Strana 1 od 7 1234 ... PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 12 od 81
  1. alfa romeo 156 2.0 ts + Lovato fast 90

    Nedavno sam ugradio u 156 2.0 ts direktno ubrizgavanje plina lovato fast 90. Još nisam bio na podešavanju. Potrošnja je od 13 do 17 litara. Čini mi se jako puno
    Vozna svojstva su zadovoljavajuća. Elastičnost u petoj od 80-120 km/h je na plinu 1 sekundu slabija isto kao i u četvrtoj od 60 do 100. Posebno sam zadovoljan sa radom nakon paljenja kad se prebaci sa benzina na plin. Taka radi mirno i vuče jako dobro. Međutim brine me potrošnja jer je to ipak direktno ubrizgavanje.

    Ima li netko na forumu iskustva s ovom kombinacijom?
    Majstor kod kojeg sam ugradio sustav kaže da je kopirao benzinsku mapu i da na plin ide po tim podacima. Kakvi zahvati se rade na mapi kad se vozilo kreće na plin? Da li to ide odoka ili proizvođač (lovato) ima za svaki automobil drugu mapu?

  2. #2
    Lovato Fast 90 je za motore koji imaju snagu do 90kW.
    Samim tim uredjaj radi na gornjoj granici svojih mogucnosti, a nedostatak u punjenju uredjaja se kompenzuje povecanom potrosnjom, tj. produzenim intervalom otvaranja brizgaca.
    Otuda i potrosnja koja je veca nego li bi trebala da bude.

  3. Što misliš pod nedostatkom u punjenju?

    U servisu koji je ugrađivao plin postavio sam isto pitanje. Kako to da mi ugrađuju sustav lovato fast 90 koji je za vozila do 90 kW, a ne ugraduju lovato fast 120 koji je primjereniji.
    Njihov odgovor je bio da je razlika u ta dva sustava samo isparivaču, a da su emulatori, i ostala elektronika jednaki. Tvrdili su da ako stavim isparivač od modela 120 neću dobit ništa drugo nego veću potrošnju...

    E sad mi sve to nije baš jasno pa sam pokrenuo temu na forumu da si malo razjasnim...

  4. #4
    U svemu su bili u pravu, osim u tome da bi sa reduktorom za 120kW imao povecanu potroshnju.
    Upravo je suprotno.
    Da bi reduktor koji zadovoljava motere sa snagom do 90kW, mogao da zadovolji auto sa 110-114kW, on chesto radi na maximumu svojih mogucnosti i opet nema dovoljno snage.
    Da bi se manjak kopenzovao u mapi ubrizgavanja gasa se produzi interval otvaranja brizgacha.


    Da bi imao normalnu potroshnju potreban ti je reduktor koji moze da "pokrije" snagu tvog motora.

  5. Citirati Originalno postavljeno od IvanT
    U svemu su bili u pravu, osim u tome da bi sa reduktorom za 120kW imao povecanu potroshnju.
    Upravo je suprotno.
    Da bi reduktor koji zadovoljava motere sa snagom do 90kW, mogao da zadovolji auto sa 110-114kW, on chesto radi na maximumu svojih mogucnosti i opet nema dovoljno snage.
    Da bi se manjak kopenzovao u mapi ubrizgavanja gasa se produzi interval otvaranja brizgacha.


    Da bi imao normalnu potroshnju potreban ti je reduktor koji moze da "pokrije" snagu tvog motora.
    Hvala IvaneT na iscrpnom odgovoru. Ali pitanja mi se samo gomilaju. Može li se u mapi ubrizgavanja gasa vidjeti koje je to vrijeme otvaranja bizgača i usporediti sa benzinskim otvaranjem?
    Čini mi se da je za moj auto na benzinu otvaranje oko 3,6 milisekundi. Takvo otvaranje brizgača treba biti i kod pogona na plin ili drugačije?
    Ako je drugačije znači slab mi je isparivač-regulator?.
    A vozne karakteristike se pri tom ne mjenjaju nego samo raste potrošnja?
    U petoj brzini pri pogonu na benzin motor se vrti do 6.200 okretaja a pri pogonu na plin na 6.000 okretaja. Ima li i to veze sa regulatorom?

  6. Ivane da li bi za moje vozil trebala biti potrošnja oko 11-13 litara plina?

  7. Ako si ugradjivao FAST u servisu i imas garanciju nije li logicno da trazis da ti zamene reduktor (90) i ugrade odgovarajuci (120)?

  8. Logično je naravno.
    Ali želim biti bolje informiran kako se ne bi desilo što se desilo.
    Da sam ovakve stvati znao prije ne bi imao problem....

  9. #9
    A do koje snage postoji taj reduktor jelima u opsegu od 120-200kw i koja je cena istih?

  10. #10
    Hvala IvaneT na iscrpnom odgovoru. Ali pitanja mi se samo gomilaju. Može li se u mapi ubrizgavanja gasa vidjeti koje je to vrijeme otvaranja bizgača i usporediti sa benzinskim otvaranjem?
    Čini mi se da je za moj auto na benzinu otvaranje oko 3,6 milisekundi. Takvo otvaranje brizgača treba biti i kod pogona na plin ili drugačije?
    Vreme od 3,6ms je vreme otvaranja benzinskih brizgacha dok auto radi na leru.
    Vreme otvaranja plinskih brizgacha ne mora da bude isto kao vreme otvaranja benzinskih, vec je bitno da prilikom rada na plin vreme otvaranja benzinskih brizgacha ostane nepromenjeno, da se ne bi poremetila mapa ubrizgavanja benzinskog dela. (nadam se da sam bio jasan).

    Povecanje potrosnje ne bi smelo da bude vece od 5% (2-3% je realno)

    Maximalni broj obrtaja u 5oj brzini koji je nizi od benzinskog upravo govori o tome da reduktor nema dovoljan kapacitet.

  11. #11
    Citirati Originalno postavljeno od Wiz
    A do koje snage postoji taj reduktor jelima u opsegu od 120-200kw i koja je cena istih?
    prva varijanta je od 20-90 kW, sledeca od 90-120kW i treca od 120-160kW, za cetvorocilindrichne motore.

  12. Puno hvala.

    Da li sam u pravu ako mislim da se na mapi plina ne treba nešto posebno intervenirat poput mjenjanja vremena ubrizgavanja? To se kod montaže samo namjesti na leru i na 3000 okretaja?

    Što se regulatora tiče za preporučit je zamjenit ragulator sa regulatorom za snagu motora od 90-120kw (alfa ima 115kw)?
    Ili možda i onaj za preko 120 kW?

Strana 1 od 7 1234 ... PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Lovato fast - neuspelo povezivanje
    Od Hermes u forumu Sekvencijalni sistemi
    Odgovora: 11
    Posl. poruka: 14.01.2012, 17:08
  2. LOVATO FAST I NJEGOVE MODIFIKACIJE
    Od ragazzoni u forumu Sekvencijalni sistemi
    Odgovora: 8
    Posl. poruka: 25.08.2010, 12:01
  3. lovato fast easy
    Od zeljan u forumu Sekvencijalni sistemi
    Odgovora: 24
    Posl. poruka: 24.08.2010, 19:31
  4. alfa 156 2.0 + lovato fast
    Od superhik u forumu Sekvencijalni sistemi
    Odgovora: 3
    Posl. poruka: 03.03.2006, 15:11

Bookmarks

Bookmarks

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •