Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 12 od 13

Tema: NISSAN PRIMERA 1.9 dci

  1. NISSAN PRIMERA 1.9 dci

    U totalnoj sam zabuni oko ovog auta...
    Napokon sam nasla auto koji mi se svidja ali vise nisam sigurna dal bi to bio pravi izbor za mene.
    Molila bih nekoga ko se razume ili nekoga ko se i ne razume a ipak ima takav auto da mi malo pojasni neke stvari.
    Koliko su skupi delovi i odrzavanje?
    Dali ugradjivati plin ili je bolji benzinac,potrosnja...

  2. #2
    Član od
    14.08.2009
    Lokacija
    Inđija - Beograd
    Garaža
    Renault megan II res
    Poruke
    2.646
    Nije jasno, koji je to auto, što ti se sviđa? Ako je to primera 1.9 dci, ne dolazi u obzir prepravka na plin, jer ne znam, da li to iko u Srbiji radi.

    Ili je tvoje pitanje o ugradnji plina uopšteno u vezi izbora auta? U tom slučaju, ne može se postaviti pitanje, da li je benzinac bolji, jer sve su to benzinci. Činjenica je, da se za sada, usled razlika u ceni goriva, na LPG (TNG) sa dobro podešenim uređajem i motorom u dobrom stanju, ostvaruje ušteda od oko 40%. Treba gledati, da vozilo ima ugrađen uređaj i da dobro funkcioniše. O isplativosti ugradnje u vozilo (benzinca) imaš više u temi: može li auto-gas u moje vozilo i slične, gde je to pitanje detaljno obrađeno. Znači, investicija od oko 400-700 evra, isplati se, uglavnom od toga, koliko vozilo i u kojim uslovima koristiš. Ako je to, pretežno, gradska vožnja i na putevima sa ograničenjem do 60 km/h, ne isplati se. I koliko godišnje prelaziš, kako bi znala, za koliko godina će se isplatiti, ako ne bude problema (kvarova) na instalaciji.

    U temama o auto-gas sistemima, uočljivo je, da još uvek, majstori imaju problema oko održavanja i opravki, dok su za benzince uglavnom osposobljeni.

    O cenama delova i održavanja ima mnogo na Forumu, ali sve se svodi na to, da zavisi od vozila do vozila. Skuplja vozila (klasa-kategorija) - skuplji delovi i održavanje. Starija vozila - skuplje održavanje, jer su češće podložna kvarovima. Dizel motori u startu jeftiniji za održavanje od benzinskih, kasnije, nakon 200 Kkm skuplji, jer stradaju neki agregati.

    Sve zavisi od raspoloživih finansija, pa možeš naći dosta mišljenja o raznim vozilima, u sličnim temama: šta kupiti za ... evra. Ako se ne uklapaš, možeš postaviti svoje pitanje (temu), pa pored cene i neka vozila, koja ti se sviđaju.
    Dora: "Svrha ovog foruma je pomoć drugima i saznanje za sebe i druge."

  3. Ja sam dosad imala samo japanska vozila,mazde i tojote ali primera mi se svidela zbog samog izgleda auta,zato sto je dugacak.
    Mesecno prelazim preko 2,500 km zbog svakodnevnog putovanja na posao,to za sada finansijski mogu da podnesem jer vozim tojotu koja ima plin i koja malo trosi.
    Gledala sam strance sa motorom 1,9 benzince i dizelase sa motorom 2,2 mislim da sam cak videla i 2,0..svidjaju mi se ali me plasi da bi me onda moje putovanje mnogo vise kostalo, dal to bio motor 1,9 benzin sa ugradjenim plinom ili neki dizelas. Pa mi onda ljudi govore da su katastrofalno skupi delovi ,da nemoze plin da se ugradi,da su to motori od renoa...neznam...zbunjena sam...

  4. #4
    Nema 1.9 benzinac u tom autu.Ima 1.9 dizel i to je Renoov motor.Ima i 2.2 dizel ali ne znam da li je to Reno ili Nissan motor.

  5. #5
    Član od
    14.08.2009
    Lokacija
    Inđija - Beograd
    Garaža
    Renault megan II res
    Poruke
    2.646
    Citirati Originalno postavljeno od monaxja Pogledati poruku
    Mesecno prelazim preko 2,500 km zbog svakodnevnog putovanja na posao,to za sada finansijski mogu da podnesem jer vozim tojotu koja ima plin i koja malo trosi...
    Znači li to, da za benzin, ili dizel ne bi mogla da podneseš?! I pitanje, da li su u tvojoj računici nova, ili polovna kola? Kao što sam već rekao, koliko para - toliko muzike. A, za ugradnju LPG najzahvalniji su motori 1.6 i 1.8 litara (primera), a 1.9 je dizel. Međutim, neki motori i nisu pogodni za LPG zbog tehničkih rešenja. Da li je to slučaj kod nissan-a, mogu da kažu plinadžije.

    Pogledaj malo na sajtovima za polovna vozila pa kroz naprednu pretragu tražiš nissan primera, godište, benzin+plin (ili samo benzin), pa ćeš videti, šta je trenutno u ponudi. Možeš pretragu suziti ograničenjem vrednosti (cene) vozila.
    Dora: "Svrha ovog foruma je pomoć drugima i saznanje za sebe i druge."

  6. #6
    Član od
    17.06.2012
    Lokacija
    Beograd V.Mostanica
    Garaža
    audi 200,citroen C5
    Poruke
    165
    1.9 d je renoov a 2.2 dci treba da je nissanov sa lancem ima na forumu nesto o tom motoru i problemu sa lancem potrazi



  7. #9
    Cuo sam da na 2.2 nema pravila na koliko km ce da strada lanac ali svaki vozac bi trebao da cuje kada lanac pocne da zvoni.
    Ne sumnjam u kvalitet Nissanovih vozila,licno sam ih promenio nekoliko komada i jos vozim Nisane ali ova Primera i ona va Micra su mi naj ruzniji Nisani.
    Imam prijatelje u Australiji,Kanadi,Americi i Africkim zemljama (stvarno nasih ljudi ima po celom svetu) i vecina njih tvrdi da je Nissan mozda naj bolji japanski auto i da je zbog toga sto je pravio izuzetno kvalitetne i nikada posebno lepe automobile i upao u finansijsku krizu pa ga je kupio Reno.

  8. #10
    Član od
    31.05.2009
    Lokacija
    Zemun
    Garaža
    Saab 9000 cs 2.0T
    Poruke
    743
    Koliko znam, Nisan ima fabriku i u Engleskoj pa ako se taj model pravio kod njih, ja ga ne bih uzimao. Englezi nisu napravili ni jedan dobar auto u masovnoj proizvodnji posle onog prastarog Landrovera.
    ex SAABotražitelj

  9. #11
    Član od
    05.10.2006
    Lokacija
    beograd
    Garaža
    Renault Laguna II
    Poruke
    768

    Re: NISSAN PRIMERA 1.9 dci

    Istina, a i primera je u suštini laguna, a mnogo je veći izbor laguna na tržištu, pa se i delovi mnogo lakše/jeftinije nalaze.

  10. #12
    Član od
    30.01.2007
    Lokacija
    Neko selo pored Beograda
    Garaža
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Poruke
    880
    Nina, Profesionalno šminkanje za sve prilike, Beograd 062 8132346
    Obzirom na kilometražu a i neke druge okolnosti vezane za moderne dizel motore ja bi ipak gledao benzinca od 1600-2000 kubika bez ugrađenog plina. Ugradnja TNG uređaja je sada pristupačna i kreće se oko 450-500 evra za većinu automobila te kubikaže i snage. Pošto se prelazi oko 30000 km godišnje ugradnja plina će se isplatiti za par meseci a onda ide samo ušteda. Što se tiče konkretnog modela nemam neku posebnu preporuku ali ima ovde poznavalaca koji sigurno znaju u koje japanke automobile se ugrađuje TNG instalacija a da to nema posledica po džep i po sam motor.

Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Nissan Primera SW 2.0td
    Od dris u forumu Automobili članova
    Odgovora: 11
    Posl. poruka: 21.02.2011, 18:34
  2. Nissan Primera
    Od acatramvaj u forumu Koji automobil da kupim
    Odgovora: 26
    Posl. poruka: 17.11.2010, 16:30
  3. Nissan Primera 2.0e GT
    Od Kolja u forumu Automobili članova
    Odgovora: 14
    Posl. poruka: 19.03.2009, 19:16
  4. NISSAN Primera 2.0e GT
    Od Kolja u forumu Koji automobil da kupim
    Odgovora: 16
    Posl. poruka: 08.01.2009, 22:00
  5. Nissan Primera 1.6 16V 98'
    Od tadija u forumu Japan
    Odgovora: 198
    Posl. poruka: 11.11.2007, 12:31

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •