto malo bolja zvučna izolacija i bolji zvuk motora.

Sigtran
12.08.2012, 12:48
Družimo se već nekih 10-tak meseci, uvežen iz Švice od prvog vlasnika sa pravih 190.000km, redovno održavan. 2001-vo godište, restajling, u M opremi.

Slike možete videti ovde http://cbc.rs/showthread.php/35547-BMW-525i-M?p=569275#post569275

Manje-više baš ono što sam (već duže vremena) tražio. Većina ljudi bi jurila dizelaš zbog nešto manje potrošnje, ali dizelaš pored lošijeg zvuka motora (dakle manje uživanje u vožnji) ima i skupe delove koji pre ili kasnije otkažu - zamajac, turbina, boš-pumpa, dizne, itd, pa sva ušteda u potrošnji (jer cena goriva je izjednačena) može lako da se istopi. Onaj ko prelazi veliku kilometražu može i plin da stavi pa tako bude još jeftiniji i za vožnju i za održavanje od dizelaša koji je već prešao ogromnu kilometražu kada dođe u Srbiju...

Od originalne dodatne opreme ima sportska kožna sedišta, M-paket izgled i vešanje, 17" M-felne, automatski menjač sa tiptronikom, 6xCD šaržer, shadow-line uključujući crno nebo, ksenone, parking senzore napred i pozadi, električna zavesica pozadi itd. Standardna oprema uključuje 6xairbag, 4xpodizače, maglenke, automatsku klimu, abs, esp, itd, itd.

Motor:
U pitanju je M54B25 motor od 2494ccm, 6 cilindara sa 24 ventila, duplim vanosom i 192KS. Obrtni momenat od 245Nm ostvaruje već na relativno niskih (za benzinca atmosferca) 3500 obrtaja, pa je za atmosferca prilično startan, elastičan i dobro povlači. Zvuk motora je zaista fenomenalan i treba ga čuti. Nabija osmeh na lice garantovano! Motor je lagan, alumunijumski pa treba dobro paziti da je sistem hlađenja uvek u "top formi" jer već i kratkotrajno pregrevanje može voditi ozbiljnom oštećenju motora. Potrošnja u gradu ako se vozi umereno je oko 12L/100km, na autoputu pri 120km/h je oko 7.5-8L, a pri 150km/h oko 9-9.5L/100km. Nije malo, ali uzimajući u obzir 2500ccm, 192KS i 1605kg težine praznog vozila nije ni strašno. Ko prelazi veliku kilometražu može naravno i plin da ugradi.

Održavanje:
Standardno, servis ulja na oko 10.000km ili 1god, PK kaiš na oko 60-tak hiljada da biste bili sigurni, jer pokreće i vodenu pumpu, i servo i alternator pa bi bio baš priličan problem kada bi pukao. Filter goriva na 50-tak hiljada, servis automatskog menjača na 100.000km, filtri vazduha i kabine zavisno od vožnje (grad/autoput) na 30-50.000km. Kočnice zavisno od stila vožnje, tečnost hlađenja na oko 3 godine, dihtunzi i creva kada se ukaže potreba... Ima lanac pa veliki servis ne postoji u tom smislu.

Osećaj u vožnji.
Malo tvrđi pošto je M vešanje, ali ne preterano tvrd. Zvuk prelaska preko ležećih je mekan i prijatan, prvenstveno zbog dobre izolacije kabine, što se naročito prijatno oseća u toku vožnje po našim lošim putevima i po autoputu i većim brzinama. Pri 150km/h može se šaputati u vozilu koliko je tiho (menjač ima i tkzv final drive u koji automatski ubacuje pri krstarenju po autoputu), pa se lako zavara i nehotice lako značajno prekorači dozvoljena brzina. Probao sam ga i na navak-u, što možete videti ovde:

http://www.youtube.com/watch?v=uW1zfzXiIK4&hd=1
Auto odlično leži i predvidivo proklizava (uz uključeni ESP, tj. DSC) kada do toga dođe. Ako se isključi, pri punom gasu proklizavaju zadnji točkovi a u krivinama zabacuje zadnji kraj pa traži vozačko umeće. Raspored težine napred/pozadi je skoro idealan, pa ga je lako oštrije voziti i prosto mami vozača da stisne gas i kada to ne bi trebao.

Enterijer i ergonomija:
Nema šta da se mnogo napiše - premijum klasa i takav je i osećaj bez obzira što je star punih 11 godina. Kvalitet enterijera je zaista na nivou. Sedišta su veoma udobna sa podrškom za butine i dobrom bočnom potporom. Podešavaju se bukvalno u svim smerovima, i gore-dole, i napred-nazad, i posebno nagib sedišta i nagib leđa, i visina celog sedišta. Takođe i volan se podešava i napred nazad i gord-dole pa je lako namestiti idealan položaj u autu. Volan je malko tvrđi zbog fabrički tvrđeg i spuštenog M vešanja, ali ne pretvrd, taman da dobro prenese povratnu informaciju sa točkova i pruđi direktniji osećaj upravljanja.

Opšti utisak:
Odličan, ali da bi se duže vreme održavao u top stanju traži dosta para, pa nije za one kojima je cena vožnje i održavanja najbitnija stavka... Lično, pošto sam picajzla po pitanju održavanja, nakon kupovine u ovih 10-tak meseci, uglavnom preventivno uložio sam preko 1500e kako bi bio siguran da je sve što je iole potrošno u top stanju. Na trapu zamenjeni su napred silen blokovi i nazad plivajuće kugle, zamenjeni diskovi i pločice, odrađen redovan servis motora i automatskog menjača, zamena filtera vazduha i klime, čišćenje protokomera, usisne grane i brizgaljki, zamenjen separator uljnih para i creva na usisu, zamenjeni senzori bregastih (komp. pokazivao da su loši), zamenjena creva serva volana uz zamenu servo tečnosti, zamena filtera goriva, itd. Većinom originalni BMW delovi ili delovi za prvu ugradnju. Zamena kompletnog sistema hlađenja odrađena je 2009-te od stane prvog vlasnika. Još sam stavio i sve nove gume (napred idu 235/45/17 a nazad 255/40/17) i zatamnio stakla u skladu sa novom zakonu i dobio atest. Na kraju, ugrađen je i alarm, mehanička blokada i kodiran OBD. Sve u svemu, sad je (valjda) utegnut kao praćka i pravo je uživanje voziti ga. I posle 10-tak meseci, još uvek svaki put sa blagim uzbuđenjem ulazim u auto i krećem, a svoje probleme makar privremeno ostavljam iza sebe i prepuštam se uživanju...

Za kraj, cena registracije je oko 53.000din tj. oko 450e. Nije malo za naše uskove, ali ni toliko preterano za ovakvu klasu auta.

Chubbs
05.12.2013, 20:57
bump :)