PDA

Pogledati punu verziju : BRC vs LOVATO ,razlike,prednosti,mane


Stalan posao preko interneta

Strane : [1] 2 3

13.04.2005, 23:12
Vidim da se mnogi pitaju kako i zasto ugraditi neki od ovih sistema pa je moja prva tema diskutovanje u vezi toga.
Pocnimo od isparivaca tj.gasnog reduktora.
BRC isparivac je konstruktivno,tehnoloski bolji od Lovata. Osnovna razlika kod BRC isparivaca je taj da je tok vode grejanja reduktora fizicki na telu odvojen od gasne faze, pa se kod reduktora vrsi revizija gasne membrane na 80000 redovno preporucena od fabrike. Time je mana kod LOVATA u odnosu na BRC ta sto voda moze da udje kroz usis i izvrsi takozvani hidroudar, zato sto voda je odvojena membranom visokog pritiska od gasa, pa zato mora da se kod lovata svake godine vrsi revizija reduktora da ne bi doslo do probijanja te membrane i ulaska antifriza ili vode u usis motora.

BOOST
13.04.2005, 23:18
Znaci ako sam dobro razumeo, BRC isparivac nema problema sa radom, 80.000 Km?

Ili?

Dora
13.04.2005, 23:22
Vidim da se mnogi pitaju kako i zasto ugraditi neki od ovih sistema pa je moja prva tema diskutovanje u vezi toga.
Pocnimo od isparivaca tj.gasnog reduktora.

LOVATA u odnosu na BRC ta sto voda moze da udje kroz usis i izvrsi takozvani hidroudar, zato sto voda je odvojena membranom visokog pritiska od gasa, pa zato mora da se kod lovata svake godine vrsi revizija reduktora da ne bi doslo do probijanja te membrane i ulaska antifriza ili vode u usis motora.

Ja ću posle prigovoriti ili odgvoriti na ovo pitanje, zanima me da li je to ta kapitalna prednost u konstrukciji ili ima još neka, pošto ovo svi spominju kao manu Lovata.
Svi = Konkurencija.

*IvanT*
13.04.2005, 23:25
BRC isparivac je konstruktivno,tehnoloski bolji od Lovata. Osnovna razlika kod BRC isparivaca je taj da je tok vode grejanja reduktora fizicki na telu odvojen od gasne faze, pa se kod reduktora vrsi revizija gasne membrane na 80000 redovno preporucena od fabrike. Time je mana kod LOVATA u odnosu na BRC ta sto voda moze da udje kroz usis i izvrsi takozvani hidroudar, zato sto voda je odvojena membranom visokog pritiska od gasa, pa zato mora da se kod lovata svake godine vrsi revizija reduktora da ne bi doslo do probijanja te membrane i ulaska antifriza ili vode u usis motora.


Tachno je da je kod Lovato isparivacha zajdnichka membrana za vodeni i gasni prostor ali ostatak poruke nije. Membrana koja deli ova dva prostora je troslojna i duplo impregnirana i ne moze da pukne. Fabrichka garancija na membrane je 100000 km, a ne retko se deshava da predju i trostruko vishe.
Revizija svake godine nije tachna, vec se vrshi na osnovu predjene kilometraze.

Smatram da ste toliko struchni da znate ta je plin u boci u technom stanju, pa ako bi kao shto kazete zbog bilo kog razloga doshlo do pucanja membrane i meshanja sa rashladnom technoshcu skoro trenutno doshlo do "smrzavanja" isparivacha i nemogucnosti dolaska technog gasa do membrane niskog pritiska.

BTW
Lovato je konstrukciju isparivacha sa odvojenim vodenim prostorom izbacio pre 30-ak godina iz proizvodnje

Pozdrav

13.04.2005, 23:40
Znaci ako sam dobro razumeo, BRC isparivac nema problema sa radom, 80.000 Km?

Ili?Problemi startovanja motora na gas u zimskim uslovima cine da se membrane stvrdnjavaju i dolazi do njihovih deformacija. Kod brc reduktora moze da se desi da se na hladnom startu deformise membrana ali nikada ne moze doci do hidroudara u motoru iz gore navedenih razloga. Zbog toga tvrdim da brc reduktor u normalnoj eksplataciji moze da izdrzi bez revizije i do 150.000km. kakvi nam dolaze na servis automobili uvezeni iz Italije pa onda u servisnoj knjizici nije vrsena revizija od datuma ugradnje i po 5 god. :cool

sw.brick
13.04.2005, 23:48
a jeli vidjeno to pucanje membrane, hidrolokovanje motora i njegova havarija u toj normalnoj upotrebi ?

ja do sada nisam naisao na takve podatke a verujem da bi se vrlo brzo to proculo ako ne ovde a ono sigurno u recimo Poljskoj gde ima podosta Lovato isparivac u upotrebi vec godinama i stotinama hiljada km po jednom autu.
a pratim relevantne forume i nemacko poljksa iskustva pa cenim da bi neko od mnogobrojnih vlasnika do sada vec naleteo na tu havariju i ne bi cutao o tome.

ima li marketing tu neku ulogu ? :shock:

14.04.2005, 00:06
prilikom rada generalnih opravki na motorima,automehanicari su dali primedbu na istrosenost i ostecenja stublina,klipova i ventila na mototima sa ugradjenim gasnum sistemima,koji su posledica manjih hidro udara.trebalo bi o tom problemu pitati i njih za komentar. Marketing ne verujem da tuvrsi bitnu ulogu.

galileo5
14.04.2005, 00:06
E, tek sad vidim koliko sam srecan sto mogu da ugradjujem i BRC i LOVATO i LANDIRENZO i VOLTRAN i LOGAS (kopija lovata, za godinu dana sam ugradio i prodao da ne kazem hiljade, i dalje imam pun podrum, a do sada nisam imao ni jednu reklamaciju)

Poenta je u tome da svaki uredjaj ima svoju prednost i po neku manu, ako nekom autu ne "stoji" neki isparivac npr. Lovato, stavicu BRC, ako i on ne odgovara stavicu ...

NE ZELIM da me neko pogresno razume, pogotovo ovlasceni serviseri koji takoreci imaju obavezu propagirati svoj brand, ali mislim da ni jedan uredjaj nije savrsen i ne odskace od onog drugog narocito.

Uostalom pocevsi od projekta, tehnologije izrade, preko materijala pa sve do zavrsne obrade, uredjaji sve vise lice jedan drugom.

N.H.F. ali mislim da sad vec licite na politicare i njihove rasprave, u pocetku blagi i ok, a posle ...

Pozdrav sa Juga

sw.brick
14.04.2005, 00:17
koga da pitam, imas li neki info kontakt ?

hm, ne razumem sta je to mali hidro udar- ili jeste ili nije hidro udar. a kada jeste posto tecnost ne moze da se kompresuje nesto ce ili puci ili se iskriviti- da li ventili, da li glava, da li klip ili klipnjaca. i to odmah, gotovo trenutno.

to sam video uzivo u praksi ali nijedan auto nije imao gas.

zato i pitam za praksu, hidro lokovan motor nece doziveti generalni servis, odmah ce biti neupotrebljiv.

ili je negde greska ?

BOOST
14.04.2005, 00:23
prilikom rada generalnih opravki na motorima,automehanicari su dali primedbu na istrosenost i ostecenja stublina,klipova i ventila na mototima sa ugradjenim gasnum sistemima,koji su posledica manjih hidro udara.trebalo bi o tom problemu pitati i njih za komentar. Marketing ne verujem da tuvrsi bitnu ulogu.

Hm... mehanicari pricaju.. a ja bi voleo da vidim slike delova motora.
Licno sumnjam da nisu u stanju da uvide kako izgleda habanje motora sa visokim ekspanzionim pritiskom i niskom brzinom klipova.
Citaj visok obrtni momenat na niskim obrtajima.
Nisu svi motori jednako otporni na termicka izlaganja!

;)

BOOST
14.04.2005, 00:25
Hidro udar zahteva oko 0,5 dl vode po cilindru na motoru od 2000ccm.

Dora
14.04.2005, 00:26
Uostalom pocevsi od projekta, tehnologije izrade, preko materijala pa sve do zavrsne obrade, uredjaji sve vise lice jedan drugom.

N.H.F. ali mislim da sad vec licite na politicare i njihove rasprave, u pocetku blagi i ok, a posle ...

Pozdrav sa Juga

Ovaj put ćemo se truditi da ostane na prvom delu to jest početku :)
Rasprava je u toku a rezultate ćemo videti na kraju. Ja od skora nosim potpis ovlašćeni servis ali sam i pre zastupao Lovato program jer je po meni najboljena ovom tržištu, navodio sami neke mane koje m ise ne svidjaju konstrukcijski ali i za to ima leka. Kao to da nema pokretne uvodnike za vodu nego fiksne, zato postoje kolena koja omgućavaju da se dobije željeni pravac a sa druge strane nema pokretnog spoja gde može curiti tečnost.
Uglavnom ništa nema savršeno, ali ima boljei gore. Treba znati šta kad i kako. To je bitno.

Dora
14.04.2005, 00:40
Da vidimo gde smo stali, kod isparivača, za sada imamo da je mana što ima membranu umesto metalnog dela u vodenoj komori za zagrevanja.

To nije mana već konstrukcijska prednost jer je time isparivač lakši i manji po gabaritima, pa je time omogućeno lakše montiranje u savremena vozila koja svi znamo kako izgledaju kad se digne hauba.

Loš primer za ovo je venturi Koltek koji je omanje bure od 3 litre pa za njim po gabaritima ide BRC ili eventualno Tartarini. Najmanji je Kargas ali o njemu tek imam loše mišljenje, baš zato što je premalen.

Pitanje glasi a nije dat odgovor, koje su još tehnološke superiornosti BRC isparivača u odnosu na Lovato isparivač.
Vidim da su i drugi primetili a i mene zanima koji su to mehaničari koji znaju da je bilo manjih hidro udara. Malo curi malo ne curi ili kako?

Ne bih da pišem puno poruka radi boljeg praćenaj i manjeg gubitka vremena, zato bih zamolio da se sve mane i prednosti isparivača navedu pa da odgovorimo i idemo dalje na multiventil recimo ili elektroventil gasa...

galileo5
14.04.2005, 00:41
Uglavnom ništa nema savršeno, ali ima bolje i gore. Treba znati šta kad i kako. To je bitno.

Da, upravo tako.
Kom smeta pravi izlaz za vodu, imam kolena guma/plastika original "Bulgaria" majke mi :grin:

Dora
14.04.2005, 00:46
Uglavnom ništa nema savršeno, ali ima bolje i gore. Treba znati šta kad i kako. To je bitno.

Da, upravo tako.
Kom smeta pravi izlaz za vodu, imam kolena guma/plastika original "Bulgaria" majke mi :grin:


Ne, original Lovato koleno od gume, ima uliven znak i nije od plastike, izdržava sve uslove, košta 180 din. komad sa šelnom pride. Posle pitaju zašto je skuplja ugradnja :) Ne u stvari ne pitaju, nego se posle pitaju :))

*IvanT*
14.04.2005, 00:51
Ne, original Lovato koleno od gume, ima uliven znak i nije od plastike, izdržava sve uslove, košta 180 din. komad sa šelnom pride. Posle pitaju zašto je skuplja ugradnja Ne u stvari ne pitaju, nego se posle pitaju


U pakovanju ide 10 kom i kad namontirash ne razmishljash o posledici pucanja plastichnih delova.

Kad smo vec kod plastike, napomenuo bih da BRC isparivachi imaju na sebi plastichno koleno za vodu. Da li to treba smatrati prednoshcu ili manom?

galileo5
14.04.2005, 00:52
Ne, original Lovato koleno od gume, ima uliven znak i nije od plastike, izdržava sve uslove, košta 180 din. komad sa šelnom pride. Posle pitaju zašto je skuplja ugradnja :) Ne u stvari ne pitaju, nego se posle pitaju :))
Ma ni ja ne koristim te guma-plastika vec one aluminijumske koji imaju logo utisnut na celu.
A ako vi imate od titanijuma, eee to je vec druga stvar, on je skuplji od Al :lool:
Pozdrav

M-power
14.04.2005, 01:15
Rankov BRC post

Da vidimo gde smo stali, kod isparivača, za sada imamo da je mana što ima membranu umesto metalnog dela u vodenoj komori za zagrevanja.

To nije mana već konstrukcijska prednost jer je time isparivač lakši i manji po gabaritima, pa je time omogućeno lakše montiranje u savremena vozila koja svi znamo kako izgledaju kad se digne hauba.

Loš primer za ovo je venturi Koltek koji je omanje bure od 3 litre pa za njim po gabaritima ide BRC ili eventualno Tartarini. Najmanji je Kargas ali o njemu tek imam loše mišljenje, baš zato što je premalen.

Pitanje glasi a nije dat odgovor, koje su još tehnološke superiornosti BRC isparivača u odnosu na Lovato isparivač.
Vidim da su i drugi primetili a i mene zanima koji su to mehaničari koji znaju da je bilo manjih hidro udara. Malo curi malo ne curi ili kako?

Ne bih da pišem puno poruka radi boljeg praćenaj i manjeg gubitka vremena, zato bih zamolio da se sve mane i prednosti isparivača navedu pa da odgovorimo i idemo dalje na multiventil recimo ili elektroventil gasa...Ako je do velicine BRC ima manji isparivac zove se techno i manji je od lovata i nov je proizvod od 2002god. Telo je od cistog aluminijuma koji nije podlozan koroziji dok je kod lovata zadnja ploca na reduktoru od lima i moze korodirati a onda se desi da probije plin pod visokim pritiskom kad probije membrana visokog pritiska jer ploca je ne pritiska uz telo. Voda curi u kapljicama kao vodena para pa se desi da karbidiraju klipovi i ventili do te mere da moraju da se kupuju samo novi, znaci osvezavanje motora ne dolazi u obzir. Postoji mana kod BRC reduktora koji imaju plasticne uvodnike jer hoce da pucaju posle 2-3god. od temp. ili od ne znanja ugradjivaca da nategnu creva da ne bi se to desavalo, BRC proizvodi reduktore koji su skuplji u proseku za 2-3 EU sa mesinganim uvosnicima pa se kod njih to ne desava. Uglavnom kod generalnog uvoznika za SCG se moze kupiti reduktor sa mesinganim uvodnicima.Nista ajde dalje na ostale stvari

*IvanT*
14.04.2005, 02:14
Telo je od cistog aluminijuma koji nije podlozan koroziji dok je kod lovata zadnja ploca na reduktoru od lima i moze korodirati a onda se desi da probije plin pod visokim pritiskom kad probije membrana visokog pritiska jer ploca je ne pritiska uz telo. Voda curi u kapljicama kao vodena para pa se desi da karbidiraju klipovi i ventili do te mere da moraju da se kupuju samo novi, znaci osvezavanje motora ne dolazi u obzir.

Ovde se ne slazu neki osnovni principi funkcionisanja :oops:


Da pojasnimo,
govorimo o membrani koja razdvaja vodeni od gasnog dela isparivacha (gore navedeno se ne moze desiti) ali ako postoji i promil verovatnoce bilo bi:


Pritisak u sistemu za hladjenje motora (rashladne technosti) je dosta manji nego radni pritisak u plinskom rezervoaru. Ukoliko bi doshlo do toga da membrana ne dihtuje, nikada rashladna technost ne bi mogla da dodje u plinski prostor vec bi plin prodirao u rashladnu technost. To su neki od osnovnih zakona fizike i za mene su josh uvek vazeci.

Teorija da "vodene kapljice" mogu da prodru u gasni deo pa samim tim da stignu do motora sa ovim pada u istu tu vodu ;) ;) :twisted:

Dora
14.04.2005, 02:29
Rankov BRC post
Ako je do velicine BRC ima manji isparivac zove se techno i manji je od lovata i nov je proizvod od 2002god. Telo je od cistog aluminijuma koji nije podlozan koroziji dok je kod lovata zadnja ploca na reduktoru od lima i moze korodirati a onda se desi da probije plin pod visokim pritiskom kad probije membrana visokog pritiska jer ploca je ne pritiska uz telo. Voda curi u kapljicama kao vodena para pa se desi da karbidiraju klipovi i ventili do te mere da moraju da se kupuju samo novi, znaci osvezavanje motora ne dolazi u obzir. Postoji mana kod BRC reduktora koji imaju plasticne uvodnike jer hoce da pucaju posle 2-3god. od temp. ili od ne znanja ugradjivaca da nategnu creva da ne bi se to desavalo, BRC proizvodi reduktore koji su skuplji u proseku za 2-3 EU sa mesinganim uvosnicima pa se kod njih to ne desava. Uglavnom kod generalnog uvoznika za SCG se moze kupiti reduktor sa mesinganim uvodnicima.Nista ajde dalje na ostale stvari

Pretpostavljam da je ovo post od Ranka samo ti prenosiš?
Ovo nije argumentovan razgovor. "Ja sam rekao da je Lovato loš isparivač" i idemo dalje. Ja znam da BC ima nov tip isparivača no za ove dve i više godine ga nisam video nigde na kolima.
Pošto pričamo o starom tipu koji se ovde i sada ugradjuje da nastavimo sa tim. Pazi, ja znam kako izgleda BRC isparivač i o tome ćemo posle kad dodje na red. Sad je Lovato na redu za seciranje.
Kao gost imaš prednost :) Udri...

Lim o kome pričaš ima dovoljnu debljinu da izdrži na morskoj obali bar 5 godina. Posle toga može i da se baci. Takodje taj lim služi i kao nosač isparivača. Nešto se ne sećam da je neki isparivač otpao jer je rdja pojela lim. Prema tome ovo je prizvoljna tvrdnaj i neam veze sa stvarnim stanjem.

Pošto nije dokazano da membrana puca i da lim nestaje pa ta voda makar i u sitnim kapljicama dolazi do motora, nema ni vode u motoru.

Sad pretpostavka, recimo da voda ipak dodje nekako do motora u tim sitnim kapljicama šta bi se dogodilo? Pošto tamo vladaju neke temperature koje nisu zdrave za vodu, verovatno bi isparila ili se na temperaturi razložila na vodonik i kiseonik u narodu poznatiji kao praskavi gas. koj ibi šta? Potpomagao sagorevanje. Iz ovog izvodim zaključak da je Lovato po ovom pitanju bolji od BRC-a.

Raspisujem nagradu od 500 evra za svaku zadnju ploču koju je pojela rdja i tako zardjala motor. Uslov za nagradu je da vidim isparivač i taj motor u kompletu. Zaradjujte vozeći se sa Lovatom!!!

Mislim, oćemo da pričamo ozbiljno ili da predjemo u Svaštaru?
Par postova kako je BRC superioran tehnološki a niko ne kaže zašto?
Očekujem mal oviše od ovlašćenog servisa za BRC u pogledu poznavanaj konkurencije.
Svi mi na ovim prostorima imamo prilike da vidimo sve tipove isparivača.
Ja sam sve secirao.

Ako na temu isprarivača nema više drugih detalja oko tehnologije idemo dalje, recimo na multiventile.

BOOST
14.04.2005, 02:30
IvanT >>>

Hm.. sad ovako: Neslazem se :(

Za kratko vreme dolazi do izdizanja pritiska u rashladnom sistemu na nivo pritiska gasa, kad se pritisak izjednaci voda krece napolje .
Mada pricamo o sitnoj potrosnji vode.

Heinz
14.04.2005, 02:38
Raspisujem nagradu od 500 evra za svaku zadnju ploču koju je pojela rdja i tako zardjala motor. Uslov za nagradu je da vidim isparivač i taj motor u kompletu. Zaradjujte vozeći se sa Lovatom!!!

Bojim se da nećemo imati sreće :lool: Nemam neko iskustvo (naprotiv :)) ) ali sam video kako izgleda instalacija stara ~20 godina i još uvek sve radi, a nekoliko puta je prebacivana sa vozila na vozilo.

14.04.2005, 03:46
Ja znam da BC ima nov tip isparivača no za ove dve i više godine ga nisam video nigde na kolima.
Pošto pričamo o starom tipu koji se ovde i sada ugradjuje da nastavimo sa tim. Pazi, ja znam kako izgleda BRC isparivač i o tome ćemo posle kad dodje na red. Sad je Lovato na redu za seciranje.
Kao gost imaš prednost :) Udri...


Sto se tice novih isparivaca ja ih ugradjujem u moze se reci 50 % slucajeva jer uglavnom radim novija kola i musterije imaju poverenja a i para. Ovde je veoma zanimljivo al ne mogu da bijem sad, mrtav sam umoran a sutra u 8 dolaze rumuni - Dachia logan :lool: pa moram da odmorim jer sam zadnja dva dana pukao do 6 ujutro. Izvinjavam se

*IvanT*
14.04.2005, 09:30
IvanT >>>

Hm.. sad ovako: Neslazem se :(

Za kratko vreme dolazi do izdizanja pritiska u rashladnom sistemu na nivo pritiska gasa, kad se pritisak izjednaci voda krece napolje .
Mada pricamo o sitnoj potrosnji vode.

BOOST ja josh uvek neznam da je pritisak rashladne technosti u nekom autu od 4-20 bar.

Ako greshim ispravi me ;)

sw.brick
14.04.2005, 10:37
Za kratko vreme dolazi do izdizanja pritiska u rashladnom sistemu na nivo pritiska gasa, kad se pritisak izjednaci voda krece napolje .


ne slazem se.

ok, izjednaci se pritisak u oba sistema pri cemu dolazi do isparavanja tecnog gasa i trenutnog oduzimanja toplote od vode koja moze i da se zaledi, a sa druge strane gotovo odmah puca hladnjak, gumeno crevo, poklopac ekspanzione posude iz razloga sto taj ravnotezni pritisak ce biti reda 10 puta veci od radnog pritiska vode.

ali, sve su to nagadjanja sta bi bilo kad bi bilo da se vratimo praksi.
u Italiji ima ohoho miliona takvih isparivaca koji se koriste zadnjih jedno 40tak godina. vec i samo statisticki tako losa konstrukcija (po pretpostavci) bi morala da izazove i statisticki adekvatan broj havarija a sto bi se svakako moralo primetiti u praksi, i naravno pre ili kasnije i saznati na jedan ili drugi nacin.

ako u sve to uvrstim Poljsku i Bugarsku sa takodje milionima isparivaca ja verujem da bi do sada tako krupna konstrukciona greska morala da se pokaze.

a proizvodjacka konkurencija jedva docekala taj fakat da se jo malo bolje pozicionira na trzistu.

za razliku, video sam na poljskom sajtu uputstvo kako sam kod kuce remontovati Lovato isparivac, ukljucujuci i zamenu membrane. nesto ne verujem da kod nas dolaze isparivaci namerno losiji nego oni koji se prodaju u recimo Poljskoj.

ako motor hidrolokuje kod venturi sistema sta se desava sa LPI sistemom gde se bukvalno tecnost ubacuje i gde je po logici stvari daleko veca sansa za havariju motora. opet, nesto se ne cuje da Vialle ima problem takve prirode a ni vlasnici se nesto ne zale.


sto se mene tice, potencijalni problem je prenaduvan. kako, zasto nije bitno.
poznajem taksiste, a ako se kod njih nije tako nesto dogadjalo onda mi ostali mozemo mirno da spavamo, bar dok ne zardja da li isparivac da li karoserija auta, sta se prvo desi :lool:

BOOST
14.04.2005, 10:48
Pa koliki je Vama pritisak na isparivacu?

Zar nemate redukciju nigde pre nego terate 8-9 Bara na isparivac? :shock:

Ajde dobro neznam nista o gasu pa se necu mesati.

A kad je u pitanju pritisak vode u sistemu, pa na npr 130 stepeni je 3 bara.

Tu je npr tacka kljucanja za moj auto a creva i sistem drze do 4 bara.

Dora
14.04.2005, 11:12
Pa koliki je Vama pritisak na isparivacu?

Zar nemate redukciju nigde pre nego terate 8-9 Bara na isparivac? :shock:

Ajde dobro neznam nista o gasu pa se necu mesati.

A kad je u pitanju pritisak vode u sistemu, pa na npr 130 stepeni je 3 bara.

Tu je npr tacka kljucanja za moj auto a creva i sistem drze do 4 bara.

Nema redukcije do te sporne membrane, koliko ima u boci toliko se gura :)) Pazi sad, ako je sigurnosni ventil predvidjen da reaguje na 30 bara onda i ta membrana mora da izdrži minimum 30 bara.
Sad me jako zanima gde su te koje pucaju ko kokice pa uleće voda u motor, pa pravi štetu na sve strane. Miaslim bilo bi smešno da nije tužno...

Sa druge strane, što reče Brick ledi u momentu i to nema ledi oće-neće, na plus 40 i 100 stepeni motora ima da zaledi isparivač momentalno kao kocku leda. Dobro za hladjenej piva :)

*IvanT*
14.04.2005, 11:14
Pa koliki je Vama pritisak na isparivacu?

Zar nemate redukciju nigde pre nego terate 8-9 Bara na isparivac?

Ajde dobro neznam nista o gasu pa se necu mesati.

A kad je u pitanju pritisak vode u sistemu, pa na npr 130 stepeni je 3 bara.

Tu je npr tacka kljucanja za moj auto a creva i sistem drze do 4 bara.

Radni pritisak na isparivachu je pritisak iz plinskog rezervoara.
Minimalni je 4 bara pa do nekih 25 bara.

Iz tog razloga ne moze da dodje do situacije da rashladna technost udje u motor, s obzirom da je pritisak gasa veci nego pritisak u sistemu za hladjenje. ;)

*IvanT*
14.04.2005, 11:16
Nema redukcije do te sporne membrane, koliko ima u boci toliko se gura Pazi sad, ako je sigurnosni ventil predvidjen da reaguje na 30 bara onda i ta membrana mora da izdrži minimum 30 bara.


Svaki isparivach testiran na pritisak od 100 bar :cool

Dora
14.04.2005, 11:22
ako u sve to uvrstim Poljsku i Bugarsku sa takodje milionima isparivaca ja verujem da bi do sada tako krupna konstrukciona greska morala da se pokaze.

a proizvodjacka konkurencija jedva docekala taj fakat da se jo malo bolje pozicionira na trzistu.


sto se mene tice, potencijalni problem je prenaduvan. kako, zasto nije bitno.
poznajem taksiste, a ako se kod njih nije tako nesto dogadjalo onda mi ostali mozemo mirno da spavamo, bar dok ne zardja da li isparivac da li karoserija auta, sta se prvo desi :lool:

Proizvodjačka konkurencija očigledno nema šta da kaže pa mora da izmišlja toplu vodu. Ne znam koji bi to taksista kad si napomenuo pristao da mu se stavi Lovato kad bi imao takvu manu.