Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 12 od 23
  1. Dizel gorivo-aditivi

    Fiesta TD DI,Bosch pumpa visokog pritiska i Cav elektronske dizne.Kupio sam auto sa verovatno 90.000km.Dizne su bile zaprljane sa nepravilnim radom.Ociscene u BT servisu kod Hipodroma ultrazvukom, auto radi ko sat i ide osetno bolje.Preporuka za eko 3 gorivo i sipanje malo dvotaktola.U subotu su mi u Grand Motorsu,Fordovom servisu, preporucili da koristim neki od aditiva umesto dvotaktola.Aditivi hoce da nagrizaju semeringe na pumpama koji moze da propisa na kais i on preskoci a steta nevidjena.Omv sipa aditive u gorivo i ima problema sa pumpama.Nekada sam u Golfa 3 sipao Winsov aditiv za povecanje cetanskog broja u D2 itd, ali je auto bio kod mene tridesetak hiljada tako da iskustvo nije bas merodavno, bez obzira sto je bolje radio.Video juce da LM ima niz aditiva, cak i jedan za pospesivanje podmazivanja pumpi jer je gorivo mnogo posno.Da li iko ima iskustva sa dugotrajnom upotrebom aditiva za dizele u smislu kvarova bos pumpi i dizni.

  2. Prijatelju upravo to mene sada muci i gledam gde da postujem temu!
    Ja sam pre koristio Liqui Moly Super diesel adittive



    i nisam imao problema sa pumpom, motor je mirnije i lepse radi ona leru i cini mi se da je bio malo zivlji u voznji, to je trajalo dok sam imao aditiva, cim se potrosi sve po starom. Kako sam shvatio uputstvo to je za moderne CR dizele, meni je trebao ovaj aditiv:



    Naleteo sam u jednoj prodavnici na njega, kupio i ga, to je za ciscenje sistema goriva i brizgaljki na motorima starije konstrukcije - traktorskim!
    U pocetku sam bio zadovoljan, cini mi se da je manje "brektao" sve bi bilo ok da mi nije procureo semering na bosch pumpi, a to sam juce na tehnickom pregledu video, majstor podigao haubu da proveri brojeve kad zasmrde nafta, pogledamo obojica a pumpa sva mokra, odmah sam znao od cega je. E sada mozda sam i ja sipao malo vise nego sto treba pa je zbog toga procurelo. Sve u svemu mozda mozes da probas sa onim prvim aditivom ali strogo po uputstvu ili cak i manje, ali cesverovatno da primets efekat samo trenutno dok ima aditiva, cim se potrosi sve po starom a rizikujes da ti procuri neki semering.

    Nadam se da sam bio od pomoci, pozdrav
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

  3. To i jeste problem, nagrizanje semeringa.Zato je potrebno da se iznesu iskustva.Hvala u svakom slucaju.

  4. #4
    Član od
    10.03.2005
    Lokacija
    Beograd-NBG-44
    Garaža
    Renault Fluence Expression 1.6 16V
    Poruke
    3.842
    Ja koristim ovaj prvi aditiv na 3-5k km, kako kada i nisam imao problema, a presao sam dosta km.
    Vectra C 1.8 16V 2004, + LPG
    Renault Fluence Expression 1.6 16V, 2011
    Škoda Octavia A5 FL Ambition 1,6TDI, 2012

  5. #5
    Ja sam ga uzimao ranije u Interexu sad ga nema ,gde da ga nadjem,sipao sam ga otprilike na 10k km

  6. Imam isti motor kao djunta, samo 2.0. Sipam iskljucivo evrodizel bez ikakvog dvotaktola. Tako su mi rekli, a raspitivao sam se na vise mesta, ukljucujuci i Grand.

    Planiram da jednom - dvaput godisnje koristim neki aditiv za ciscenje dizni. Koristio sam jednom Liqui Moly, a citajuci ovde shvatio sam da Wurth nisu losi, ali ne mogu na pumpama da nadjem odgovarajuci.

    Mislim da si pomesao, koliko sam procitao, ovaj prvi je za obicne turbo dizele, a drugi za CR. Danas sam bas sipao oko pola sadzaja na pola rezervoara.

    Drugo, ne verujem da bi semering otisao ako si jednom sipao malo vise aditiva, pogotovo sto se to radi n svakih par hiljada km. U uputstvu pise na 2.000, ali ja otprilike sipam na svakih 5.000.
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

  7. Nisam pomesao, ima deklaracija na srpskom na bocici gde je sve objasnjeno, ima ista stvar ali na engleskom Diesel Purge se zove, a spulung je na nemackom, valjda...

    Bio sam u Metrou pre neki dan i naletim na ovo



    220 dinara, smesna cena, pa rekoh da probam, ali sa manjom dozom, povremeno...

    Danas cu da cimam majstora za taj semering, pocinja da pusta sve vise, smrdi nafta oko auta
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

  8. I ja sam citao

    SUPER DIZEL ADDITIV je za obicne turbo dizele, sigurno.

    Evo>


    5120
    SUPER DIESEL ADDITIV
    ADITIV ZA SUPER DIZEL

    Sa dodatkom Cetana za veću snagu motora, manje detonacije, mirniji rad, lakše paljenje. Čisti motor i agregate za ubrizgavanje, a sprečava sagorevanje i topljenje iglica na brizgaljkama. Obezbeđuje optimalno iskorišćavanje i sagorevanje sa uštedom goriva. Smanjuje se korozija i habanje. Predstavlja plus za super dizel gorivo. Pogodan za dizel goriva sa smanjenom količinom sumpora. Testiran na turbo.

    Primena: Za sve dizel motore u putničkim i teretnim vozilima, traktorima, građevinskim mašinama i stacioniranim motorima. Izvanredno pogodan za konzerviranje motora, a pogodan za duže mirovanje u ekstremnim uslovima. Dugotrajno dejstvo za 2.000 km. Kod dodavanja rezervoar treba da je 3/4 pun. 250 ml. je dovoljno za max. 75 l. dizel goriva
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

  9. A, dobro za taj prvi, ja mislim da mi je ipak korisniji drugi, ili gresim?

    Ovo je uputstvo za ovaj drugi aditiv

    DIESEL SPULUNG
    ADITIV ZA POBOLJŠANJE RADA I ČISTAČ SISTEMA

    Ovaj aditiv otklanja naslage na mlaznicama za ubrizgavanje i u oblasti klipova i prostora za sagorevanje. Otklanja probleme u radu motora, nema detonacije u oblasti delimičnog opterećenja - miran i lak rad motora. Putem čistih brzigaljki postiže se optimalan rad motora. Čisti ceo sistem z agorivo. Štiti od korozije. Obezbeđuje dobro sagorevanje i povećava ekonomičnosti i bezbednost u radu motora.

    Primena: Za sve dizel motore i rad bez problema

    U principu veoma slicni...
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

  10. Pa, to i mene zanima. Oba su kao za "sve dizel motore". I meni je to slicno, stim da je ovaj drugi mozda bolji za ciscenje dizni i brizgaljki.
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

  11. #11
    Liqui ima verzije za "obicne" i za CR motore

  12. Cini mi se da mi je veci efekat bio sa prvim aditivom, mozda tripujem ali mislim da je hladan motor bio mirniji sa tim prvim, mada to traje dok ima aditiva...
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Dodavanje ATF ulja u dizel gorivo?
    Od bojcistv u forumu Dizel motori
    Odgovora: 1
    Posl. poruka: 15.01.2011, 13:32
  2. prelivno crevo za gorivo Corsa B dizel.
    Od zoranbg u forumu Dizel motori
    Odgovora: 8
    Posl. poruka: 26.12.2010, 20:19
  3. Aditivi...da ili ne?
    Od doorsy u forumu Uopšteno o kvarovima - popravkama
    Odgovora: 1
    Posl. poruka: 20.11.2009, 14:26
  4. Aditivi za ulje
    Od Darth Nihilus u forumu Prijemno odeljenje
    Odgovora: 50
    Posl. poruka: 02.12.2008, 20:37
  5. DIZEL GORIVO
    Od TETAK u forumu Lakši tuning
    Odgovora: 44
    Posl. poruka: 09.03.2007, 10:53

Bookmarks

Bookmarks

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •