Strana 2 od 2 PrvaPrva 12
Rezultati 13 do 22 od 22
  1. #13
    Nesto dizele ne volem..

    koliko manje trosi 1.4hdi od ovog 2.0 u 307? Ima li 307 karavan varijantu sa 1.4hdi?
    Citirati Originalno postavljeno od vucko
    Informacija iz prve ruke

    Delovi za "veliki" servis u Veranu za 2.0 HDI kostaju oko 15.000 din, a ukljucuje: zupcasti kais, roler za zupcasti, zatezac za zupcasti, 5 litara Esso sintetickog ulja, filteri ulja i filter vazduha.
    Promenjen je i zatezac PK kaisa koji je jos 2.200 din

    Ruke kod majstora 50-70 eur.
    Na koliko km se radi veliki servis?
    Lancia Kappa 2.0 20v

  2. #14
    ne moras ti ni da ih vozis

    Paa, sad to je relativno, moze da trosi 4.5ako vozis kao baba, mada ide i do 7kad ga gazis, ali bukvalno konstantno pun gas, celu noc, bio je bez klime oktobar-novembar. . .

    Znam da je prvi veliki servis na 70.000valjda, mada cuo si na koliko se menja Continental kais

    Za 1.4ti moze reci Lord_o21, a ne verujem da ces naci karavanu sa tim motorm, mislim moguce je, ali tesko, niko se ne bi odlucio za taj motor, pa jos u karavanu, mislim da je 2.0 od 110 prava mera

    A sto se tice koriscenja u taxy-ju, ne znam, rekao sam cisto onako, treba imati u vidu skupu nabavnu cenu{9000-10.000eur, za ~150.000km), ovaj serivs, koji smo konstatovali da nije skup, i nove gume najverovatnije, za te pore sigurno moze i nesto bolje i iz vise klase, treba razmisliti , i izabrati sto bolje, da posle ne slusamo kako se pljuju 307-ice. ..

    Inace predrasuda ima, samo tako. . . Pogotovu sam se naslusao njih od Bg taksista. .

  3. #15
    Član od
    09.03.2005
    Lokacija
    Beograd-NBG-44
    Garaža
    Renault Fluence Expression 1.6 16V
    Poruke
    3.842
    307 karavan sa 2.0 HDI motorom je optimalan izbor. Potrosnja ume da bude malo veca nego u klasi, ali samo agregati su mnogo manje kvarljivi nego svi ostali u klasi!!!!
    Vectra C 1.8 16V 2004, + LPG
    Renault Fluence Expression 1.6 16V, 2011
    Škoda Octavia A5 FL Ambition 1,6TDI, 2012

  4. #16
    Citirati Originalno postavljeno od vucko
    Pa ako imas dobar filter nece nista da mu se desi (od jednog puta).
    Ako imas Siemens HDi pumpu onda imas i malu rucnu pumpicu na dovodu goriva (gumena pumpa kao na rezervoarima za vanbrodske motore camaca) i time dovuces gorivo do pumpe.

    Kod Bosch sistema je drugacije, jer imas i pomocnu elektricnu pumpu rezervoaru koja ce ti navuci gorivo do glavne HDi pumpe.

    Naravno, nadam se da ti ovo nece biti praksa, jer ako neka prljavstina sa dna rezervoara udje u common rail sistem, napravice mnoga sranja: HDi pumpa, dizne, regulatori... ni jedno nije jeftino !!!
    Kod mene je bosh-ov sistem

    A sta znaci "Antipolution fault"?

  5. #17
    Član od
    02.10.2004
    Lokacija
    Valjevo, Srbija
    Garaža
    YUGO Koral 55
    Poruke
    1.049
    Ta lampica (antipollution fault) vezana je za bilo koju nepravilnost rada motora. Uglavnom su vezane za gorivo, dovod goriva, filter, ali i nekoliko drugih stvari... Treba videti za šta je poremećaj vezan, jer je to lampica opšte greške, ne ukazuje na neko mesto posebno.
    Npr. bilo je slučajeva da pokazuje tu grešku kada "rikne" jedna svećica (ali to nije tvoj slučaj ) ali uz to piše još i "catalic converter fault" ili kod 1.6 16v benzinca se dešavalo da upali zbog goriva i kada se zablokira leptir na usisu ... Može da bude, kod HDi motora, i "Engine antipollution system defective" kad je u autu "smeće od eurodiesela", pogotovo kad su temperature manje od 0°C, javlja tu grešku i prebaci u "safe mod" tj. upali blokadu motora, neće iznad 2000 o/min... Kada se natoči kvalitetno gorivo, recimo negde u inostranstvu, takvi problemi nestanu ... Može da bude i problem sa senzorom pumpe visokog pritiska, kontakti pumpe, treba ih očistiti i naprskati WD-om... Kabl od senzora protoka vazduha zna praviti kratki spoj sa masom, možda je taj problem i kod tebe

  6. #18
    Hvala Gordi

    To mi se samo jedamput desilo, onomad kada sam ostao bez goriva i to 3-4km od zeljenog mesta da stanem . A napolju bilo -10

    Elem isao uzbrdo, pojavila se ta greska, pisalo na boardu, ja nisam ni proitao kako treba i ugasio se auto. Odmah sam nao sta je, tako da nisam ni pokusavao da upalim auto. onda sam obukao jaknu i cekao skoro sat vremena da mi donesu gorivo, kada sam sipao[3l] verglao auto 3-4sec upalio je, prijavio istu gresku i ugasio se . Opet upalim, ali ne pustam gas ispod 2.000rpm i tako usli su neki u auto koji su mi i doneli gorivo i posli. E sad kad se smckalo onda vise nije bilo problema, ali je greska i dalje postojala, prijavi je kad se upali auto i na istrument tabli svetli lampica sa slikom zuto-narandzaste bolje, ne znam kako da je opisem. . .

    Medjutim, sutra, nekon 24h sve je bilo ok, otisao sam na pumpu sipao 20l i auto je ok

    Sreca te imam boschov sistem, inace sa simensovom rucnom pumpom se ne bi snasao, pa bi tu bilo problema

  7. Da... posle odredjenog vremena bez kontakta (dobrih par sati ili ceo dan)taj privremeni kvar se resetuje (tj. povuce ga iz aktivnih).
    Ukoliko se posle ltoga ampica i pozorenje nisu pojavili opet znaci da je sve OK.
    Na moju zalost, kad se meni desilo to obavestenje antipolution fult sledila je zamena pumpe

    Cudi me da je Bosch pupmpa!? Ja sam uvek na tim sluzbenim vidjao samo Siemens. Imas srece

    Ajd pozdrav i sipaj malo tog goriva...

  8. Ljudi, bacate pare na HDI motore, greota je kvariti ih nasim usra*im "eurodizelom". On trosi malo vise (manje od benzinca u svakom slucaju) i kvari se manje od ostalih u klasi ali kada vam ode pumpa ili se sjbu dizne ili slicno....ne smem ni da pomislim. A ovi benzinci vare sve, moze i rakija ali ne previse. Daleko od toga da je dizel motor los, bas naprotiv, ali mislim da za nase uslove i nije najbolji izbor. E sad, ako imate para za to planinarenje, samo napred, jer pokrecete tockove ekonomije ako nista drugo. Jos nesto, uzimajte racun, obavezno!

    Srecna voznja!
    Peugeot 205GT '89.

  9. #21
    Saznao sam citajuci rusko uputstvo, slabo se snalazim. ..da je jedno od ona2creva sto sam pominjao na pocetku teme sluzi za kondenzaciju, klima, odvodjenje vlage. . .

  10. #22
    Klima. . .

    Nije doslo jos do servisiranja, hvala bogu... Ali oseca se malo neprijatan miris, neke bakterije se uvukle . Nisam do sad koristio klimu, kad kad je ukljucim, cisto onako, malo da proradi, 5-6minuta, ali se oseca neprijatan miris

    E sad, interesuje me, da li postoji filter, gde se nalazi? Zamenio bih ga, pre nego da stavljam i prskam neke osvezivace . Polen filter, tako se zove?

Strana 2 od 2 PrvaPrva 12

Slične teme

  1. Peugeot 407 2.0HDI Servo volan
    Od anateaana u forumu Francuska
    Odgovora: 13
    Posl. poruka: 07.01.2012, 13:20
  2. Servisni intervali za auto na LPG
    Od ljubamih u forumu Sekvencijalni sistemi
    Odgovora: 7
    Posl. poruka: 14.02.2011, 20:14
  3. [406, 2.0HDi, 66KW] Najgluplja: ENGINE IMMOBILISER FAULT
    Od antivari u forumu Elektro odeljenje
    Odgovora: 3
    Posl. poruka: 31.07.2009, 16:40
  4. Peugeot 206 2.0HDi
    Od vranic u forumu Automobili članova
    Odgovora: 29
    Posl. poruka: 01.07.2007, 18:01
  5. EU-servisni intervali
    Od Sasha u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 54
    Posl. poruka: 17.06.2007, 00:03

Bookmarks

Bookmarks

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •