Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 12 od 16
  1. Tick tick tick....cuju se ventili..

    BMW 528iA M52.
    Koliko sam citao na BMW forume svi BMW-ovi motori imaju ovaj problem - kliktanje ventila dok je motor hladan. I ja imam isti problem.
    Unutra je Castrol TXT 5-30.
    Oni kazu da nece biti klikanja ako prelazis na Mobil 1 0-40.

    Zelim da cujem vase misljenje.
    DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
    DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

  2. Pisano je o aditivima za ulje i BOOST je pomenuo neki aditiv koji kod BMW-a resava bas taj problem. Potrazi malo po forumu.
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

  3. Citirati Originalno postavljeno od prolupator
    Pisano je o aditivima za ulje i BOOST je pomenuo neki aditiv koji kod BMW-a resava bas taj problem. Potrazi malo po forumu.

    Trazio sam ali nisam nasao nista.

    Da nije u pitanju Preslone?
    DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
    DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

  4. #4
    Član od
    29.09.2004
    Lokacija
    Gislaved//Sweden
    Garaža
    SAAB 9000 AERO R; SA
    Poruke
    8.735
    Unosi bloga
    1
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

  5. Evo, pretekao me covek...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

  6. Heh, Omega 909....ali kako do dodjemo to toga?
    DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
    DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

  7. Re: Tick tick tick....cuju se ventili..

    Citirati Originalno postavljeno od Fabia & Avensis
    BMW 528iA M52.
    Koliko sam citao na BMW forume svi BMW-ovi motori imaju ovaj problem - kliktanje ventila dok je motor hladan. I ja imam isti problem.
    Unutra je Castrol TXT 5-30.
    Oni kazu da nece biti klikanja ako prelazis na Mobil 1 0-40.

    Zelim da cujem vase misljenje.
    Verujem da si procitao i moju temu, isti problem i kod mene, ali meni je pocelo tek pre dva dana od kada sam zamenio ulje.

    sa tim TXT 5w-30 sto imas u motoru ne bi trebalo da se cuju podizaci vise od par sekundi dok pumpa ne progura ulje svuda po motoru.

    e sada pitanje je sta je u stvari taj "castrol", ja sam trebao da uzmem isti taj txt ali sumnjivog porekla...........i na kraju se odlucih za "proverenu" modricu.......i nisam se usrecio

    Da ne davim previse, ovaj aditiv sto BOOST preporucuje ne verujem da ima kod nas da se kupi, ja se dvoumim da li da menjam ulje za redje ili da sipam POLYTRON MTC

    http://www.polytronproducts.com/pmtc.htm

    polytron kosta 1990 dinara,

    inace polytron NIJE ni slican univerzalnom modifikatoru je NE OSTAVLJA tvrdi sloj na metalnim delovima, vec samo uljni film koji sprecava suvi start, smanjuje trenje,
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

  8. Pazi, ima dva zvuka. Prvi je kako ga zovu valve clattering (traju sekundu-dvije) a posle cuju se ventili, tick tick tick dok ne dobije radnu temperaturu. Ovaj problem imaju svi BMW-i sa Vanosom i TU (Double Vanosom)...
    Kad sam ga kupiom nije bilo nikakvog zvuka i pocelo je kad sam zamijenio ulje, sipao sam mu M1 5-40. Sa tim uljem sam presao 14 000 km, pa sam ovdje zamijenio ulje opet, i sipao sam Castrol TXT 5-30.
    E sad da li je to ulje original, nemam blage veze.
    Znam da BMW preporucuje Castrol, ali moze da se sipa svako ulje koje ispunjava uslove BMW-ovog motora, LL98, LL01, LL04.
    Ja sad imam jos jednu diodu (Oil Service). Ne znam sta da radim, da idem sa M1 0-40, ili Castrol 0-30 ili mozda bolje bi bilo da probam neko gusto, recimo 10-40.
    Takodje sam procitao da postoji neki aditiv Preslone, koji odmah eliminise zvuk ventila.



    P.S. auto je kupljen u USA.
    DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
    DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

  9. Koje je godiste BMW?

    10w-40 mu se jos vise nece svideti!

    Probaj M1 0w-40, meni je ono retko za letnje uslove ali mozda tvom motoru nije ako je dosta noviji (a imam utisak da je 2000+ god)

    Ja cu najverovatnije veceras otici po polytron pa javljam sta je i kako je....

    Inace nisam bas siguran da li kliktanje podizaca ostecuje bregove na bregastim.........iz tog razloga ne bih da rizikujem i necu odustati dok to ne sredim...
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

  10. #10
    Član od
    29.09.2004
    Lokacija
    Gislaved//Sweden
    Garaža
    SAAB 9000 AERO R; SA
    Poruke
    8.735
    Unosi bloga
    1
    Problem je vezan sa neadekvatnom fazom tj. akseleracionim momentom ventila.

    BMW bregaste kad se koristi vanos rade u fazi kako je zamisljeno i sam lob bregova je izveden da odgovara akseleracionom momentu ventila u vecim obrtajima.

    Prilikom hladnog starta bregasta se nenalazi u fazi koja odgovara za vece obrtaje te je ventil blago u dodatnoj akseleraciji kao posledica da nije zatvorio skroz a paljenje je krenulo.

    Hidraulicni potiskivac u ovakvim trenutcima ima problema da se napuni sa gistim uljem i extraktira na zadati nivo te motor radi za to vreme sa prevelikim zazorom ventila.

    Dakle, nista smrtonosno ali malo nelagodan zvuk koji vise skrece paznju drugih koji ovo chuju spolja nego li vlasnika koji zna sta je u pitanju.

    To sto Omega 909 chini je da utromi curenje ulja van komore visokog pritiska prilikom potiskivanja ventila te na taj nacin komora bude ispunjena brze i zazor ventila se postigne vrlo brzo. Sam aditiv je inace mocan koks razgradjivac koji chisti kuglicu i sic u komori visokog pritiska tako da posle izvesnog vremena upotrebe komora ostaje pod pritiskom i dug period po gasenju motora.

    Gde cete naci, neznam, sama cinjenica da je auto iz USA mi govori da je to moguce mesto nabavke istog aditiva ili
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

  11. BOOST - daj neki komentar za polytron

    evo spremam se da idem u kupovinu, ili 4l novog ulja i filter ili polytron

    OK je ako to lupkanje podizaca ne smeta bregovima ali mene izludjuje i resavam ga odmah
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

  12. #12
    Član od
    29.09.2004
    Lokacija
    Gislaved//Sweden
    Garaža
    SAAB 9000 AERO R; SA
    Poruke
    8.735
    Unosi bloga
    1
    O kojem motoru pricamo?

    btw : http://en.wikipedia.org/wiki/Polytron

    Drugim recima nikad chuo.

    Procito sam zvaku o pozitivnom i negativnom naboju i privlacenju izmedju razlicitih potencijala, prica ko prica.

    Po njihovoj teoriji gde su metalni delovi u spoljnom omotu negativno naelektrisani a oni dodaju polytron da se zalepi zbog pozitivnog naelektrisanja, znaci netreba nam nista za podmazivanje gde 2 dela koji klize jedan uz drugi ako su metalne povrsine nemogu nikad da se dodirnu jer su istih naboja pa se odbijaju

    Nebi se puno vatao za ovaj produkt, jos jedan u nizu "tragaca za blagom" na racun iste teme samo sa velikom mastovitosti

    Problem koji cini da se komra visokog pritiska u hidraulicnom potiskivachu nenapuni do kraja sa hladnim uljem i da isto kad je vruce iscuri kad ventil u potiskivacu nezatvara 100% nemoze se resiti antifrikcionim efektima Si-Fi jer o frikcijama nema reci u procesu.

    Nagadjam se po nicku da li je Honda u pitanju , odgovori koji auto.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Opel Astra 1.8 16v (2002) 125hp MPI "cuju se ventili"
    Od Goran_m_pg u forumu Prijemno odeljenje
    Odgovora: 36
    Posl. poruka: 19.09.2010, 21:01
  2. Golf IV 1.4 16v '99 - čuju se ventili kada je toplo vreme
    Od nickname u forumu Prijemno odeljenje
    Odgovora: 9
    Posl. poruka: 02.07.2009, 14:18
  3. Čuju se opruge
    Od trulex u forumu Šasija, kočnice, transmisija
    Odgovora: 16
    Posl. poruka: 03.09.2008, 13:47
  4. Ventili i LPG
    Od CannoN u forumu Venturi sistemi
    Odgovora: 9
    Posl. poruka: 01.10.2007, 19:30
  5. ventili
    Od mixer u forumu Prijemno odeljenje
    Odgovora: 15
    Posl. poruka: 10.04.2007, 23:54

Bookmarks

Bookmarks

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •