Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 12 od 35

Tema: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

  1. Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    Duze vreme me muci jedan veliki problem. Ukratko cu objasniti u cemu je stvar. Naime, kada podjem iz mesta ja nemogu da dobijem dovoljno ubrzanje za veci stepen prenosa, i samim tim pri promeni brzine pocinje da secka.To se uglavnom desava u I brzini.Kada malo pritisnem papucicu gasa motor se ponasa kao da ga "izvlacim" u I brzini u voznji a ja to ne radim vec normalno pokusavam da dostignem normalnu brzinu za veci stepen prenosa.Znaci podjem lepo 3,4 metra i odmah moram da promenim u II brzinu i auto secka. A u vecim brzinama auto fenomenalno ide i vuce sto je za pohvalu.
    E, sad to se desava i na plinu i na benzinu. I na leru bas i ne radi kako treba.
    Zamenio sam: kablove, svecice, razvodnik, kapu, filter za vazduh, radjen je polu-remont, lambdu sondu, na dijagnostici je sve provereno i sve je ok.Paljenje je nastelovano stroboskopom.

    U autu nemam obrtometar, tako da nemogu tacno utvrditi na koliko se obrataja tako ponasa i nije mi jasno stvarno auto su gledali dobri mehanicari i elektricari i niko nije mogao da utvrdi zasto se to desava.
    Jel moguce da je nesto do elektronske dizne ili da se nesto mozda nije zapusilio pa se tako ponasa? Neki mi kazu da je lamela u pitanju ali proverio sam i garantovano nije ona u pitanju.
     

  2. Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    znaci ostao ti je da proveris motoric ler gasa (step motor)
     

  3. Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    ili map senzor (zaboravih)
     

  4. #4

    Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    Proveri da li je uzupcen auto kako valja...
     

  5. Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    moguce i to
     

  6. #6
    Član od
    08.03.2007
    Lokacija
    Lazarevac
    Garaža
    Alfa Romeo 145 boxer
    Poruke
    272

    Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    Moras da razdvojis problem,znaci da li se odnosi problem na menjac ili na motor
    posto simptomi ne mogu biti isti.
    Optereti motor na prazno znaci bez kretanja vozila ako imas te simptome iskljuci menac,trazi problem u vezi motora.
     

  7. Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    Proveri da li je"karburator"dobro zasrafljen za usisnu granu.Proveri i crevo vakuma sto vodi do serva kocnica.
     

  8. Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    Problem se odnosi na motor, i ja sam mislio da je do menjaca ali utrvrdio sam da nije.
    Auto je uzupcen kako treba jer taj problem mi traje dosta dugo i za to vreme za radio polu-remont motora.
    Znaci tu je nesto oko karburatora ili dizne jer tu jedino nista nije dirano. E sad pitanje je sta moze da bude?
    A to crevo vakuuma sto vodi do servo kocnica gde se nalazi i kakav on uticaj moze da ima na rad?
    Sumnjam da je elektronska dizna u pitanju samo ne mogu da utvrdim dal je sto posto ona. Kako se ona cisti i gde?
     

  9. #9
    Član od
    24.03.2009
    Lokacija
    Batajnica
    Garaža
    C3 1.4i8V TNG Landi
    Poruke
    732

    Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    Malo su mi nejasni simptomi, ali ajde da pokušamo da nađemo kvar:

    Kvačilo: neispravna korpa-lamela, zamašćena lamela,nepodešena sajla kvačila. manifestuje se porastom broja obrtaja motora bez povećanja brzine, dakle proklizavanje lamele;

    Motor: (značila bi oznaka motora, trebalo bi da je C14NZ):

    S obzirom da se motor identično ponaša na oba goriva, fokus je na sistemu za paljenje:

    -MAP SENZOR(crna plastična kutijica veličine kutije šibica,ispod kedera haube na požarnom limu, ima jedan 3-polni konektor i crevo za vakuum). Na zelenoj žici proveriti napon: kada motor radi na leru, napon je od 0,8V do 1,2V. Pri kratkotrajnom punom gasu napon treba da "skoči" iznad 4,0 V;
    -TPS senzor: ako je single-point, nalazi se na osovini leptira suprotno od sajle gasa. Na plavo-crvenoj žici,kada je dat kontakt i kada se polako rukom "dodaje" gas, napon treba da bude od oko 0,5V do 4,8V (Motor ugašen i pod kontaktom);
    Merenje ovih napona najbolje je uraditi unimerom sa digitalnim displejem...
    -MODUL ZA REGULACIJU PREDPALJENJA (zaboravio sam naziv, kod Kadetta je to metalna kutija na požarnom limu, ima zadatak da prema RPM i MAP i TPS signalu odredi ugao predpaljenja); Proveriti stroboskopom uglove predpaljenja prema broju obrtaja motora (na leru, na 1500 i na 3000 o/minutu). Ne znam napamet vrednosti, možda postoje u AUTODATI, ako neko zna neka napiše, molim Vas!
    Ako je nekim slučajem na motoru razvodnik paljenja, proveriti da li je ispravan vakuum regulator na razvodniku;On zna da pravi ovakve probleme na motoru 1,4.

    Kada popravite auto, napišite šta je bilo,čisto da znamo. Ako ne popravite, idemo dalje...
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

  10. #10
    Član od
    08.03.2007
    Lokacija
    Lazarevac
    Garaža
    Alfa Romeo 145 boxer
    Poruke
    272

    Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    Dovoljno stvari ti je navedeno gore,isproveravaj to sve i mislim da ces resiti problem.
     

  11. #11

    Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    Ako sam dobro razumeo ovo :

    "Kada malo pritisnem papucicu gasa motor se ponasa kao da ga "izvlacim" u I brzini u voznji a ja to ne radim vec normalno pokusavam da dostignem normalnu brzinu za veci stepen prenosa"

    ti hoces da kazes da pri gazenju gasa motor pocinje da se vrti (skace broj obrtaja / podize se velika galama / kako god ...) a nema ubrzavanja? To bi onda bio klasicni simptom proklizale lamele, cesto praceno neprijatnim smradom iz ventilacije ...

    Stani, ubaci u trecu i lagano pusti kvacilo bez gasa ... ako auto nastavi da radi kazu da je to siguran znak da je lamela otpevala svoje.
    Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

  12. Re: Opel Kadet 1.4i, 90 god,44 kw mi trza pri promeni brzine

    Znaci tu je nesto oko karburatora ili dizne jer tu jedino nista nije dirano. E sad pitanje je sta moze da bude?
    Postoji mogucnost da filter vazduha dohvata do haube(zbog ugradnje miksera plina ili ranije havarije-lupanja auta).U slucaju da su labavi srafovi sto karburator stezu za usisnu granu,pri opterecenju-ostrijem kretanju iz mesta,motor se na svojim drzacima uvija i u tom trenutku izmedju karba i usisne grane se otvara rupa,pocinje da falsira.
    A to crevo vakuuma sto vodi do servo kocnica gde se nalazi i kakav on uticaj moze da ima na rad?
    Ako je to plasticno crevo napuklo sa strane do soferke eto slicne situacije .
     

Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Kadet-prekratke brzine
    Od Borris u forumu Nemačka
    Odgovora: 4
    Posl. poruka: 17.09.2010, 17:45
  2. Opel astra g 1.8 problem trza ..
    Od ghoustrider u forumu Prijemno odeljenje
    Odgovora: 4
    Posl. poruka: 05.02.2010, 17:13
  3. Stilo 1.9 JTD cima pri promeni brzine
    Od zlox u forumu Italija
    Odgovora: 11
    Posl. poruka: 21.11.2008, 13:23
  4. Kadet motor trza u vožnji
    Od rudic.m u forumu Nemačka
    Odgovora: 1
    Posl. poruka: 30.07.2008, 14:56
  5. Opel kadet (C16NZ) u kadet (16 SH)
    Od boolero u forumu Nemačka
    Odgovora: 8
    Posl. poruka: 08.04.2005, 18:56

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •