Strana 3 od 10 PrvaPrva 123456 ... PoslednjaPoslednja
Rezultati 25 do 36 od 114

Tema: pravna pitanja / atest

  1. uh, ovo je sad stvarno ladan tus......... nista ja cu poslusat vas savet, najbolje da radimo po njihovim pravilima.
    u petak vjerojatno idemo sa komshijom u zagreb da vidimo kakva je situacija kod nas.... ak ne prodje ili bude previshe nepovoljna imam mogucnost to napraviti u sloveniji. oni su ipak u evropi pa mozda imaju malo vishe pameti i morala... pa cu da ga onda uvezem natrag u hrvatsku. cuo sam da tako rade oni koji si prave trike-bike. navodno je to cak jeftinija varijanta!!!! zamislite!!!!!!!! uvozish ono sta si sam uradio, vlastiti proizvod!!!
    to su vam lopovi!!!



    birokrate
     

  2. #26
    Ajde bas me zanima posto bih ja mozda pravio u hrvatskoj... I mene zanima. I koja je procedura ako se stavlja na recimo sasiju od renoa 4

    Pitaj za te dve varijante... Polusasija i sasija.

    A sacovo sam pre neki dan dijanu u njivi 40 m u njivi pord magistrale
     

  3. #27
    Mozes da imas auto na kompletnom podvozju i auto sa mixovanim elementima . Koliko sam ja shavatio , ne mozes da imas auto sa rucno pravljenim elementima . E sada i tu postoji stos . Uradis viljuske identicne kao od neke firme koja pravi replike , zavrsna obrada perfektan i kazes da si ih naruzio preko neta . To je fabricki deo , nisi ga pravio Gde ti je racun ?
    E tu stupa g60 na scenu . Posto je covek dizajner moze valjda i racun da napravi
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

  4. #28
    Hmmm Uz svaki deo stize i sertifikat
    To nisam radio jos od 100 marke
    Falsifikovanje se kaznjava po zakonu
    A i ostane se bez sve opreme... I zaglavi tjorka

    A i njih to ne zanima ni malo, oni su tu da te spreche a ne da atestiraju

    Kao kad dodjesh na salter u opstinu, mislis zavrsices za pola sata kad... Ono sluzbenica BOG pa provedes 5 dana skupljajuci jos nesto sto ti ni ne trazi sledeci put kad dodjesh.. .

    Ufff... Kad ce penzija
     

  5. najveci problem je shto konkretnog papira nema u kome ti se navode osnovne mere, smernice i ostalo , englezi imaju SVA single vehicle aproval , a kod nas zakon iz 1968 koji nema definisano trece svetlo na kolima a kamoli samogradnju auta ... amerika je obecana zemlja ...


    sve u svemu par korisnih saveta su dali mada sam ja u praksi dokazao da auto radi , ali me mnogo nervira shto sam na istom mestu bio sa 3d modelom , knjigom i radionichkim crtezom pre dve godine pa posle pola godine i sa viljushkama i rekli mi da moze ... majku im prevrtljivu ...


    nema veze shto bi neki rekli dok ne pojedem lava , za mene je prase kralj zivotinja ... idemo u kragujevac na mashinski fax u pohod na jagnjece brigade ... plati pa se klati , ako si uradio sve po zakonu onda plati vishe ... to nam je zemlja ....


    paradox "da ovi sa tehnichkog znaju svoj posao nikada ga ne bi registrovao " izjava visokorangirane osobe u CIAH na moj komentar o kokpitu i klirensu Ferarija, lotus elise, donkervoorta , pagani zonde i slichno ...
    Prevelika slika u potpisu!

  6. U VEZI ATESTA

    ATEST!!! BILO BI JEDNOSTAVNO DA JE KLJUCNA REC MITO! BOJIM SE DA NIJE TAKO. JA SAM ZAVRSIO MAS.FAK. U NOSOM SADU 1983.GOD NA KATEDRI ZA MOTORNA VOZILA I RADIO SAM U LABORATORIJI ZA ATESTE DO 85. U NASEM ZAKONU IZ 1968 STOJI DA NEMA REGISTRACIJE SAMOGRADNJE. NOVI ZAKON SE DONOSI OD 1996 I DONESEN JE PROLETOS, ALI NIJE U FUNKCIJI POSTO NISU DONESENA PODZAKONSKA AKTA KOJA TREBA, IZMEDJU OSTALOG DA REGULISU I PITANJE SVA. SVOJ AUTOMOBIL SAM REGISTROVAO KAO MOSKVICH BUGGY (U ATESTU I SAOBRACAJNOJ PISE BAGGU, BROJ PUITNICKIH MESTA: 5), AL TO NEMA VEZE, SAOBRACAJNA JE VALIDNA. DAKLE, ATEST JE RADJEN KAO PREPRAVKA STANDARDNOG AUTOMOBILA OD KOJEG SAM IMAO SVA DOKUMETA (SAOBRACAJNU). ZAKONODAVAC DOZVOLJAVA PROMENU KAROSERIJE NA POSTOJECEM AUTOMOBILU I ZATO NIJE PROBLEM REGISTROVATI NESTO SA BUBINOM, R4, SPALETOVOM ILI WARBURGOVOM SASIJOM. JA SA MOJ ATEST SPROVEO KAO ZAMENU KAROSERIJE NA MOSKVICHU, MALO SU MI ZAZMURILI NA JEDNO OKO ZA TO STO MOSKVICH NEMA SASIJU.

    ELEMENTI OD KOJIH ZAVISI BEZBEDNOST VOZILA (VESANJE, UPRAVLJACKI MEHANIZAM, KOCNICE) MORAJU BITI OD SERIJSKOG VOZILA ILI ATESTIRANI, A PAPIR O ATESTIRANOM VARIOCU SAM I JA MORAO DA PRILOZIM. UZDUZNE ZADNJE POLUGE I PANAROVU POLUGU SAM KORISTIO OD LADE, A PREDNJE VESANJE KOMPLETNO OD MOSKVICA. RUZNO JE, ALI FUNKCIONALNO I PROLAZI ATEST...

    TEBI TO NE POMAZE, POSTO STVARNO NEMA SMISLA DA SAD PREPRAVLJAS KONSTRUKCIJU I STAVLJAS ELEMENTE VESANJA OD SERIJSKOG VOZILA. PROBAJ DA NAPRAVIS 3D MODEL I PROTURIS GA KROZ NEKI FEM PROGRAM, PA TO PRILOZIS KAO DOKAZ O SIGURNOSTI KONSTRUKCIJE. ATEST VARIOCA NIJE VELIKI PROBLEM NABAVITI. DA NE BI BIO PRINUDJEN DA SLUSAS GLUPOSTI TIPA "...CEMU SLUZI PANAROVA POLUGA...", PREDLAZEM TI DA SE OBRATIS DR. VLADIMIRU MUZIKRAVICU NA MASINSKOM FAKULTETU U NOVOM SADU. COVEK SE RAZUME U AUTOMOBILE, I STO JE NAJVAZNIJE, VOLI AUTOMOBILE I SVOJ POSAO, NE OTALJAVA GA. USTVARI, NAJBOLJE BI BILO DA POKUPIS CELU DOKUMENTACIJU I DA MI SA JAVIS. SKOKNI JEDAN DAN DO NOVOG SADA PA CEMO ZAJEDNO OTICI DO VLADE, POZNAJEM GA 25 GODINA UNAZAD I DOBAR SAM SA NJIM.
     

  7. #31
    Pa svi se uzdamo u cinjenicu oko promene karoserije na ladi , taunusu , moskvicu , itd , itd ( mada su to sve automobili sa samonosecom karoserijom )
    Majku mu poljubim , pa ovo je XXI vek , pa svaka geometrija moze da se virtuelno testira na opterecenje , da se vide naprezanje po stapovima i u cvorovima . Pa isto se shavovi proracunavaju ! Nije mi jasno zasto nesto moraju da opterecuju do loma da bi videli koliko nosi ? Pa cemu sluzi catia ?
    Jel svaki nov auto uhvate pa ga izlome i kazu ok , to moze da izdrzi ta opterecenja ?????
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

  8. Znaci ovako ja uzmem recimo sasiju od varburga nanju nekako namestim karoseriju koja ce da lici na s7 i to prolazi atest iako je mehanika tog auta prava katastrofa sto se tice upravljivosti stabilnosti a akada napravim sasiju koja je mnogo otpornija na torziono uvijanje i vesanje tockova koje je derivat sportskih automobila i moj auto je neuporedivo stabilniji i to nemoze da prodje atest zato jer je zakon glup , valjda ti ljudi koji rade atest trebali bi bar oni da vide te stvari i da budu malo liberalniji ,a ne zakon pa zakon a uz to daci spominju neke mere (i meni su nesto slicno rekli)koje nemogu a sdruge strane ne navode koje to dimenzije mogu znaci sta ispada da je to njihova pausalna ocena mnogo je mali kokpit ili prostor za noge a nekazu neke svoje dimenzije istog nego ti daju neke medjunarodne sporazume proizvodjaca automobila koji su na engleskom i nemackom i sa nekim siframa ...a sto je naj strasnije to nasta se pozivaju taj sporazum niko od njih nije nikada ni procitao...

    .....pa brate ovo je za televiziju da covek koji daje atest kaze takvu glupost za krutu osovinu ili za klirens jednog ferrarija ....sta reci atest moze da prodje po njima samo IMT traktor jer ce da preskoci sve njihove glupe prepreke koje se zovu prohodnost sasije ......

    .....18 centimetara najniza tacka to je strasno treba ih pitati kako su onda upste pustili na trziste posto oni rade hlomogaciju za nove automobile ...recimo jedan bmw z4 ili mazdu mx 5 toyotu celicu kad neispunjavaju ovaj uslov

    ...ali su oni strucna lica bre kao sto su inzinjeri zastave nazovi inzinjeri a uvek sam se pitao bas u vezi zastave zasto su ti ljudi dobijali plate i sta su uopste radili po ceo dan u toj fabrici kada nikada nista nisu konstruisali jer sto godina su pravili isti auto ni posle sto godina na istom autu nemogu da se zatvore vrata bre.......

    ...a ovi za atest ce da se pokriju pricom kako brinu o bezbednosti saobracaja a po ulici se krece par hiljada tempiranih bombi sa neistravnim plinskim uredjajima u jos trulijim i neispravnijim automobilima koji su normalno prosli tehnicki pregled pa gde bre mi zivimo

    to sto slobodan spomonje ljude iz novog sada to bi bilo svetlo na kraju tunela u koji smo svi zajedno upali ili bi upali

    CATIa je naj elegantnije i naj jeftinije resenje za problem atesta sasije i prednjeg vesanja ili mozda i zadnjeg ako neko ide na IRS
    samo treba naci neke razumne ljude koji ce to da shvate i da virtuelni test optercenja bude prihvacen kao da je realno odradjen a da sdruge strane onaj ko radi auto mora sasiju i vesanje mora u milimetar da uradi bas kako je na modelu i to je onda to i...daca nece morati da jede lavove kao ni mi ostali
     

  9. #33
    Sve ovo priche u zemlji kojoj je zabranjena samogradnja vozila
    Tandara bro?...

    Ocigledno cemo se saviti ( kao sto se savijamo u zivotu) i uraditi kako se trazi (to sam na fakultetu naucio) a posle ko kako hoce... Kasnije, trapovi ako se prave, moraju da budu bash fensi... Ako treba i da se izgituju prstom varovi pa obrade da budu kao izliveni iz jednog komada...
    Pedantno, pedantno...

    Evo recimo moj auto nosi motor od 160 ks a auto se vodi kao 120... Ima samo jednu klondzu skoro kao fitjin motor (charger) ali niko ne primecuje na tehnickom

    Nema tice do prasice
    Bas me zanima kako ce da ide ali mi se cini da ce ici sklepotina na nekoj sasiji pa po dobijanju atesta - nova konstrukcija...

    Sto jednostavno kad moze i komplikovano? Sta bi onda radili sa ovom silnom administracijom
     

  10. da bas tako ako nenadjemo nekog razumnog ....moracemo da odradimo nesto kao sakupljaci sekundarnih sirovina (sto je najveci paradoks po zakonu ti romobili prolaze atest opusten bre i to sigurno ) pa posle da prepravljamo kad dobijemo papir ....uzas

    jedino ako nenadjemo neku rupu u zakonu jer mora da postoji neka fora

    kao prvo sta se vodi zakonski pod terminom sasija

    ...dali je sasija (u zakonu ako upste nesto tu pise u vezi sasije) samo ono sto ima varburg , buba islicno tj metalna konstrukcija koja povezuje prednju izadnju osvinu imoze se zajedno odvojiti sa vesnjem tockova od karoserije.......ili se pod isti termin moze podvesti i onosto ima reno 4 a to je neka vrsta polu sasije .......jer to bi se dalo nekako srediti ako moze da prodje .....ili pomocni ram koji nosi vesanje to tesko da ce proci pod terminom sasije
     

  11. #35
    Pazi , i meni je palo to napamet . Da sklepam nesto sto moze da prodje . A kada dobijem PUS na shasiji . Tu sipku gde je broj lepo isecem i zavarim kod mene i imam atestiranu shasiju
    Pazi ako kreces od pocetka , bez blama mozes da stavis taunsovo prednje vesanje . Mada to nije jedini problem ...
    Treba da se nadje neko normalan ko radi na atestima , da objasni sta moze i koje su alternative . A sigurno moze , pa Slobodan vodi svoj auto 15-ak godina !
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

  12. ili ono sto smo ja i ti pricali za vesanje da odradimo jedan model viljuski koji cemo da odnesemo da pokidaju na atestu i onda se svi pozivamo nato da smo svi kupovali taj tip vesanja od neznam mice iz malog mokrog luga koji je ujedno atesterani varioc jedino sto neznam dali mica mora da ima registrovanu radnju ali nacicemo i takvog vec da nam da i fiskalni racun

    ..ajmo ljudi dajte ideje ....

    ..ako neprodje ovo sa nalazenjem razumnih ljudi koji daju ates ...

    ...prasicima ili sta vec

    ...pa moramo nesto da se snadjemo ...
     

Strana 3 od 10 PrvaPrva 123456 ... PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Dizel u benzinca, tehnička i pravna pitanja.
    Od mb12 u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 2
    Posl. poruka: 02.07.2013, 11:07
  2. Atest
    Od burca u forumu Autogas (razno)
    Odgovora: 3
    Posl. poruka: 21.04.2013, 23:50
  3. HITNO POTREBNA (PRAVNA) POMOC OKO IZGUBLJENE SAOBRACAJNE!!!
    Od volim_opela u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 31
    Posl. poruka: 23.06.2010, 02:27
  4. Atest
    Od Aki u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 2
    Posl. poruka: 10.04.2008, 14:08
  5. Potrebna pravna pomoc, osiguranje smanjilo stetu
    Od Heinz u forumu Kreditiranje, serviseri, osiguranja
    Odgovora: 5
    Posl. poruka: 09.11.2005, 18:18

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •