Strana 3 od 4 PrvaPrva 1234 PoslednjaPoslednja
Rezultati 25 do 36 od 39

Tema: Digitalni tahografi

  1. Kao sto je odgovoreno vec ( TITO) , tahograf je obavezan. Sto se tice popunjavanja taho listica, popunjavaju se samo kad se vozi. Svo ostalo vreme se pravda preko putnog naloga koji sadrzi pocetnu i zavrsnu kilometrazu za svaki dan i to je pravdanje dana kad se nije vozilo ( objasnjenje od strane nacelnika saobracajne policije u Novom Sadu).

    Koliko sam shvatio radi se o analognom tahografu i ako je ovo tema za digitalni.
    Ukoliko je digitalni tahograf, svako pomeranje vozila je moguce samo uz koriscenje memorijske kartice.
    Izmenio/la GENCEL; 26.05.2013 u 14:35.

  2. Citirati Originalno postavljeno od VladaKG1980 Pogledati poruku
    Interesuje me da li je ovaj sertifikat za digitalni tahograf validan ?
    Urađen je 31.07.2012. u jednoj domaćoj firmi.
    Buni me to što je urađen na Hrvatskom sertifikatu, a kamion je u domaćem vlasništvu.
    Hvala.
    Svi Sertifikati - Uverenja za digitalne tahografe izdata posle 02. 11. 2012. kazu, da ne vaze. Od navedenog datuma pa na dalje, jedino vaze Uverenja izdata od strane nacionalne radionice. I ako je sa stranim karticama radjeno pod " pokroviteljstvom" ABS-a ( i ako nikad nisu hteli da to daju napismeno) vise to ne vazi. Tako da sad vecina radionica caste u ime ABS-a ( na svoju stetu) sve svoje korisnike usluga novim besplatnim pregledom.
    Zivela ABS
    i

  3. #27
    Pozdrav svima

    Zanima me jel neko zna zašto se kod nekih vozača, kada ištampaju dnevni izvještaj, početni kilometri budu od 00:00 a kod nekih budu normalno kada mu krene smjena na primjer od 06:00?

    Hvala!

  4. #28
    Član od
    09.11.2009
    Lokacija
    Čačak
    Garaža
    Stralis
    Poruke
    1.126
    Zanimljivo pitanje ali Ja to nemam pojma, još nisam stigao do kartice. Možda će se neko oglasiti po tom pitanju
    Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

  5. #29
    Citirati Originalno postavljeno od Dusann Pogledati poruku
    Pozdrav svima

    Zanima me jel neko zna zašto se kod nekih vozača, kada ištampaju dnevni izvještaj, početni kilometri budu od 00:00 a kod nekih budu normalno kada mu krene smjena na primjer od 06:00?

    Hvala!
    verovatno ne potvrdi zavrsetak smene.prvi digitalni tahigrafi ,znaci do 2009,traze i unosenje podataka po otvaranju smene.to je ona opcija "dodati M ulaz" sto izadje svaki put kad ubacis karticu.po pravilu trbalo bi potvrditi i onda ti izadje vreme u koje si zavrsio smenu.onda bi trebalo da dovedes vreme u koje si poceo smenu i potvrdis.mora se paziti koji simbol je u desnom donjem uglu(krevet,kvadrat ili cekici) odaberes i potvrdis.ova operacija u stvari sluzi da uvedes informaciju o aktivnosti koju si imao od zavrsetka do pocetka smene.
    pomenuo sam prve dt zato sto ,u odnosu na ove novije modele,moras da korigujes vreme rucno,preko dugmeta gore dole i smor je sto jedan pritisak je jedan minut tako da moras klikati do besvesti,dok ovi novi izbace automatski vreme pocetka smene.ne znam kako je tu sa murijom,ali ovde kod mene traze taj podatak kad odstampaju.kazna je 30 eura po danu ako fali taj podatak.posto obicno gledaju 28 radnih dana,i ako se izostavlja ta operacija,ode plata jbg

  6. #30
    Ja kada ubacim karticu samo stiskam OK i pocinjem da vozim.Znaci da sam verovatno u prekrsaju.Neka citaju i karticu i tahograf ako im nije jasno.

  7. #31
    Član od
    11.01.2010
    Lokacija
    Medakovic
    Garaža
    Alfa Brera
    Poruke
    10.313
    Pa vidi....kod ovih nasih ces nekako i da se provuces sa 500 ili 1000din., ali sa recimo....Madjarima, Austrijancima, Nemcima....nema sanse.
    Dok sam vozio sleper....znam samo da me Bog cuvao od toga da me ne zaustave i ne traze taho listice.Ne znam da li sam imao tri uzastopna ispravna listica.Imao sam mnogo srece.Toliko sam petljao sa potvrdama da sam par puta i sam "zablokirao".Vise nisam znao sta da pisem na tim istim potvrdama...tj. kad sam bio slobodan a kad ne.
    Ali sam se naslusao prica kako su neke (koje su uhvatili) kaznjavali sa enormnim svotama novca (ne smem ni da pomenem te iznose).
    You can run, but you can't hide.

  8. #32
    Član od
    03.06.2011
    Lokacija
    resavski kraj
    Garaža
    fiesta tdci
    Poruke
    390
    ....sve je to lepo ali i dalje vecina vozaca nece da prihvati notornu cinjenicu da je propis o vremenima rada i odmorima vozaca u medjunarodnom drumskom transportu, napravljen po meri bas svih vozaca i u korist svih vozaca.Zato deluje zbunjujuce da ovde i dalje ne mozemo bez "dobrog starog pravila" kao posledice sveopste neorganizovanosti, zurimo da bi smo cekali.

  9. #33
    slazem se da digitalac u stvari je neka vrsta spasa za vozaca-radnika, pogotovo sto u vecini evropskih zemalja ministarstvo za transport drzi na oku firme koje su podlozne prekrsajima o vremenima voznje i rada.recimo da se vode evidencije,prekrsaj vozaca se pripisuje i firmi za koju radi , crne liste sto se kaze i osim astronomskih kazni sleduje oduzimanje licence-dozvole za rad posle predjenog limita.a dobro su se i setili da uzrok nesreca teskih ter.vozila na putevima ne zavisi samo od vozaca.e sad ,pretpostavljam da najveci problem imaju samostalni prevoznici ,poslodavac ne rizikuje nista,a cena prevoza srozana na jad i bedu.posla sve manje,primoran na rizik i moze samo da se moli bogu da ga ne zaustave sto rece kolega. ja sam relativno kratko u ovom poslu,ovo je cetvrta god,mada ima sam priliku da radim i po 18 sati dnevno od toga 14 sati voznje sa kratkim pauzama odmora. iskreno meni je to bilo mucenje ,a o riziku i da ne govorim. cesto sam zavrsavao u 7-8 uvece pa kreci opet u 1 ujutro.dovoljno je bilo da bacis papirni disk prethodnog dana,firma ti izda potvrdu da si taj dan vozio furgon ili radio u magacinu i teraj dalje.

  10. #34
    Prvo da se zahvalim na odgovoru na prvo pitanje. E sada imam problem oko datuma jer pokazuje datum od narednog dana primjera radi radio sam 20.1 a na tahografu pise 21.1 tako i na listiću kada da ištampa. E sad me zanima jel ima neka mogućnost da ja vratim to u normalu?

    Pozdrav

  11. #35
    Član od
    09.11.2009
    Lokacija
    Čačak
    Garaža
    Stralis
    Poruke
    1.126
    Podešavanje časovnika mora imati i mora da je vreme tačno prema nacionalnom vremenu gde je registrovano vozilo. Podešavanje vremena ide ili preko podešavanja na instrumentima vozila ili direktno na tahu.
    Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

  12. #36
    Nina, Profesionalno šminkanje za sve prilike, Beograd 062 8132346
    Neznam jesi li me dobro razuio, ja znam namjestiti sate al datum mi stvara problem. Ja sam gledao na tahografu al tu se ne može mjenjati datum. Ja nisam vozač tako da neznam kako se podešava na instrumentima vozila.

Strana 3 od 4 PrvaPrva 1234 PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Tahografi
    Od Lucas u forumu Kamioni
    Odgovora: 146
    Posl. poruka: 05.03.2013, 22:32
  2. Analogni - mehanicki tahografi
    Od ada u forumu Kamioni
    Odgovora: 6
    Posl. poruka: 12.01.2012, 22:10
  3. Digitalni unimer i rad na njemu
    Od xxx1 u forumu Elektro odeljenje
    Odgovora: 9
    Posl. poruka: 23.12.2008, 17:07
  4. Digitalni sat i pokazivač temperature
    Od HotDog u forumu Lakši tuning
    Odgovora: 3
    Posl. poruka: 20.10.2008, 01:25
  5. Najjeftiniji digitalni aparati
    Od Dutchman u forumu WasteGate (odušak)
    Odgovora: 10
    Posl. poruka: 21.12.2005, 17:44

Oznake za ovu temu

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •