Strana 4 od 7 PrvaPrva 1234567 PoslednjaPoslednja
Rezultati 37 do 48 od 76

Tema: Uvoz automobila iz Nemacke?

  1. #37
    Ljudi, čitajući ovo hvata me muka. Suština je da nikad nisi siguran za šta si istresao svoje krvavo stečene pare, bilo da si uvezao individualno ili ne. Sad ne pratim cene, ali , uz malo dužne pažnje možeš i na placu naći pošten auto. ja sam pre četiri godine na jednom malo poznatom placu kupio kola, i osim tekućeg održavanja nisam imao problema.
    Ali, prethodno sam ga odvezao u ovlašćeni servis na pregled, dijagnostiku i sve što treba, to nije skupo, i kad su mi potvrdili da prodavac ne laže, uzeo sam ga. Osim toga, rukovodilo me je da sam sa njima zaključio ugovor, znam gde su , ko su i koga mogu da tužim, zlu ne trebalo. ježim se pri pomisli da dovučem kola odnekud pa da se ispostavi da postoji problem. šta onda? Da idem u Nemačku. Nabavka auta iz uvoza je priča koja se ne završava odabirom i prevozom. Slažem se da su placevi na lošem glasu, ali nisu valjda svi, a i kupci tu moraju samo malo da budu aktivniji
     

  2. #38
    Kupovinom vozila u nemačkoj od hendlera dobijaš garanciju od 6 meseci u slučaju kvara na vozilu.
    Dokaz:
    Original račun iz ovlašćenog servisa (ne od đure, mike pere), i isti iznos se refundira u roku od 7 dana po nemačkom zakonu. Imao problem i bogu hvala platio čovek bez po reči.

    Isto kao i kod nas. Svako vozilo koje kupiš na auto placu mora da ti da garanciju na vozilo u trajanju od 6 meseci. Čak šta više nemora da ti da garanciju. Imaš fiskalni račun (ali ga čuvaj od sunca).
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  3. #39
    Član od
    09.10.2004
    Lokacija
    Beograd, barajevo-zemun
    Garaža
    volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg
    Poruke
    8.144
    Ovo su sve rechi vec pomenutog vlasnika jednog og domaceg auto-placa, a ovakav "shablon" se, opet po njegovim rechima, primenjuje kod ogromne vecine ovdashnjih placeva
    nadao sam se da nije tako crno i dezorganizovano. stanje.
    mislio sam na nešto drugo što se inače primenjuje kod špeditera za druge vrste roba.

    osoba A, osoba B , osoba C svaka za sebe pojedinačno odabere vozilo A u Minhenu, vozilo B u Stutgartu i vozilo C u Berlinu, npr.

    špediter organizuje zbirni transport, utovari gde treba željenu robu tj vozilo preveze uz sve prateće administrativne radnje i istovari u carinski magacin u Srbiji u gradu A Beogradu, u gradu B Kraljevu i gradu C Vršcu, npr. ili na kućnu adresu doveze auto.

    svakoj osobi ispostavi račun za svoje špediterske usluge.

    pri tome mislim na ispravan u svemu auto kupljen tamo negde, nikakvi otpadi nikakvi slupani nikakvi koji se ovde krpe ili slično.

    kao što se radi zbirni transport recimo iz SAD, koji je već uhodana praksa barem za isporuku u Beogradu sa bilo koje adrese u SAD uz unapred poznate troškove dostave (dostavlja se na kućnu adresu).


    znam i ja da je većina auta ovde na placevima sumnjivog porekla u kvalitativnom smislu pogotovu limarijski i da se najradije uzima sa otpada na zapadu tako djuture, mislio sam da li je sazrelo vreme i da li postoje špediteri- firme koje su specijalizovale za transport na višem nivou kvaliteta i organizacije celog tog uvoznog procesa.

    možda čak i da naručiš telefonom ili e mailom konkretan auto, oni ti uzvrate pozivom ili mailom radi potvrde, evenutalno neki paušalni trošak i predugovor..i to je to.

    u smislu elektronske razmene podataka oko narudžbe usluge, i potvrde iste.

    da li smo previše zaostali u odnosu na druge pa još nismo u stanju da dostignemo takav nivo trgovinskih mogućnosti, ja previše očekujem od špeditera ?

    da li su naši zakoni dovoljno fleksibilni da se uvoz automobila konačno ne smatra opasnim po državu ?

    pitam jer auto je zaista običan komad lima, roba ko i cipele ili bilo šta drugo čime se po svetu najnormalnije trguje bez mnogo filozofiranja i tih silnih koraka koji su se ovde pominjali.

    koliko znam Neckermann je imao tako organizovan sistem prodaje i špedicije, i to je funckionisalo i kod nas ne uvek savršeno ali sasvim prihvatljivo.

    sada kada je ukinuta potreba homologacije pri uvozu kod Zavoda za standardizaciju, trebalo bi i da uvoz može brže i time jeftinije da se obavi, a špediteri brže obrnu kapital i time ostvare uštede.

    mada kada pomislim da ceo ovaj biznis nije niti postojao pre manje od 10 godina već je i ovoliki napredak značajan.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

  4. #40
    Citirati Originalno postavljeno od ada
    prepusti taj deo posla ljudima koji se time bave.
    Evo zašto sam rekao ovo na početku teme!

    Kao što vidite nije jednostavno uvezti kola u srbiju. Ali ako krene neko u pustolovinu neka slobodno upotrebi moj broj telefona i pomoćiću koliko bude u mojoj moći.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  5. #41
    Citirati Originalno postavljeno od sw.brick
    [quote:3lj8z92a]osoba A, osoba B , osoba C
    Ja sam oliver mlakar
    [/quote:3lj8z92a]
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  6. #42
    Ma oni nudili enterijer ali iskreno meni i netreba. Meni treba mali VAN za grad. Medjutim na jednom od placeva cuh da su zabranili uvoz VAN-ova sa staklima?

    U svakom slucaju da netupim vise cena u nemackoj 3000 EUR-a + 500 za uslugu + koliko jos do cene u Beogradu?
    BMW volim al ne znam da ga vozim!

  7. #43
    ujutru ti proverim koja je kataloska cena to jet koliko ce ti biti sve do registracije a ti mi barem kazi da li su papiri nemacki ili neki drugi.
    NAPOMENA: U nemačkoj se u zadnje vreme prodaje jako puno vozila sa IT. FR. DK. E. saobraćajnim dozvolama
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  8. #44
    Nemacki papiri su naravno vozilo je na placu od hendlera se uzima.
    E i da imas li iskustva sa Slovenijom, sve sto sam video da je doslo iz slovenije bilo je odlicno.
    Pazi slovenija mi je samo 50E daleko (koliko kosta karta autobuska...)
    BMW volim al ne znam da ga vozim!

  9. #45
    Nema veze da li je auto od hendlera bitno je čiji su papiri.

    Opet slovenci kod njih su 99% it vozila. Ako nije svako vozilo koje ima slovenačku saobraćajnu bez obzira na godište ide na homologaciju osim opet ako se carini u subotici. Katalog se primenjuje italijanski što u prevodu znači najpovoljnije za carinjenje.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  10. Citirati Originalno postavljeno od djukic
    U svakom slucaju da netupim vise cena u nemackoj 3000 EUR-a + 500 za uslugu + koliko jos do cene u Beogradu?
    Ovo i mene interesuje, al' Ada nikako da odgovori
    Ulice su brze pa smo i mi brzi...

  11. #47
    stigao ada sa putesestvija

    model auta
    godiste
    oprema
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

  12. Devojka moja zeli da uveze Peugeota 206, pa stoga evo jednog nasumicno odabranog vozila.

    Dakle, u pitanju je:
    Peugeot 206 HDi 90 Style — cena EUR 3,999
    Presao: 101,000 km
    Snaga: 66 kW / 90 PS

    Od opreme ima:
    ABS, Central locking, Electric windows, Immobilizer, SERVO, ZENTRAL, KLIMA, ELECTRICH FENSTER, 2 AIRBAG, AUTO FUR EXPORT

    Koliko bi izaslo nju na kraju sve da ga recimo ti uvezes (zajedno s registracijom, dakle SVI troskovi ) ?
    Ulice su brze pa smo i mi brzi...

Strana 4 od 7 PrvaPrva 1234567 PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Uvoz automobila iz Amerike?
    Od nemkebg u forumu Koji automobil da kupim
    Odgovora: 81
    Posl. poruka: 20.08.2011, 02:13
  2. uvoz automobila
    Od maxx79 u forumu Koji automobil da kupim
    Odgovora: 16
    Posl. poruka: 03.03.2010, 23:37
  3. Uvoz euro3 kola iz nemacke..
    Od NemanjaNS u forumu Kreditiranje, serviseri, osiguranja
    Odgovora: 25
    Posl. poruka: 21.12.2006, 13:54
  4. Uvoz BMW-a iz Nemacke
    Od Vladan u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 15
    Posl. poruka: 15.06.2006, 10:23
  5. uvoz starijih automobila
    Od bojan u forumu Opšte diskusije o automobilima
    Odgovora: 7
    Posl. poruka: 17.01.2006, 17:22

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •