Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 12 od 27

Tema: E39 sistem protiv proklizavanja i abs

  1. #1

    E39 sistem protiv proklizavanja i abs

    Interesuje me na e39, 520i, kako se ukljucuje i iskljucuje sistem protiv proklizavanja? Jel on stalno radi, kako to signalizira i sl. Mislim, calov auto to ima, ali je sinoc uspeo da se zavrti i zavrsi u kanalu, na svu srecu bez posledica.
    Little help bout this........

    P.S. Ja znam kako da zarotiram zadnju vucu he he ... a i onaj bilbord zna da znam... shmrc moj c180, gone....
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...


  2. #2
    Imas li dugme ASC+T ili DSC ispod bord kompjutera?
    The difference between men and boys is the price of their toys

  3. #3
    ne. imam samo onaj simpa trouglic
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...


  4. #4
    Pored pepeljare,na srednjoj konzoli imas dugme na kojem pise ASC (ili pored dugmeta).
    Kada upalis auto i pritisnes dugme ASC je iskljucen , sto ti signalizira lampica na instrument tabli koja sija kad je neaktivan.E tad BMW guzva asfalt pod sobom i pita jel' ima jos.Tad vuku oba tocka podjednako(SPEROVAN DIFERENCIJAL).Kad ga ponovo pritisnes ASC se ukljucuje i lampica prestaje da svetli,i pali se to jest trepce kada auto pocne da proklizava,pri cemu se snaga naizmenicno prebacuje sa jednog tocka na drugi,kada senzori beleze neprestano proklizavanje automatski dolazi do smanjivanja gasa i dolazi do gasenja auta,na koji nacin neznam,ali pretpostavljam da prekida struju na svecicama (na benzincima) dok na dizelima verovatno prekida ubrizgavanje na pojedinim diznama.
    Tako je bar kod mene na 7-ici.
    Javi da li si pronasao ovaj taster.
    Samo polako i pun gas ! ! !

  5. #5
    Spreovan diferencijal...

    Prvo kod diferencijala sa sperom nikad ne vuku oba tocka podjednako, makar ne kod BMW-ovih diferencijala. BMW-ovi sperovi obicno prebacuju do 25% viska snage na drugi tocak. Dakle, ne vuku oba podjednako.

    Drugo, ASC nikad nije isao na auta koja u isto vreme imaju i sper. Ili sper ili ASC. Sto znaci kad iskljucis ASC, kad tocak krene da kliza, kliza samo jedan, kao i svaki drugi otvoreni diferencijal. kada je ASC ukljucen, motor sece snagu kada jedan tocak krene da kliza. Nema prebacivanja snage sa jednog na drugi tocak, nista slicno.
    The difference between men and boys is the price of their toys

  6. #6
    Citirati Originalno postavljeno od nele22
    Pored pepeljare,na srednjoj konzoli imas dugme na kojem pise ASC (ili pored dugmeta).
    Kada upalis auto i pritisnes dugme ASC je iskljucen , sto ti signalizira lampica na instrument tabli koja sija kad je neaktivan.E tad BMW guzva asfalt pod sobom i pita jel' ima jos.Tad vuku oba tocka podjednako(SPEROVAN DIFERENCIJAL).Kad ga ponovo pritisnes ASC se ukljucuje i lampica prestaje da svetli,i pali se to jest trepce kada auto pocne da proklizava,pri cemu se snaga naizmenicno prebacuje sa jednog tocka na drugi,kada senzori beleze neprestano proklizavanje automatski dolazi do smanjivanja gasa i dolazi do gasenja auta,na koji nacin neznam,ali pretpostavljam da prekida struju na svecicama (na benzincima) dok na dizelima verovatno prekida ubrizgavanje na pojedinim diznama.
    Tako je bar kod mene na 7-ici.
    Javi da li si pronasao ovaj taster.
    a da. jeste pise lepo asc e sad mi nikako nije jasno, sudeci po tvom opisu, meni je asc uvek do sad bio ukljucen, i par puta sam ga ja potapao i primetio sam da je treperila zuta lampica u tim trenucima, sto je jos jedna potvrda da je to ukljuceno. zato mi nije jasno kako sam uspeo da zanesem auto na otvorenom putu, u blagoj krivini, i to nisam isao mnogo brzo, oko 60. jeste da je padao sneg, al opet...sa meckom, bez kontrole proklizavanja mi se to nije desavalo....zato i jesam zavrsio u jarku, odrao sam levi prag, i nesto cangrlja iz zadnjeg dela, oko tockova....sutra ide kod majstora, pa cu da vidim sta se desava.
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...


  7. #7
    ASC jeste dobar sistem ali inercija je cudo. Osim toga, sistem ima funkciju sistema protiv proklizavanja i kotrole stabilnosti (doduse samo na zadnjoj osovini) i nema funkciju osim ako ne drzis pritisnut gas Dakle, uletis bez gasa u klizavu krivinu, ASC tu ne pomaze,
    The difference between men and boys is the price of their toys

  8. #8
    Član od
    10.01.2005
    Lokacija
    Bg; Banovo Brdo
    Garaža
    Corsa, Yugo 1.6
    Poruke
    9.922
    206 je lepo objasnio a ja cu dodati da svakako ima kombinacija spera +ASC-a, kao i da kod benzinca motor sece gorivo a ne struju.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.


  9. #9
    OK, moguce da ima i neka varijanta sper+ASC, nisam znao, znam da je kod M3 ili-ili, ne moze oboje - ali poentu price ne menja.
    The difference between men and boys is the price of their toys

  10. #10
    Ili moj primerak BMW-a ima poseban ASC u odnosu na ostale, ili Vi gresite.
    Po 206 opisu(da uvek jedan tocak kad se speruje dif vuce vise od drugog) bih ja trebalo da osetim da mi auto kada iskljucim ASC povuce u jednu stranu, a ustvari ostavlja potpuno isti trag bez povlacenja u bilo koju stranu, osim kada bas zelim da ga okrenem u mestu pa smotam volan.
    Kod mene kad je ASC ukljucen senzori registruju proklizavanje nekog od tockova i desava se tacno onako kako sam to opisao u prethodnom postu,inace sam imao priliku da osetim kako ASC funkcionise pri brzini od oko 115km/h na ravnom putu po kisnom vremenu naletis na vodu,sreca moja da sam imao tako nesto na autu inace mozda sad ovo ne bih pisao,a mozda i bih ali iz invalidskih kolica.

    @ M

    Kako objasnjavas da se auto ugasi i na plin(obican LOV-ECO)?
    To mi se ne uklapa u pricu o prekidu dovoda goriva.

    @ StreetRacerCA

    Verovatno te je zeznuo raspored tezine na prednjoj i zadnjoj osovini na BMW-u i MERCEDESU.
    A moguce je da su sktarili na opremi,manji broj senzora kojekakvih.
    Evo mog primera od juce, vozim od NOVOG SADA uz iriski venac temperatura na displeju pokazuje -2,5C ,vlazan put verovatno posoljen kroz Z krivine prolazim sa 40-50 km/h a lampica od ASC-a trepce ko po..izdela . BMW se blago zanosi gde ja reagujem oduzimanjem gasa dok se ne ispravi pa opet po gasu,sa leve trake ti se svi sklanjaju sem pojedinaca koji misle jos je on daleko nece on mene tako lako stici,e onda zbog takvih moras da kocis jer nece da se sklone.Kod mene trepce i kada bocno proklize.

    Izvinite na ovolikom DAVLJENJU !!!
    Samo polako i pun gas ! ! !

  11. #11
    Član od
    10.01.2005
    Lokacija
    Bg; Banovo Brdo
    Garaža
    Corsa, Yugo 1.6
    Poruke
    9.922
    Citirati Originalno postavljeno od nele22
    @ M

    Kako objasnjavas da se auto ugasi i na plin(obican LOV-ECO)?
    To mi se ne uklapa u pricu o prekidu dovoda goriva.
    Ne mogu to da objasnim...ne znam zasto ti se to desava.....ali motor sece dizne (provereno) a i logicno jer sigurno nece da baca gorivo i spira cilindar....zamisli da kada proklizava on sipa gorivo ko lud....i kako bi taj motor sastavio posle kada treba da nastavi sa radom.....pobrljavio bi skroz

    Jedino da sece i jedno i drugo ali nema razloga (ko zna mozda dopunjuje akumulator )
    Lako je barem proveriti.....imas kontrolu proklizavanja na plinu ili ne?....ne da li signalizira lampicom vec imas li je zaista ili ne?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.


  12. #12
    Citirati Originalno postavljeno od nele22
    Ili moj primerak BMW-a ima poseban ASC u odnosu na ostale, ili Vi gresite.
    Po 206 opisu(da uvek jedan tocak kad se speruje dif vuce vise od drugog) bih ja trebalo da osetim da mi auto kada iskljucim ASC povuce u jednu stranu, a ustvari ostavlja potpuno isti trag bez povlacenja u bilo koju stranu, osim kada bas zelim da ga okrenem u mestu pa smotam volan.
    E da ne bismo nagadjali sta imas sta nemas u autu, trebalo bi znati da li imas ili nemas sper, pre svega - iskljuci ASC pa lepo "potpisi" auto, i vidi koliko tockova ostavlja trag, samo jedan ili oba.

    Inace princip rada kada se "speruje diff" (jako gadan termin, ali hajde...) je upravo suprotan onome sto si napisao, kada je sper neaktivan ( ili ga nema) onda jedan tocak vuce vise od drugog i auto pri "potpisivanju" i proklizavanju na "baca" **** na stranu i ravnomerno vuce napred, ako uspe uopste da povuce...Kada sper radi oba tocka pokusavaju da izjednace silu vuce, te dolazi do "setanja" zadnjeg kraja ali auto ce ipak lakse vuci napred. Upravo ako auto ravnomerno vuce napred bez zanosenja sa iskljucenim ASC-om pokazuje da 99% nemas sper.
    The difference between men and boys is the price of their toys

Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Puch, za i protiv
    Od CikaKure u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 12
    Posl. poruka: 09.10.2011, 23:45
  2. evo 340 awp protiv mazda 6 mps 330 awp
    Od X9 u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 46
    Posl. poruka: 06.10.2007, 15:25
  3. Dastek: za i protiv?
    Od FiatGroup u forumu Teorija, teh. dokumentacija
    Odgovora: 61
    Posl. poruka: 22.11.2006, 00:26
  4. H1 i H2 protiv Nive???
    Od Uros Piperski u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 6
    Posl. poruka: 25.01.2006, 14:18
  5. Plin, za i protiv
    Od u forumu Tehnički deo
    Odgovora: 129
    Posl. poruka: 25.01.2006, 13:52

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •