Strana 2 od 7 PrvaPrva 12345 ... PoslednjaPoslednja
Rezultati 13 do 24 od 76

Tema: Uvoz automobila iz Nemacke?

  1. #13
    Član od
    09.10.2004
    Lokacija
    Beograd, barajevo-zemun
    Garaža
    volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg
    Poruke
    8.142
    ada, slobodno ispravi, dopuni, prepravi proceduru koja nije tačna.
    to će biti najveća pomoć na postavljeno pitanje.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

  2. #14
    E a pošto sam se sada lepo nalalao a da nebude da neželim da pomognem ajde da probam da ti objasnim.

    Pre nego kreneš od davde, treba ti informacija od špeditera na koji iznos se carini auto, osim ako ga necarinis na cenu koja je stvarno plaćeno vozilo. U tom slučaju ćeš ili preplatiti pdv i carinu ili ćeš platiti kaznene penale ako je ispod kataloške vrednosti.

    Odeš gore već kako i gde to ti znaš, dođeš do mesta gde se nalazi vozilo, ali pre toga si naravno telefonom dobio potrebne informacije i zamolio čoveka da ode do DEKRA da urade ekspertizu vozila i njegovu procenu. Ako pristane na to onda auto vredi, mada ako uzimaš auto od hendlera koji nije nemac, teško da ćeš dobiti ekspertizu.

    Treba da znaš kako ćeš uzeti vozilo to jest

    Firma - Firma (najeftinija varijanta)
    Fizičko lice - Fizičko lice (nešto malo skuplje od predhodne)
    Firma - Fizičko (deranje po džepu kod nas)

    Ovo gore se odnosi na deo kada dođeš u srbiju zbog carine i pdv-a.

    Praviš pomenuti ugovor, uzimate vozilo, ili daješ hedleru da ide da ti izvadi ZOOL tablice. NEMOJ NI SLUČAJNO da vadiš žute tablice.Prolazilo je do prošle nedelje, ali više ne. Prva patrola policije u austiji ili mađarskoj će te zaustaviti, i naterati da vadiš njihove probe + kazna od čuvenih 1600€. Obavezno tražiš crvene zoll tablice (cena je 180€).

    Kada dobiješ tablice + kupoprodajni ugovor, ideš na carinu u krugu od 50km od mesta kupovine da uradiš EX - izvozne papire. Za vozilo ako ima povraćaj MVŠ-a moraćeš da platiš u celosti, pa tek kada budeš vratio overen EX papir dobićeš vrednost poreza nazad od prodavca od kojeg si uzeo vozilo.Naravno ne celih 19% već nekih preračunatih 16%.

    Nemačku si završio. I ko što kaže brik voziš dok ne utrneš.

    Sledeće pitanje je kojim ćeš putem ići. Da li preko mađarske ili preko slovenije i hrvatske.?

    Ako ideš preko mađarske opet zavisi na koji prelaz ideš. Ako treba da dižeš kilometražu, u tom slučaju tompa je zakon, ukoliko nedižeš horgoš je dobar ali su špediterske usluge tri puta skuplje nego na tompi. Da bi ti mađar overio EX papir u oba slučaja spremi najmenje 50€ ili čak 2% od vrednosti štojera.

    Za kod nas isto spremi za miliciju barem 10€ za kafu i barem 20€ za carinu za kafu .

    Ako ideš preko slovenije niko ti neće tražiti čast jer je to njima sastavni deo posla, ali mora da paziš na koji ćeš prelaz preći jer ako ideš na breganu hrvati će ti tražiti da ideš da uradiš propratne papire koji su 45€, a ti se onda napraviš blesav pa odeš na macelj i tamo te niko nepita ništa. Neverovatno ali istinito.

    Dođeš kod našeg špeditera koji te čeka raširenih ruku jer stiže keš, i počinje ceremonija. Pokušaće da te izuju barem za 100€ više na ime nije original servisna ili EX papir ili faktura ili se nisi dobro očešljao ali ti se u ovom slučaju ne predaješ i držiš se svoga da je sve original.

    Praviš propratne papire do koliko vidim ti si iz beograda, (na tompi 2500 dinara; na horgošu 6000 dinara + ako ima oštećenja prijavljuješ na granici, ali mora da argumentuješ fotografijama koje koštaju 3600 dinara), i teraš za bg.

    Došao si u Bg otera auto u carinsko skladište i tu postoji caka, da li ti naplaćuju po danu, kw motora, započetoj nedelji ili po predmetu. Mora da znaš da ako je auto 2001 godište u beogradu ide na homologaciju (u drugim gradovima neide) i čeka se od 30 radnih dana do 60, ili ćeš dati još jednu 100 da bude homologacija za 15 dana.
    Ako cariniš vozilo na svoje ime, onda mora da ga cariniš u mestu koje ti piše u LK, a ako ide na firmu onda biraš grad zato je stvorena subotica.

    Onda izlazi carinski pregledač koji će da ti razreže carinu i pdv, izdaje račun koji plaćaš u roku od 8 dana i sa tim isteruješ auto i ideš na registraciju. Platićeš još vanredni tehnički kod nas (očitavanje brojeva) od 1000 dinara na više i špeditera (koliko znam u beogradu uzimaju 250€) dok samo primera radi ja plaćam špeditera 120€ jer sam redovni uvoznik.

    Bitno je da na granici prijaviš i servisnu knjižicu ako je ima jer dobijaš još 2% popusta ako je originalna, + dobijaš 10% popusta ako ima kilometražu koja državi odgovara za to godište vozila itd......

    Notara u nemačkoj nemoj da tražiš. Jer u celom minhenu (na primer) ostalo je samo 2 notara koja se i dalje bave time jer nemaju posla. I ako ga nađeš usluga je 80€ tako da razmisli da li ti se ispalti. Notar ti treba samo ako vozilo uzimaš direktno od fizičkog lica, što čisto sumljam da je slučaj kod tebe.

    E sada ako te još nešto zanima ti reci a ja ću probati da ti dam INFORMACIJU jer se u slučaju uvoza auta naprimer sa bilo kime dogovoriš koliki će biti prevoz i sa špediterom carina i pdv pa u slučaju da prevoz ili carinjenje izađe više oni snose trošak, a u ovom slučaju ćeš ga snositi lično ti! Razmisli sada zašto sam napisao ono gore pa me onda počasti informacijom

    P.S: mrzim da kucam referate ali izgleda da moram. Zato je neko izmislio telefunken

    P.S.S: I neću da ulazim u nikakvu diskusiju što zbog čega kako i zašto. Odgovoriću na postavljena pitanja još na ovoj temi oko uvoza i nemogu više. I da ostane ova tema dosledna naslova bez OFF-a inače zovem katandžiju u pomoć.

    @sw.brick
    hebote. pa počeo sam da ličim na tebe. vidi koliki sam tekst morao da odkucam ovo ni ja nebi čitao
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  3. Hvala na opsirnom objasnjenju.

    Veruj mi da znam da je lakse platiti nekome da doveze auto ali moje razmisljanje je teklo ovako. bmw 530d 2005o sa dobrom opremom kosta 19.5k eura znaci 16380 kad se odbije mwst. doda carina 20% + pdv 18 % ~ 24k eura. spediteri, ugovori, gorivo, putarine i svi ostali troskovi ako se uglave u 2 hiljade to je 26000.

    bmw 530d 2005. sa dobrom opremom moze da se proda lagano za 27500 pa mi to nekako zvuci kao easy money ma kolko god se cimao tih par dana.

    Slobodno mi kazi gde gresim.

  4. #16
    znaš kako. Ja sam se zakleo da auto preko 10k€ neću više dovesti da bi ga ja prodavao jer mi je dosta izvlačenja svojih para. Keša da dobiješ to će biti jako teško, ali u zamenu traktora, kombajna i ostali četvorotočkaša će biti na pretek. A veruj mi da easy money ne postoji. Ako si spreman da trpiš, osim ako nemaš sigurnok kupca 26k€ onda samo napred, a ako ćeš čekati 6 meseci da bi zaradio 1500€ na uloženih 26k€.... ja baš i ne bi.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  5. #17
    Član od
    11.12.2006
    Lokacija
    Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(
    Poruke
    220
    @ r1cer: poslusaj adu. Ja sam pre 2 godine isao u Belgiju po svog punta sam, i ne bih otisao NIKAD vise (osim kad bih isao po jaguara XJR ili slicno). Ovo kazem zbog glupog, ubistvenog puta. Zamisli da vozis neprekidno 10tak sati, onda prolazis kraj Beca, polje vetrenjaca: pogledas u njih, a one umesto da ti se okrecu kontinualno u krug, okrecu ti se kao skazaljka sekundare koja preskace po 5 sekundi. Mnogo los trip. Stavljas svoj zivot u torbu radi cega? A cimanja sa kulturnim madjarskim sluzbenicima na prelazu za Srbiju da ne pominjem... Pa onda put od Subotice do tvog prebivalista, a on ti se oduzi vise nego citav dan voznje odozgo do granice, pa onda brze vozis, pa te onda zaustavi nasa patrola, pa sta, pa kako... Zahebi.

    Da sad uvozim auto, trazio bih coveka koji ih dovozi, koji ce pristati da me ugosti kod svoje kuce na kafu i dogovor, dao mu koju stotku vise i rekao da se ne zeza ili... Ode kuca

  6. punto: mislio sam da bi valjalo preprodati, da mi treba za mene nasao bih nekoga da to odradi.

    ada: mislio sam figurativno laka lova. ti imas iskustva u tome pa znas, ali ja sam mislio ako ima 10ak tih automobila u oglasima da onda postoji neko trziste odnosno potraznja pa onda ne bi bio problem naci kupca al bice da se varam. a to za traktore verujem da je istina verovatno nude i dedine vinograde

  7. #19
    ma sve je ok dok nepočnu da nude bubrege. Ako hoćeš laku lovu onda pucaj na kola do 7k€ jer je to ono za šta naši ljudi još i kako tako imaju keša.Na takvom autu ćeš uzeti minimum 800€ ali si uložio 4 puta manje. A onaj ko hoće da uzme auto od 20k€ taj će ga sam uvesti. Što bi dao nekome ovde toliki keš i još nezna da li i šta je petljao oko tog auta. Auta preko 7k€ se uglavnom uzimaju na kredit jer ili ljudi nemaju ili neće da daju keš parte za auto. Najgora je situacija za kola od 7 do 15k€, jer se najteže prodaju, a sve preko toga u 99% slučajeva ide na zamenu iz šupljeg u prazno. Ali kao što rekoh. Ako možeš da trpiš tu svotu novca - samo napred.

    A ta kola što vidiš po oglasima su šabačka i surčinska kola (mislim na uvoznike) tako da o tome neću da diskutujem odakle im i šta je sa istima.... Bolje rečeno nesmem. Pojede te mrak jako brzo
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  8. #20
    Član od
    09.10.2004
    Lokacija
    Beograd, barajevo-zemun
    Garaža
    volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg
    Poruke
    8.142
    @ada, pa vidiš kako je meni kada treba detaljno osvetlili pitanje

    --------
    Ovo kazem zbog glupog, ubistvenog puta
    pa taj put je i najveći fizički maltretman ne računajući opise naših administrativnih zavrzlama.

    mada, opet varijanta je i da se ne jurca po svaku cenu.
    ja sam dovezao auto sa severa Nemačke. prvi dan vožnje od 11 ujutru do negde 6 popodne stigao do pred Minhen, tu se lepo odmorio, prespavao, napojio i tako to.

    sutradan lagano od 10 sati krenuo, obišao Austriju, svratio u par gradova da obidjem turistički, bio do granice sa Italijom pa odatle u Sloveniju.

    tu je zgodno da se opet prespava, negde u Sloveniji ima sijaset manjih mesta sa dobrim a jeftinim prenoćištem.

    sledeći dan, opet polagano i gledaš da stigneš u radno vreme, regularno radno vreme naše birokratije tj do jedno 14 h.

    ja nisam ni pomišljao na nekakve dogovore, jednostavno original papiri, popunio UCD samostalno, dao pasoš cariniku i na samoj granici uzeo propratnicu (tada su lupali pečat o propratnici u pasošu, ne znam sada kako je).

    platio koliko država otcepi, a oni imaju neku svoju tarifu na koju nema žalbe i to je to.

    sam put je naporan ako se baš non stop vozi, a mislim da nema potrebe.

    2 spavanja sa klopom neće koštati više od 200-300 eura po osobi, meni se čini da to nije preveliki trošak za taj poduhvat.

    druga varijanta je da idu 2 osobe pa se naizmenično vozi, ali to je opet nekomforno u smislu tolikog sedenja u autu.
    krevet je zaista fantastično sredstvo za povremeni odmor na takvim turama

    možeš da klopaš sasvim ok na usputnim odmorištima duž autoputeva, mada je tu nešto skuplje ili sidješ sa rute u neki grad i tu natenane malo prošetaš upoznavajući ga i radi apetita, pojedeš i malo dremneš.

    dovoljno je tih 2-3 sata pauze da se posle mnogo odmornije osećaš.

    zaista nisam imao predstavu da je kod nas do te mere srozana državna administracija i uopšte jedan tako prost postupak kao što je carina doveden do apsurda pomenutih silnih medjukoraka.

    uglavnom, u Nemačkoj ili negde drugde ne neuporedivo manje problema oko papirologije nego kod nas sa našim birokratama.

    u varijanti puta preko Madjarske predložio bih spavanje na Balatonu, i osveženje od puta zaista prija u takvom ambijentu.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

  9. #21
    Mene interesuje sledece: koliko kosta usluga uvoza. Ja najdem auto u Nemackoj a pokupi ga naprimer ADA i dotera ovde? Odnosno auto na kamion, pa lepo da se uveze ovde.
    Znam da necu proci nista jeftinije u odnosu na ovdasnje placeve ali cu bar ja birati auto...
    BMW volim al ne znam da ga vozim!

  10. #22
    Eeee, to vec teshko da ce da prodje...

    Imao sam i ja istih planova, tj. ja da "nabodem" auto u shvabiji, dogovorim sve sa vlasnikom tamo, i bukvalno sve shto mi treba je da neki uvoznik iz Srbije ode "tu i tu", natovari auto, plati dogovoreno, i dogura auto u Srbiju.

    Ali, malo morgen

    U proteklih 6 meseci aktivnog (a pre toga bar josh 6 "pasivnog") interesovanja i trazhenja auta sam radi iste ideje kontaktirao sa "malim milionom" uvoznika (da navedem imena i placeve?), tj. lica koja u Srbiji drzhe auto-placeve. Znash koliko njih je pristalo na takav "deal"? Nijedan

    Da ne ispadne da lazhem, samo JEDAN JEDINI auto-plac u Srbiji mi je tako neshta omogucavao, odnosno, chuvar na kojeg sam jednom prilikom "nabasao" mi je rekao da "gazda" radi i takve stvari, ali da to zavisi od cene auta.

    Kako i koliko sam ja mogao da shvatim, "gazda" radi takve stvari jedino ako se radi o autu cene od 15+ k eura "preko", tako da nakon svih peripetija ipak mozhe masno da naplati svoje usluge. U suprotnom - zaboravi. Druga opcija je da znash nekoga ko radi to, ko je u tom poslu, pa ce da ti zavrshi uvoz na osnovu poznanstva, prijateljstva, kumstva, chega vec... U suprotnom, niko nije spreman da toliko energije, nerava, slobodnog vremena (u medjuvremenu mozhe da zavrshi neshta drugo), a i zdravlja ulozhi samo da bi tebi dogurao auto, i za to naplatio 300 ili 500 evra... Ne, u celoj toj prichi, uvoznici su dobri BAREM josh 500 evra, na osnovu lichnih poznanstava, osnosno poslovnih kombinacija i veza sa carinicima, shpediterima i ostalim "organima"...

    Pricham ti ovo iz lichnog primera...

    Kad smo vec kod lichnog iskustva, imao sam iskrene namere da na isti nachin nadjem auto u D, a da onda uvezem isti ovde. Preko nekog prijatelja sam doshao da jednog vlasnika auto-placa, koji je poprilichno poznat u Srbiji. U razgovoru sa njim sam saznao pojedine stvari koje nisam znao, a koje su mi "otvorile ochi" kad su ovakve stvari u pitanju. Nakon tog razgovora sam "presekao" i kupio auto na nachin na koji sam kupio...

    To shto mislish da zavrshish na taj nachin, teshko da ce "da mogne". Prochitaj ponovo pojedine postove u ovoj temi, i bice ti jasno da NIKO nije spreman da ti (osim u ranije nabrojanim situacijama) dogura auto "samo" za 500 evra za prevoz, jer na kraju zbog silnih "podmazivanja", podmicivanja i raznoraznih sekundarnih troshkova i od tih 500 evra ne ostane ni pola. Zapitaj samoga sebe da li bi uopshte TI nekome dogurao auto za 150 ili 200 evra, ali da na to potroshish 3 dana, predjesh 5 drzhava, potroshish xy evra za klopu i ostale potrepshtine, iscimash se maksimalno, a na svaki treci transport ti se desi neki nepredvidjeni troshak zbog kojeg puknesh 200, 300 ili 400 evra? Koliko je takav "biznis" pametan, i koliko bi zapravo bio uopshte isplativ, zakljuchi i sam...

    U celoj prichi se radi o mnogo vishe stvari, o mnogo vishe "promenljivih" u ovoj nejednachini zvanoj uvoz automobila, i uvoznici u svemu tome zarade malo vishe od onih "dogoverenih" 500 (ili koliko vec) veverica na pochetku. Kad podvuchesh crtu, to rade sa svakim pravom i sa opravdanjem, jer u najmanju ruku naplate svoj rad i svoje vreme. U suprotnom, na lichnu inicijativu sve to mozhe da na kraju izadje daleko vishe i daleko skuplje, tako da opet dolazim do one preporuke koje sam napisao u ranijem postu u ovoj temi - prepusti posao ljudima koji se time vec bave. Na taj nachin cesh umesto da u celoj toj toj prichi unesrecish samoga sebe - usreciti bar dva choveka

  11. #23
    da skratim muku.
    solo dovoz na točkovima iz nemačke je 200€ + troškovi za koje dobiješ račune (osim graničmih 50€)

    usluga da sve završim naprimer lično ja je 300€. (ovo je bez dovoza)

    Iz iskustva opet jeftinije nego što ćeš sam uraditi + dobiješ auto za 7 dana spreman za registraciju.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  12. #24
    Jos 1 pitanje (ako smem ).
    Ako ja uzmem auto s placa tj. plati ga moja firma odavde da li se priznaje ta cena koja je placena (transfer novca po fakturi ino dobavljaca) kao osnovica za carinjenje (naravno realna cena +-).

    Znaci uluga je 500E a koliki su prosecni troskovi dovoza (Minhen kao blizi na primer)?
    BMW volim al ne znam da ga vozim!

Strana 2 od 7 PrvaPrva 12345 ... PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Uvoz automobila iz Amerike?
    Od nemkebg u forumu Koji automobil da kupim
    Odgovora: 81
    Posl. poruka: 20.08.2011, 02:13
  2. uvoz automobila
    Od maxx79 u forumu Koji automobil da kupim
    Odgovora: 16
    Posl. poruka: 03.03.2010, 22:37
  3. Uvoz euro3 kola iz nemacke..
    Od NemanjaNS u forumu Kreditiranje, serviseri, osiguranja
    Odgovora: 25
    Posl. poruka: 21.12.2006, 12:54
  4. Uvoz BMW-a iz Nemacke
    Od Vladan u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 15
    Posl. poruka: 15.06.2006, 10:23
  5. uvoz starijih automobila
    Od bojan u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 7
    Posl. poruka: 17.01.2006, 16:22

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •