Rezultati 1 do 6 od 6

Tema: Golf II 1.6 karburator

  1. Golf II 1.6 karburator

    Od kako je pocela zima eto i problema sa Golfom II 1.6 karburator. Problem je sa sauhom i pre nego sto se upustim u sredjivanje istog hteo sam samo pitati zna li neko kako se sauh steluje? Primetio sam na karburatoru Pierburg 2E da ima deo gde se nalazi bimetal i on se fazno pomera - sta se dobija pomeranjem u smeru kazaljke i suprotno od smera kazaljke na satu- na njemu se takodje nalaze neki reperi a mislim da je to neko dirao i zato ne radi... Inace, potrebno je popustiti samo tri srafa tako da mislim pokusati - jos samo kako...?
    Ako neko zna, bio bih mu zahvalan!!! pozz
    Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

  2. #2
    Predpostavljam da se radi o dvogrlom karburatoru, stvar je relativno delikaktna. Recicu ti neko moje iskustvo jer smo drugaru stelovali i uspeli.
    Prvo savet: nema potrebe da diras bimetal,
    vec sve stelujes na te srafove koje vidis. Ako se dobro secam sa zadje strane treba da ima sraf '13 s kojim stelujes gorivo koje dobija karburator,
    e sad nisam siguran mislim da je odozgo sraf kojim stelujes dotok vazduha, tj smesu i za njega ti treba malo duzi srafciger.
    Prdpostavljam da znas, da kad ti je auto hladan klapna stoji "dignuta" u stvari SKORO vodoravna tako da nek ti to bude prvi korak od koga ces poci.
    A ona se steluje sa strane karburatora, ali ne mogu da se setim s koje strane.

    Nisam ti mnogo pomogao, ali toliko se secam

    Probaj pokusaj, ali se na kraju javi nekom dobrom majstoru, ako ne budes mogao tu po Pozarevcu, javi se pa cemo ovde po Beogradu da se organizjemo.

    PozdraVW!
     

  3. Oket, hvala!!!
    Ja smesu ne planiram dirati, vec znam da je prethodni vlasnik okretao taj deo sauha gde se nalazi bimetal (kako bi mu manje trosio-ha, ha...), pa iz tog razloga pitam zna li neko sta se dobija okretanjem u ta dva smera...
    p.s. jeste dvogrli, Pierburg 2e kao sto sam napisao.
    Hvala, pozz
    Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

  4. #4
    Aj sad ovako, okretanjem tog srafa, bi trebalo da zatvaras klapnu u smeru kazaljke na satu, a otvaranje klapna u kontra smeru.
    Ali opet ide ono "mislim"
     

  5. Nista mi ne preostaje sem da probam - obelezicu prethodno markerom i ako bude lose, jednostavno cu vratiti!
    thanks!!!
    Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

  6. Na tom bimetalnom delu imas dva repera, koja su obelezena, i samo ih poklopis i to je to. jedan je na fiksom delu karba, a drugi na kucistu opruge. Fino operi i videces
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

Slične teme

  1. Golf 2 1.3 (karburator)...povećana potrošnja ?!
    Od banenko u forumu Tehnički deo
    Odgovora: 4
    Posl. poruka: 01.12.2010, 18:34
  2. Golf 2 `90 karburator 1.6 55kW, zamena lambda sonde
    Od zvrle u forumu Prijemno odeljenje
    Odgovora: 5
    Posl. poruka: 24.04.2009, 00:43
  3. Golf 2 karburator servis
    Od Velja u forumu Kreditiranje, serviseri, osiguranja
    Odgovora: 2
    Posl. poruka: 09.01.2006, 18:52
  4. golf 2 1.6 karburator
    Od Velja u forumu Nemačka
    Odgovora: 5
    Posl. poruka: 23.12.2005, 18:20
  5. Karburator
    Od mfengineer u forumu Tehnički deo
    Odgovora: 19
    Posl. poruka: 04.07.2005, 20:13

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •