Strana 1 od 500 12341151101 ... PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 12 od 6000

Tema: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke [ARHIVA]

  1. #1

    RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke [ARHIVA]

    Da li neko od vas vozi Lagunu II i kako je zadovoljan sa istom!?
    Kolike su cene redovnog, malog i velikog servia i da li ima neku deciju bolest!?
    Interesuje me ovaj dci od 120ks, mada ako neko zna moze da spomene i paletu benzinskih motora jer je kombinacija sa plinom veoma zanimljiva!
    I jos nesto, sto mozda nije za ovu temu, ali je opet vezano za reno ... plac Integre Motorsa kod buvljaka, ima li ko iskistva!? Vozila im odlicno izgledaju na oko i sva su 2004. i 2005. god., a i cini mi se da i cene nisu neka perverzija.
     
    VRH

  2. eh sad malo kasnim ali valjda se racuna

    Vozim od juna ove godine lagunu 2 1.9 dci 120ks .. u nju sam usao iz golfa IV 1.4 16v...
    auto ima authentique opremu, 2004 godiste .. Moj prvi utisak nakon voznje je bio malo sumnjicav nakon silnih predrasuda prema francuskim vozilima (mnogo se kvare, losi, nisu za nase puteve, skupo odrzavanje blabla) sve dok nisam krenuo put Crne Gore na more .. Put nisam osetio ali nisam osetio .. Auto je zmaj, zver ma prosto sam imao utisak da je izmisljen za putovanja.. Ogroman gepek, prostran, udoban auto, koji prosto upija put ispred sebe. Napominjem imam limuzinu ne karavana. Vw je otisao u zaborav.. Vrlo je elastican i rastegljiv motor sto me je odusevilo. Generalno unutra enterijer, sedista, muzika cak .. sve je po meni uradjeno vise nego super. Napominjem za tu cenu od nekih 10.000 kako se tada kretala njena cena, verujem da sam bio napravio pravi izbor .. Iskreno reci pohvale..

    Veliki servis sam radio u servisu Tref u zemunu, mlad servis - deluju mi korektni na pravi pogled. Ali uvek cu imati nedoumicu neku kod njih, nakon 35.000 din koliko je kostao veliki servis koji sam uradio prijatelje me je upitao da li sam trazio stare delove da mi vrate. Verovatno aludirajuci na to da vidim sta je zaista promenjeno .. Nisam.. eto..
    Druga stvar koja je dosla bila je malo veca cena velikog servisa ali Boze moj sta sad, samo jedna od onih predrasuda je mene pogodila a to je skupo odrzavanje. Obzirom da nista nije crkavalo do tada samo od sebe bio sam zadovoljan.

    Neposredno potom crkla je pumpa niskog pritiska popularna predpumpa, u istom servisu 12.000 din zamena. Garancija itd itd, napominjem opet nisam uzeo stari deo.. tako da licno nisam ni siguran dal su je remontovali ili ugradili opet idem na profesionalnost a i lakse mi da se ne nerviram oko toga i izbegnem te teorije zavere i prevare ... Sto se tog kvara tice rekli su mi da je cest kod vecine Reno-a zbog loseg dizel goriva koje se prodaje kod nas.. Preporuka ne voziti na rezervi..

    Ubrzo potom otisao sam sa njom jos jednom na more, sve cene svi troskovi ma sve je palo u zaborav .. auto je mene odusevio..

    Sto se grada tice iako je veci auto vrlo je pregledan i lako se sa njim probija kroz grad. Cak i za parking nije strasan. Vrlo je upravljiv, udobnost je vrhunska a i osecaj u kabini koja ima fenomenalnu izolaciju. SAmo doziveti to kada vozite 180 na putu a u kabini imate utisak da je brzina duplo manja ..

    Generalno automobil bih savkom preporucio .. eh sada u servisu sam cuo da ima raznih slucajeva neko je kupio ovakvu neko onakvu ali ako je pogleda serviser koji ih dobro poznaje i izbegne se dresh onda je to prava kupovina, ako se naleti na neodrzavanu moze zadavati glavobolje iskljucivo zbog cene delova i servisa... ja sam moju kupio na bum u nekoj kombinaciji i izgleda da sam imao dosta srece.. Kolega iz kancelarije vozio je svog karavana godinu ipo kupljenu od Hit auta polovnu sa njihvog placa, godinu dana servis samo kada je neophodno .. cak i dok su mu gorele silne lampice upozorenja na tabli covek je bez problema tako isao svaki dan na put od oko 200km i auto ga nije izdao nikad.. Ta pred pumpa je i njega jednom prodala al sta sad...

    uglavnom ako se jos lomis oko kupovine moja topla preporuka za ovaj auto.. ako jos sta treba javi se ..

    pozdrav i srecno !
    ... i believe when you tell a story it can become a truth ...
    VRH

  3. Nisam ni ja video temu...
    Ja imam nekih dve i po godine lagunu, 2002. godiste. Od kvarova: dva puta pumpa niskog pritiska (stalna boljka -300 evra nova, 100tinak evra remontovana), manji problem s alternatorom, problem s jednim podizacem prozora, zamenjeni amortizeri, i remontovane dizne (tj. na jednoj zamenjen ulozak ili sta vec, ostale kako mi rekose "samo podesene"). Mozda sam nesto i ispustio...
    Kupljena sa nekih 145-150 hiljada km na satu, sad je na skoro 240 000. Ne dimi, potrosnja ulja ista kao i kad je kupljena (oko 2-3 dl na 10 000)i fino radi. Od delova trapa nije nista menjano nista, i sve je "utegnuto".
    Cene redovnih servisa, pa sta znam, standardno kao i kod ostalih valjda, oko 10 000 din treba za ulje i sve filtere (mada i to zavisi kod koga odrzavas auto), veliki servis (kaisevi i to) kosta od 300-500 evra opet u zavisnosti da li odes u ovlasceni servis ili negde drugde.

    E sad, ima laguna decijih bolesti prilicno, sto novije po godistu to manje. Auto vozimo cale i ja zbog posla, pa se onda vozi prilicno (npr. 10 000 km u poslednja dva meseca), i generalno smo zadovoljni. ALI, i pored toga ja ne volim da preporucim nekome lagunu, bas iz razloga sto treba biti stvarno oprezan pri kupovini - eventualni problemi s turbom, poneki besmisleni kvarovi, a pride su skoro sve lagune iz uvoza presle ko zna koliko km.

    Ako odlucis da uzmes lagunu, obavezno proveri kod nasih ovlascenih servisa kilometrazu s poslednjeg servisa dok je auto bio pod garancijom. Napisao je skoro neko na forumu da postoji ta mogucnost, bar da imas neku predstavu koliko je okvirno vozeno na godisnjem nivou.
    I naravno, detaljno pretresi auto kako ne bi uzeo macku u dzaku, posto je s lagunom II i pogotovo common rail dizelima to itekako moguce.

    Eto, onako objektivno, posto ne volim nerealno da "hvalim svoga konja". Auto ima odredjenih mana i propusta koje njegovi konkurenti (npr. mondeo) nemaju pa to moze biti skupo po dzep, enterijer me najvise nervira jer je sve osetljivo i daleko od "robusnog", ali je opet s druge strane dovoljno udoban (pogotovo karavan, zbog dodatnog mesta nazad), tih unutra, bezbedan (kao i svaki noviji renault) itd. Nije idealan, ali nije ni los, ako nadjes solidan primerak bices zadovoljan.

    @zuksi
    Ne bih se slozio da je auto pregledan, pozadi je prilicno lose jer se kroz staklo ne vidi dovoljno - nekako je suvise visoko postavljeno. Retrovizori vade stvar, ali nije bas idealno. Ali ok, moze se preziveti kad malo naviknes.

    I oko pumpe niskog pritiska, na mojoj su crkle vec DVE. Ako si imao priliku da vidis kako izgleda, nije ni cudo sto se tako cesto kvari. Nema to veze s kvalitetom goriva, ta pumpa je toliko mala i vec na oko deluje slabasno - mogu da zamislim koliko je mali taj motor unutra kad je pumpa jedva 5 cm u precniku (lupio sam za cm, ali je mala i bedna svakako) To su gluposti na kojima renault sebi kvari reputaciju, kad im je bilo bitno da i na tome ustede neki evro.
     
    VRH

  4. I ja tek sad videh temu. Nije ni cudo, kada se dve nedelje nisam kacio
    Uglavnom, mislim da sam ovde sa najmanje ikustva sa Lagunom (vozim je od Nove godine). Zasada sam odusevljen.
    Tada sam radio veliki servis, a ovih dana treba da radim mali, pa cu ti javiti koliko me je izasao.
    Na putu se ponasa odlicno. Udoban, stabilan, jak kada treba da povuce. Deluje veliko kada prvi put sednes u njega (posebno ako si pre toga vozio neki mali auto, ka ja npr. 206) ali se brzo naviknes. Malo mi je nepregledan pozadi (vozim limuzinu, ne karavana), ali meni problem resavaju parking senzori. Naravno ne mozes u njih 100% da se pouzdas, ali su bas, bas korisni.
    Isao sam u Bugarsku zimus s' njim i sto Zuski rece- nisam osetio put.
    Zasada kvarovi- nista, mada mi se u poslednjih 10-ak dana malo cuju zadnji amortizeri, pa cu to pregledati kada budem isao na servis.
    E da, decija bolest zvana- taster za sva 4 zmigavca Ako sam dobro razumeo taj problem se javlja cesto i kod ostalih Renault-a. Naravno to je sica od cene, ali eto da napomenem.
     
    VRH

  5. Ma samo toči i vozi,evo ja posle dve i po godine vožnje 1.9 dci hoću da uzmem 2.2 initiale 2006god.oko 10000e .
     
    VRH

  6. Citirati Originalno postavljeno od Contractor
    E da, decija bolest zvana- taster za sva 4 zmigavca

    Poceo da se zaglavljuje i kod mene pre par nedelja. jednom nisam mogao da iskljucim uopste a morao sam da krenem jer sam kasnio. Katastrofa.
     
    VRH

  7. Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi 120 KS - kakva su vasa isustva ?

    Citam sve ove komentare za lagunu i vidim da su ljudi generalno zadovoljni a istina je da common rail motori su ko od stakla napravljeni.....da se kvare odmah posle date garancije a ona je do 150.000km i onda pocinje sex.Ja vozim model 1.9dci 110ks karavan full sem navigacije i to dal je expresion dinamic,intale to nema veze,sve zavisi od prvog kupca koji je trazio to i to od opreme tako da je moja Expresion a ima sve(dig.dupla klima,tempomat,alu felne 16-ke senzore i za rikverc i pritisak u gumama,iskljucivanje ESP-a jer je automatski ukljucen,xsenon farove i maglenke,atermicka prednja sajbna,grejaci u retrovizorima,fioke ispod sedista a to verovatno svi imaju) sve sem navigacije,tako da to sve zavisi sta prvi kupac naruci
    Onda kupio sam je prosle zime sa 153.000km i bilo je sve ok 3-4 meseca naravno ja kad kupim polovan auto odmah promenim zupcasti kajs komplet filtere i naravno ulje.
    E onda su pocele dizne da zezaju,na leru trese ko dajc i odem kod majistora koji ima masinu za remont dizni posto jedna nova kosta 400evra i kaze mi da su mi dve totalno otisle i da ih on moze uraditi znaci remont i to kosta 340evra(dve dizne) a druge dve su dobre i uradio je samo ciscenje 3.500din po dizni,e sad posto su mi bile otisle dizne i motor tresao ko dajc sada su dosli na red nosaci motora od te velike vibracije su sevnuli a ima ih cetiri i ako hocu da mi opet sve lepo radi da ne zatrese kad palis,gasis,saltas brzine moras ih sve zameniti,inace ni drugi auti nisu nista bolji ako ti je to za utehu i Audi isto ugradjuje common rail motore a oni su kao sto pre rekoh veliki shitt,generalno fabrika je napravila da delovi traju odredjeno vreme a to je dok traje garancija i onda crkavaju,pa mora fabrika od neceg da zivi a to su delovi a u Srbiji nema Laguna ispod 150.000km ko ti kaze da ima taj laze.Razmisli ko preko kupuje dizel motore,samo oni koji putuju i prelaze 30.000-40.000km godisnje pa ti vidi kad stigne kod nas neki 2003-2004 pa izracunaj koliko je zapravo presao.Da kucnem u drvo nisam imao ostalih problema ali da ti iskreno kazem jako se bojim jel je auto pre osetljiv a sto se tice udobnosti,putovanja to im nema premca pa Francuzi su uvek bili po tome poznati.
    Moj savet ti je da dobro razmislis Laguna je lep auto ali jako osetljiv ali su i svi ostali automobili te generacije isti,i Audi,BMW,Mercedes ljudi shvatite Fabrika zivi od delova a kod nas fala bogu nisu original delovi jer stizu iz Turske cak i kod ovlascenih servisa,pa ne moze prednje plocece da u Francuskoj kostaju 100 evra a kod nas 70 pa gde je tu logika,zar ne da su kod nas original delovi plocice bi realno kostale najmanje 150 evra.
    Moj ti je savet ako imas para kupi Volva,modele S ili V to su kola,pogledaj novi Volva V50.
    Ja sam sa mojom presao samo 20.000km za godinu dana i eto sta sam sve menjao i koliko je to kostalo,e sad sve zavisi kako je neko rekao ko koliko ima srece pa ubode dobar i ocuvan model.
    Zelim ti puno srece jer ce ti trebati
    Pozdrav iz NS-a od Rondzija
    P.S. Da taster za sva cetri zmigavca to je kod svih isti problem,ja uglavim kartoncic i resen problem kad treba da ih aktiviram izvadim kartoncic i rade!!
     
    VRH

  8. Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi 120 KS - kakva su vasa isustva ?

    A zasto mislis da se za novija renault vozila ne mogu naci originalni delovi? Ja mislim da svaki od ovih ovlascenih servisa (prodavnica) ima takve delove u ponudi (to su oni sa fensi renault kutijom ), pored naravno zamenskih jeftinijih delova - vecina ljudi se pre na to odluci, buduci da je jeftinije staviti amortizere, diskove ili plocice koji na sebi nemaju renault oznaku.

    Odes u servis i narucis po broju sasije npr. dizne, EGR ventil, interkuler, nova vrata, podizac prozora, airbag ili sta vec, sacekas da to stigne (ukoliko nemaju), dobijes to u renault kutiji sa svim oznakama i slicno - zasto mislis da ne bi dobio originalan deo vec neku losu kopiju? Nije u pitanju golf II pa da se na svakom koraku prave krs kopije.

    Pisem ovo kao laik, ali mi ne deluje da se prave kopije na svakoj trafici uredno spakovane pod renault oznakama, i onda to servis (ovlascen od strane renaulta da prodaje delove i servisira automobile) podvaljuje kao rezervni deo.

    Mislim da ta zabluda potice od toga sto ljudi ocekuju cudo od rezervnih delova. Kad je nesto lose konstruisano ili napravljeno tako da se sto vise stedi, vrlo brzo ce da crkne i taj deo (kao i onaj prethodni).
     
    VRH

  9. Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi 120 KS - kakva su vasa isustva ?

    rondzi46: Cije motore VOLVO ugradjuje?
    Dal neko zna kakvi su fiatovi common rail diesel-i?
     
    VRH

  10. Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi 120 KS - kakva su vasa isustva ?

    Pa dragi moj Care objasni mi kako je moguce da su delovi u ovlascenom Renault servisu u Novom Sadu koji se zove"Cvijic" mozda si i cuo za njega,ali poenta je da su ovde tj.kod Cvijica jeftiniji delovi nego u nekom ovlascenom servisu u Francuskoj!!

    Lako je upakovati falsh deo u Renaultovu original kutiji,zar ne!? Ne zaboravi Care da ti i ja i svi mi ovde sa ovog foruma zivimo u zemlji koja se zove SRBIJA i da je ovde i nemoguce....moguce mislim da ces se sa tim i ti sloziti!!
    Secam se kad je kod nas pocetkom devedesetih krenuo benzin da se prodaje na ulicama,poznati crveni"Shell",donosili su ga iz Madjarske,ali kad su videli da je zarada mala ili da je nekad nije ni bilo(kazna od pandura za radar i sl.) poceli su da idu u Rumuniju i kupuju onaj njjeftiniji"Normal od nesto manje od 80 oktana" i farbali ga crvenom bojom,e tad sam brate moj prestao da verujem u ove ljude i u ovu zemlju koju i danas volim ali ni priblizno kao pre,naravno da nisu svi takvi(prevaranti)ali velika vecina jeste.
    Tako da sve u svemu ovde je na zalost nasu sve moguce pa i prodavati u ovlascenom servisu falsh delove.
    Jel znas ti da u Renault srevisu"Cvijic"ti ne dozvoljavaju da prisustvujes kada ti rade auto,jednostavno kazu"NE MOZE"zvacemo vas kad zavrsimo,zamisli ne mozes da budes pored rodjenog auta koji si sam sa 10 prstiju zaradio a cuo sam od dosta ljudi da su im menjali delove i stavljali stare,covek dodje da ispegla bocna leva vrata i kad je dosao po auto i krenuo iz servisa kaze odmah je primetio cudan rad motora,kaze da je radio kao ona stara mecka 123-ka dizel a auto 2005 godiste i pre toga radio ko sat jedva si mogao da raspoznas da li je dizel ili benzinac a posle "Cvijica" radio ko traktor!!
    Mislim da sam ti moj dragi prijatelju Care a i svima koji citaju ovaj forum sasvim lepo objasnio za ovlascene servise u SRBIJI i da je najbolji nacin kupovine delova direktno iz u nasem slucaju Francuske preko "neta" ili jos bolje ako imas nekog prijatelja poznanika koji opet zna nekog koji radi u servisu Renoovom jer oni imau popust do 40% na kupovinu delova i da se na taj nacin dodje do original delova!!
    Pozdrav od Rondzija NS
     
    VRH

  11. Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi 120 KS - kakva su vasa isustva ?

    I da zaboravio sam da kazem mislim Marku da znam da isto Renault ubacuje motore u Volvoe,ali ja sam mislio na Volva V50 benzinca
     
    VRH

  12. Re: RENAULT Laguna II 1.9 dCi 120 KS - kakva su vasa isustva ?

    Mene ceka menjanje nosaca motora jer su mi bile dve dizne se pokvarile pa je auto radio na leru kao traktor,malte ne nije iskakao napolje(motor) pa sam narucio preko tog prijatelja iz Pariza komplet nosace motora i + dali si cuo(posto ja do tada ovde nisam) da ide uz nosace i zove se "trijangl za oscilaciju vibracije motora".Kaze to je obavezno kad se menjaju nosaci jer kad odu nosaci ode i taj trijangl i sve to tamo sa 40% popusta kosta oko 175 eura,naravno original u ovlascenom Renault servisu.
    Npr.komplet spaneri sa zupcastim kajsem kosta isto sa popustom 84,50 eura i da ti ne nabrajam dalje!!
     
    VRH

Strana 1 od 500 12341151101 ... PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Odgovora: 1846
    Posl. poruka: 24.08.2014, 07:31
  2. RENAULT Laguna lll - Zapažanja i iskustva
    Od nenasan u forumu Koji automobil da kupim
    Odgovora: 11
    Posl. poruka: 07.11.2008, 08:10
  3. RENAULT Laguna II - ISKUSTVA
    Od Car u forumu Koji automobil da kupim
    Odgovora: 15
    Posl. poruka: 20.12.2007, 11:36
  4. Odgovora: 9
    Posl. poruka: 10.03.2007, 17:16

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •