Strana 9 od 32 PrvaPrva ... 678910111219 ... PoslednjaPoslednja
Rezultati 97 do 108 od 383

Tema: Alternator

  1. #97
    Član od
    29.09.2004
    Lokacija
    Mladenovac
    Garaža
    Daewoo Lanos 1.5SX
    Poruke
    1.605
    Ako imas dovoljno 'mesa' ispod urezanog dela skini rotor i odnesi kod strugara da ga obradi. Cak i da ima dobar kontakt tako ce cetkice brzo da sredi a to te onda opet dovodi na isti problem. Omski proveri vod od alternatora do akumulatora i prema masi.
    while(!asleep()) {sheep++;}

  2. #98
    Član od
    10.01.2005
    Lokacija
    Bg; Banovo Brdo
    Garaža
    Corsa, Yugo 1.6
    Poruke
    9.927
    Vod alternatora ok.
    Nije mi problem sto ce da se shebavaju cetkice...ako udju u svoj kanal onda i nece kao i do sada. Vise me interesuje da li to moze da mi pravi opisani problem.

    Kada sam stavio zenin regler proradio je sasvim normalno...mereno na buksni sa prikacenom zicom reglera i lepo puni 14.... na akumulatoru neznatno manje. Kako je opet prestao da puni...na kontaktu reglera dok je prikljucen na buksnu alt. daje 8-9V
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.


  3. #99
    Član od
    10.01.2005
    Lokacija
    Bg; Banovo Brdo
    Garaža
    Corsa, Yugo 1.6
    Poruke
    9.927
    Hocete li da pomognete da otklonimo kvar na jednom obicnom jugu

    Nastavila se danas igranka bez prestanka. Pricaje podugacka al ajde da skratim koliko mogu
    Ako mozete da me ispratite mozete...ako ne ne.

    Da ne bi imao sumnje u regler kupim novi...namontiram i auto proradi
    mislim alt. ali punio naravno 15-20min. i opet pocela da tinja lampica od alt. i prestao da puni
    prebacim ga kod zene on radi
    uzmem zenin tj. onaj koji sam prvi kupio koji nije radio, namontiram i on radi...a juce eto nije radio.
    Vozio vozio...i zavrteo dobro auto i upali se lampica od alt. i opet ne puni.
    skinme regler, vratim kod zene i on naravno radi
    Na mome ne radi vise nijedan regler zato sto sada lampica svetli skroz ko kada je otkacen regler i nema napona na stopici na koju se kaci kablic od reglera.

    Svo to vreme jedno zanimljivo zapazanje...na zeninim kolima svi regleri drze stavilno oko 14V +-
    Dok kod mene na leru mereno na akumulatoru 15-20V+ sa turom
    Kada merim na buksni reglera dok je prikacena na12V od alternatora puni 17V sa turom skace do 30V cak.
    Znaci vrisno alternator ili?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.


  4. #100
    Član od
    02.04.2005
    Lokacija
    Bačka Palanka
    Garaža
    AUDI A6 1.8T 110KW(
    Poruke
    1.399
    ebiga eMe to je Yugo
    pojavili se gremlini i kod tebe

    pogledaj kako ti dobro ili loše zakačen kabl od mase na šasiji koji ide od akomulatora.
    vidi kabl od altern. do kabine da nije negde uštinut
    blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
    Audi ima crveno T

  5. #101
    Član od
    29.09.2004
    Lokacija
    Gislaved//Sweden
    Garaža
    SAAB 9000 AERO R; SA
    Poruke
    8.735
    Unosi bloga
    1
    Diode
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

  6. #102
    Jesi probao da zamenis akumulatore?
    I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

  7. #103
    Član od
    10.01.2005
    Lokacija
    Bg; Banovo Brdo
    Garaža
    Corsa, Yugo 1.6
    Poruke
    9.927


    akumulator ispravan
    Verovatno diode....skinuo sam ga...sav sam ispecen pa ga nosim da ga neko drugi ispituje posto nemam mogucnosti tako jedino mogu da progutam da nesto nisam sam popravio
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.


  8. #104
    Član od
    29.09.2004
    Lokacija
    Gislaved//Sweden
    Garaža
    SAAB 9000 AERO R; SA
    Poruke
    8.735
    Unosi bloga
    1
    Novi diodni blok i teraj, nemoj samo da neko lemi, spojevi se punktuju

    eto sad ti je lakse kad znas da menas cime
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

  9. #105
    Član od
    10.01.2005
    Lokacija
    Bg; Banovo Brdo
    Garaža
    Corsa, Yugo 1.6
    Poruke
    9.927
    Moj auto voli polovne delove pa to ti je.
    Ko planira da menja skorije zupcasti i spanere bilo bi dobro da mi ih da da stavim

    Inace mnogo sam nervozan...u gradu nema alternatora polovnog od najzastupljenijeg auta a kada ti ne treba gadjaju se sa njima.
    Prosao najgluplje i najskuplje moguce....potrosio 2 dana, iskasapio i ispekao ruke po ovoj hladnoci bacio pare na reglere + popravka 3000din.

    Vrisnule diode
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.


  10. Pre je tinjala lampica dok radi, a onda se skroz ugasila i ni na kontaktu nije radila, izmerim na acc unimerom napon on 15.4...
    Kupim drugi alternator, jer mi je trebao auto, i stavim njega, puni valjda kako treba za razliku od ovog proslog, ali mi i dalje tinja lampica i to vise nego pre...

    BMS team

  11. #107
    Član od
    10.03.2005
    Lokacija
    Beograd-NBG-44
    Garaža
    Renault Fluence Expression 1.6 16V
    Poruke
    3.842
    Diode...
    Vectra C 1.8 16V 2004, + LPG
    Renault Fluence Expression 1.6 16V, 2011
    Škoda Octavia A5 FL Ambition 1,6TDI, 2012

  12. Alternator

    Problem je u sledećem, auto renault safrane, lampica za alternator se ne pali u toku rada ( na kontakt svetli), a alternator daje napon od 12.5 - 12.8V. Kada upalim svetla napon pada na oko 12V, kada upalim duga svetla padne 11.5V. Naravno, svaka noćna vužnja završi ispražnjenim akumulatorom.
    Dijagnoza električara je "crkla ploča - nosač dioda". pošto to košta oko 100€ (Alternator VALEO A13VI34), savetovao je kupovinu drugog alternatora, naravno polovnog.
    Zamenio sam alternator, alternator je proban na stolu, puni normalno. Alternator namešten na auto, sijalica se gasi u toku rada, alternator puni naponom od 12.2V -13V. Isto kao i pre. Primetio sam da je napon dok je motor hladan veći, preko 13V, a kako se greje sve je niži i niži. Sa povećanjem broja obrtaja napon pada.
    Električar me šalje na dijagnostiku , kaže da kvar nije u alternatoru već u elektronici. Meni je to malo čudno.
    Šta vi mislite u čemu je problem?

Strana 9 od 32 PrvaPrva ... 678910111219 ... PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. audi a6 2.5 tdi 99god ALTERNATOR
    Od dicman u forumu Elektro odeljenje
    Odgovora: 8
    Posl. poruka: 30.04.2011, 21:46
  2. Alternator ili ...
    Od aleksandar70 u forumu Elektro odeljenje
    Odgovora: 2
    Posl. poruka: 04.01.2011, 23:39
  3. Yugo, alternator - regler
    Od ercov u forumu Prijemno odeljenje
    Odgovora: 2
    Posl. poruka: 15.08.2010, 11:51
  4. Punjenje i alternator Audi b3
    Od Chibbyka u forumu Problemi-rešenja
    Odgovora: 15
    Posl. poruka: 20.02.2009, 23:02
  5. alternator i ler gas
    Od Inovator u forumu Prijemno odeljenje
    Odgovora: 22
    Posl. poruka: 23.10.2006, 18:04

Bookmarks

Bookmarks

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •